Gå til innhold

Sjekk High-End krava til Doom III i skjermkort.


Windoge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes det der så merkelig ut....................lagt merke til nederst i høyre hjørnet? "www.pcgamer.com - SEPTEMBER 2004"

 

September 2004??????????

 

 

med link: www.chouzan.net/crap/doom3.....

 

"crap"....???

 

Synes det lukter ugle her........

Vanlig i USA det, september-bladene er i hylla tidlig i august... dvs skrives omtrent i disse dager skulle jeg tro ;)

Lenke til kommentar
QUOTE (Rayline TWB @ 17/07/2004 : 23:38)

Synes det der så merkelig ut....................lagt merke til nederst i høyre hjørnet? "www.pcgamer.com - SEPTEMBER 2004"

 

September 2004??????????

 

 

med link: www.chouzan.net/crap/doom3.....

 

"crap"....???

 

Synes det lukter ugle her........ 

 

 

Vanlig i USA det, september-bladene er i hylla tidlig i august... dvs skrives omtrent i disse dager skulle jeg tro 

 

Dette er vell det neste nummere som kommer ut... Er sikkert noen som har fått tak i det å postet det... Det er sikkert på vei til trykking... Eller så er nå det en mulighet for at det er skrivefeil da...

Lenke til kommentar
Hehe... Liker nå at det kommer spill me ''litt'' penere grafikk enn vi er vant til... Men får all del, kravene er stivhøye

så er det alltid noen som ikke takler spill da grafikken ikke er stilt inn på "high/ultra high" :p

 

det var kos kos i massevis med 9700pro i Far Cry. fungerte kjempe bra, ble litt imponert.

kjøper ikke High end kort før jeg får mye for pengene, det er så vanvittig overpriset!! :hrm:

Lenke til kommentar
QUOTE (Prebo @ 18/07/2004 : 00:36)

Hehe... Liker nå at det kommer spill me ''litt'' penere grafikk enn vi er vant til... Men får all del, kravene er stivhøye 

 

 

så er det alltid noen som ikke takler spill da grafikken ikke er stilt inn på "high/ultra high" 

 

det var kos kos i massevis med 9700pro i Far Cry. fungerte kjempe bra, ble litt imponert.

kjøper ikke High end kort før jeg får mye for pengene, det er så vanvittig overpriset!! 

 

Hehe... Nå greier nå jeg å spille spill på medium også, dessuten så har jeg langt ifra god nokk pc til å kjøre Doom3 på max!!! Men etter det jeg vet så er ikke Doom spillene kjent for god historie da... Men det er nå bare noe jeg har hørt

Lenke til kommentar

Jaja blir nok ikke noe Doom 3 på denna pc`n :no: Mitt gæmle Radeon 9500, 256 mb ram (snart 1024 dog da) og XP2800+ kommer vel til å hakke værre enn Far Cry ville gjordt på en Commodore 64, selv med alt stillt på minimum :hmm:

 

Utrolig nok går Half Life 2 som smør (nesten hverfall :innocent: ) på denna maskina... bare hakker litt noe jeg regner med er pga lite ram siden harddisken surrer og går hele tida.

 

Blir nok til at jeg drar fram Xboxen fra bøttekottet når Doom3 kommer til den, så får den endelig gjordt litt nytte for seg + at jeg får nyte dette herlige spillet :w00t: Selv om det er ubeskrivelig frustrerende å spille 1. person skytespill med en gamepad da :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...