Gå til innhold

Tatt i fotoboks, juridisk hjelp?


skyline

Anbefalte innlegg

Flere dumme scenario?

 

Når det gjelder bilen,

Understell;

Komplett sett med 2.0 e GT foringer,

TEIN justerbare støtdempere (kortere enn standard dempere, beregnet på senkefjærer)

Eibach fjærer (40mm senking, ca 50% stivere enn orginal fjærer)

Eibach tårnstags stabilistator forran og bak.

Bur var under planlegging.

2.0e GT ble gjennom hele 90 tallet kåret til klassens beste kjøremaskin i sin klasse, og min bil var nok enda ett hakk hvassere enn en standard 2.0e GT.

 

Bremser;

2.0e GT Calipere og Skiver forran og bak.

Green stuff klosser forran og bak.

 

2.0e GT hadde forøvrig klassens korteste bremselengde. (ca 38 meter fra 100-0)

 

Så bremsene på bilen min var det ingenting i veien, og  kjøre egenskapene var faktisk meget bra.

 

Når det gjelder motoren så kan den nok ha gitt litt mer enn 75 hk, den gjorde 155 km/t på flat vei før jeg begynte på den, jeg satte i KN filter ,og fjerna resonans boksen. + justerte diesel pumpa. Da gjikk den ca 185 km/t på flat vei.

Kanskje 85 hk +. Motor oppgradering var under planlegging, det var to mulige utveier, den mest sannsynlige var å sette i en CD20ET (Primera 2.0 TD, 90hk)

og sette i chip, og intercooler med mer. Forventet effekt ca 120-130hk.

Plan 2 var en YD22DET (Primera P12 2,2 CDi, X-Trail 2,2CDi, 138 hk orginalt)

Denne skulle chippes, og tweakes litt, forventet effekt tett på 200hk.

Diesel var et must når jeg hadde denne bilen, studenter har ikke mer penger enn nødvendig, derfor gjikk det i grønn diesel til 3-4 kroner literen.

Det sier jo litt om hvor våken du er når du velger å kalle det for dumme scenarioer.... Dumt er et ord du bruker om ting man velger å ikke ville ta innover deg. Det er greit, skal ikke tvinge deg til å bli mer voksen i hue i dag...

 

Så du sier at teknisk var bilen en GT fra 90 tallet? Med senkesett og stag? og grønne bremseklosser? og grønn diesel :!: Imponerende, med tanke på at en standard Primera fra i dag hadde kjørt runder rundt deg....

 

Ja ja, hvordan går det med saken din da? Pratet med retten ennå?

Nå skal du vite det at Primera P10 er en langt bedre kjøremaskin enn P12 Primera som er i salg pr.idag, P10 GT kjører glatt ifra en P12 Primera.

P11 Primera er heller ikke raskere enn P10 Primera, P11 er tyngre, lengre og har en mye enklere bakaksel(stiv bakaskel) Primera P11 er letter å kjøre hardt, men den kjører ikke ifra en P10 av den grunn. P10 2.0e GT må bare oppleves, det er en sinnsyk sedan. Sperrer ved 8000 rpm, og føles ut som en go-cart i styring og respons. Det har ikke vært så mye fremgang som du tror de siste åra, problemet er at bilene har fått mer utstyr, og blitt større, dette fører til en drastisk vekt økning.En 89 mod Skyline R32 GT-R er for eks. en gammel bil, men den kjører i fra det aller meste, en 2005 Audi S6 hadde for eks. ikkje sjangs til å holde følge med R32`en min.(har prøvd!)

En ny Primera hadde nok kjørt ifra meg, men det er pga. motor effekten, bremser og kjøre egenskaper i min Primera var langt bedre. Nissan gjorde en kjempe bommert med P12, den har mindre presis styring, mykere dempere og fjærer.

En kammerat av meg har en P12 med 110 mm senke sett og skikkelige dempere og 19" denne ligger godt på veien, men en orginal P12 er ikke mye å skryte av.

 

Den gang jeg kjørte 280 km/t, hadde jeg ikke lappen. Jeg har jo mista den. Dette var noen mnd`er siden.

 

Har ikke hørt noe enda nei, 8 mnd`er til og saken er foreldet.

Da blir det 82 Laurel 2,8 DLX, med 4,2 Turbo Diesel(Patrol Safari Rekke 6`er), og R30 NEW-MAN Skyline RS-TURBO (with Intercooler) hjuloppheng og understell/bremser.

Endret av skyline
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SKyline : Høres nesten ut som at du har med deg alt i bilen din, det neste blir vel et anker så at du greier å stoppe uansett hvor kort avstand det er.

 

Du er arrogant og fremhever kun de gode egenskapene bilen din har samt du fremstår som om du er feilfri og mener du bør få lov til å kjøre så fort du har muligheten til, etter min mening så burde du ikke få lov til å kjøre en trehjuling engang.

Lenke til kommentar
SKyline : Høres nesten ut som at du har med deg alt i bilen din, det neste blir vel et anker så at du greier å stoppe uansett hvor kort avstand det er.

 

Du er arrogant og fremhever kun de gode egenskapene bilen din har samt du fremstår som om du er feilfri og mener du bør få lov til å kjøre så fort du har muligheten til, etter min mening så burde du ikke få lov til å kjøre en trehjuling engang.

