Gå til innhold

Sjekk High-End krava til Doom III i skjermkort.


Windoge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg spillt Doom III i 2 dager. begynner og like det spillet mer og mer. :D

 

jeg ligger på rundt 30-40fps med ALT fult. er igrunn ganske fornøyd med det.

 

skulle jo selvfølgelig hatt litt bedre fps, men det er spillbart.

 

må si at jeg elsker lyden på spillet, det ville fått 6 med meg.

grafikk er også nydelig, ble litt skuffet, men det kan nok ha med at jeg har spilt far cry en del.

 

Og til de som tror at spillet IKKE er skullelt, må de tro om igjen. hehe. seriøst, lenge siden jeg har kjent hårene på ryggen har reist seg.

noen av de monstrene kommer fort, jæv*** fort. men det er faktisk værst når det ikke er "monster" tilstede, for da veit du at det kommer et når som helst.

 

Noen som jeg synes gjør det så nifst er i hovedsak at du ser dårlig, springe rundt med en dårlig flashligt som så vidt lyser opp 1/4 av skjermen, du hører knurring og andre lyder fra alle kanter, du står der med en ussel pistol med 24 skudd og sniker deg rund kantene, ser en zombie, skyter den, går videre, akkurat når du har kommet til neste hjørne, er monsteret du nettop skøyt rett bak deg og er langt i fra død, du kan se skudd treffene fra sist møte. altså, noen av de zombiene gjennomstår 2-3 ganger. og om du har skutt alle i en gang og går videre, så er sjansen for at det står et levende monster bak deg fortsatt stor.

 

men de bevegelige lysene er verst, var innpå et toalett, lampa i taket dingla fra side til side, du ser nesten ikke noe, selv med flashligten, blod på veggene og mange små rom og hjørner.

 

følelsen av spillet minner meg sterkt om alien vs. predator, regner med de fleste her på forumet har blitt skremt litt av det spillet også.

 

var tidligere på en bane der det kom opp en kort filmsnutt med 2 monster der det ene sa " I can smell FEAR!! "

 

så dere har noe og glede dere til. herregud hvor bra det var :D

satser på og slippe og oppgradere maskina.

 

skjermkortet mitt er Ati R 9800PRO @ 9800XT

 

 

fikk 6400 i 3dmark 2003 på default.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

+ at det "muligens" blir tollbetaling også..

 

Altså, jeg ville ikke ha anbefalt play.com hvis det var flust av bakdeler med de.

 

Og nei, det er ikke toll ettersom pakkene sendes som "gifts" (gaver).

 

Nå har jeg spillt Doom III i 2 dager. begynner og like det spillet mer og mer.

 

ViVa La WarEz

Lenke til kommentar

Siden doom 3 kommer 3 august, hvor er beste nettplassen og kjøpe spill fra? Vet faktisk ikke om så mange, gamesmix?

 

www.play.com

 

sjekk her:

 

http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=PC&title=103442

 

27.99 pund, tilsvarer 356.7325 Norske kroner.

 

Vel,hmm, du får sikkert ikke spillet i norge for under 499,- på lanseringsdatoen tror jeg.

 

Forøvrig har play.com fri frakt.

Doom III koster 399,- hos Elkjøp.

Kan ikke Elkjøp gjøre som de gjorde med RH:Atter en Konge. Selge for den for 99kr på releasedagen :)

Lenke til kommentar

...

27.99 pund, tilsvarer 356.7325 Norske kroner.

 

Vel,hmm, du får sikkert ikke spillet i norge for under 499,- på lanseringsdatoen tror jeg.

...

For det første... Play er britisk, og har samme releasedato som oss.

For det andre... Prisen etter tollerene har vært over den blir:

27.99 £ = 356.87 NOK

356.87 + 24% (Moms) = 442,51

442,51 + 75 (Tolleravgift) = 517,51

 

PS: Ser att sobient også sier att som gave er det ikke toll. Ja og nei... Dersom verdien er under 1000 kroner, er det ikke toll/avgifter... Men Play sender IKKE pakkene som gaver.

Lenke til kommentar
Var langt i fra den Alphaen, i denne så virket menyen :D

 

Kjørte spillet i 1280x1024 med alt på fullt. i alphaen måtte vi jo skrive inn hvilken bane vi skulle loade, her slapp jeg alt sånn.

Var vel en "moddet" utgave av alphaen tenker jeg, det er det eneste som er gitt ut ifølge nforce ihvertfall.

 

AtW

Lenke til kommentar
Var langt i fra den Alphaen, i denne så virket menyen :D

 

Kjørte spillet i 1280x1024 med alt på fullt. i alphaen måtte vi jo skrive inn hvilken bane vi skulle loade, her slapp jeg alt sånn.

Det er ikke full versjon eller på langt nær den...

 

Det finnes ikke noen releases av Doom III the Legacy atm.

Lenke til kommentar
Hvor er feilen? Punktet med att Play.com ikke sender pakker som gaver?

 

Dersom jeg har feil på det, må du nesten motbevise meg. Jeg tror ikke det før jeg ser det.

Vel, jeg har bestil ganske mange DVD'er fra Play.com, og har ikke betalt et øre mer enn det som står der hvis du regner rett fra pund til norske kroner.

Men, det er mine erfaringer med Play... De som ikke tror vi som sier hva vi vet (siden vi har prøvd det), synd for de, det er de som går glipp av noe! Greit nok ~50NOK er ikke mange pengene for mange, men f.eks for meg som ar i forsvaret i førstegangstjeneste så er 50NOK litt under en halv dagslønn ;).

Lenke til kommentar

Hvis verdien på det du kjøper er under NOK 200 (etter tollvesenets valutakurser; http://www.toll.no/bin/tvinn_valuta.pl) betaler du bare varen pluss frakt, (Ja, jeg vet at det ikke er noen fraktkostnad hos play.com.) og hvis du kjøper fra et EU-land, kan i enkelte tilfeller merverdiavgiften i det landet trekkes fra.

 

Hvis verdien på det du kjøper er over NOK 200, må du i tillegg betale merverdiavgift på 24% av både prisen på varen OG prisen på frakten, samt fortollingsgebyr. Fortollingsgebyret kan komme på opp til Kr 150, avhengig av hvem som leverer pakken (Posten, FedEx, etc.)

 

Altså er det viktig å passe på at hver pakke du bestiller fra play (utlandet generelt) ikke kommer på over 200Kr, for hvis de gjør det, er det brått ikke billig lenger.

 

De filmene jeg har bestilt fra Play, har vært merket med "merchandise", og IKKE "gifts", btw.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...