Gå til innhold

Mini-anmeldelse av den siste filmen du så


tjalla

Anbefalte innlegg

Timeline (2003)

http://www.imdb.com/title/tt0300556/

 

"A group of archaeological students become trapped in the past when they go there to retrieve their professor. The group must survive in 14th century France long enough to be rescued."

 

Nok en film jeg fant på Netflix som ble anbefalt for meg. Men jeg aner ikke hvorfor. Du skjønner plottet innen den første halvtimen og filmen forsøker aldri å takle noen av paradoksene rundt tidsreise. Jeg holdt på å le meg ihjel når jeg så at den hadde et budsjett på 80 millioner dollar, og bare har tjent inn litt over 40 på snart ti år. Tildels fine sett og kostymer, men det er alt som er å se. Utrolig B-film preg.

 

2/10

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm.. Så nogenlunde interessant ut. Aldri hørt om før, kan være verdt en titt. Takk skal du ha for anmeldelse. :)

 

Bare hyggelig. Jeg hadde aldri hørt om den før heller, men jeg er en scifi geek og liker tematikken samt at utvalget på norske Netflix er temmelig begrenset :p Var forsåvidt grei å se selv om den kvalitativt ikke var noe særlig.

Lenke til kommentar

Jeg sliter fortsatt med å ikke se Keanu Reeves i Ted Theodore Logan!-rollen.

Litt morsomt at han plutselig spilte en stiv britisk gentleman i Bram Stoker's Dracula i 1992, det var rett etter Bogus Journey.

Alex Winter (Bill) har bare jobbet bak kamera i tiden etterpå. Han forsvant ikke fra filmindustrien, bare tok en mere bakgrunns-rolle. Men de har visst snakket om en tredje B&T film.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

6 Bullets

 

Akkurat når du trodde Jean Claude Van Damme var på oppløpssiden, så slår han til i denne dristige action-filmen. Som handler om noe så dystert som traficking av barn i Romania, et veldig ekte tema.

 

Selv om Van Damme klarer se forbløffende dum ut når han tvangsdrikker vodka, klarer han faktisk å skille seg ut som en av de mer nyanserte skuespillerne her. Men det er fordi alle de andre er driiiit dårlige. Spesielt hovedrolle nummer to, faren til den kidnappede jenta, spilt av Stargate Atlantis-stjerna Joe Flanigan, som ser ut som han holder på å drite gjennom hele filmen.

 

Jeg har sett Van Dammes siste filmer, med store gjesp. Men dette er en av hans bedre verk i det siste. Selv om det ikke sier mye.

 

Terningkast 3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...