Hadde ikke fallskjerm og veltebur da, men det kommer i neste bil prosjekt! :thumbup:

 

Bilen hadde gode egenskaper, uansett hvordan man vender og vrir på det.

Hadde jeg kjørt like fort/fortere med en dårligere bil? Sannsynligvis, men vi holder oss til fakta i denne konkrete saken. Godt mulig jeg er arrogant, og du har all rett til å mene at jeg ikke burde få lov til å kjøre en trehjuling, selv om jeg er uenig.

Men jeg kjører hver dag uansett hva folk måtte mene, bytter litt på å bruke motorsykkel og bil. Har en sommerjobb, hvor det er umulig å komme til med offentlig transport (velkommen til vår hverdag på landet!), derfor har jeg to valg, gå på aetat og mota dagpenger, eller å jobbe og betale skatt, men å samtidig kjøre ulovlig. Jeg syns derimot at det er feil å gå hjemme å mota 10`000kr i mnd`en for å ikke gjøre noe, når jeg faktisk kan jobbe.

Samfunns økonomisk er det veldig lite lurt å ta lappen fra folk, det burde for eks. vært muligheter for fritak for "jobb pendling ol." I USA har de dette, satt på ett Primera forum i USA, og de ble sjokkerte når jeg ble fratatt lappen, uten å kunne kjøre til jobb. Dessuten for den overtredelsen hadde jeg fått maks 4 mnd`er uten lappen der(kanskje ikke mista lappen i det hele tatt), og kanskje 1000kr i bot, og fengsel var helt utenkelig. Jeg mener at straffene i trafikken i Norge er helt sinnsyke, Norge har vel meg bekjent verdens strengeste straffer på veiene.

2 Skyline`r som ble stoppet i Belgia, for å ha kjørt oppimot 330 km/t i 140 sone, fikk 2500kr i bot hver. Straffene i Norge henger ikke på greip. Voldtekt og drap osv. har altfor lave straffer. Drap kan maks få 21 år!?!!, livstid og hennrettelse burde vært mulig. Voldtektsmenn får noen mnd`er i fengsel, eller blir frikjent.

Rettsvesenet i Norge gir utrykk for at det er mer alvorlig å kjøre 200 km/t i 80 sone enn å voldta ett menneske, er det slik vi vil ha det? I sprøtt land vi bor i.

Jeg kommer sannsynligvis til å flytte til ett land med litt mer liberale veitrafikk lover etterhvert, hvor bilene har en "normal" pris og ikke koster 2-3 ganger mer enn nabo landene. Eksempel på bil prisene i Norge, Nissan 350Z koster 800`000kr i Norge, I England koster denne bilen ca 220`000kr, i Japan, 155`000kr, I USA ca 160`000kr, i Tyskland ca 210`000kr, i Sverige ca 290`000kr.

Endret av skyline
Lenke til kommentar

Skyline : Bare fortsett med holdningen din du, den dagen du virkelig tabber deg ut og tar livet av et par uskyldige så håper jeg virkelig at du greier å stirre de etterlatte inn i øynene og si : "Ja, jeg drepte dem fordi jeg mener at jeg skal ha lov til å kjøre som en gris på bekostning av andre".

 

Du må begynne å fatte at det er en grunn til at fartsgrensene er der, Fart dreper. Selvsagt så kan det være greit å kjøre på visse strekninger der veien er i god forfatning i opptill 200Km/t så lenge det er lov å til å kjøre så fort, men som sagt så er veiene i en elendig forfatning og jeg personlig synnes ikke det er forsvarlig å kjøre fortere enn det tillatte (untatt ved forbikjøringer).

 

Greier bare ikke å forstå hvorfor du må på død og liv kjøre så jævla fort når du faktisk risikerer å sette både ditt eget liv og andres på spill. Du greier rett og slett ikke å snike deg unna X faktoren som kan slå ut når som helst og få fatale konsekvenser både for deg og andre uansett hvordan du kjører og forbedrer deg, det eneste som kan berge deg og andre bilister er at du kjører i riktig hastighet.

 

Eksempel på X Faktor :

 

*Steinras.

*Olje i Veibanen (du vet hvor vanskelig det er å se olje, ikke sant?).

*Rask tilising av veien.

*Plutselig tåke.

*Måke / annen fugel som treffer ruta di.

*Akselknekk pga stein / dump i veien eller annet.

*Miste et hjul.

 

PS : Unødvendig å dra inn rettsvesenet i Norge, selv om jeg kan være enige om at det generelt sett er lave straffer i norge for voldsforbrytere betyr det ikke at jeg mener at straffene når det gjelder uakstom kjøring må senkes mye.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Bilen hans er kan nok ikke gå i stykker høres det ut som...

Vil tro han snor seg unna det også.

 

Hva med en elgokse på 500-700 kilo da?

 

 

Ja, straffen for for vold/voldtekt/drap er for lav, men det betyr ikke at de skal senke straffene for UAKTSOM kjøring (noe jeg ser på dette eksempelet som) drastisk...

Sette ned bøter så ikke du må ut med en månedslønn for å kjøre litt for fort, men å kjøre uaktsomt, burde straffes, HARDT...

Endret av Pluggen
Lenke til kommentar
Flere dumme scenario?

 

Når det gjelder bilen,

Understell;

Komplett sett med 2.0 e GT foringer,

TEIN justerbare støtdempere (kortere enn standard dempere, beregnet på senkefjærer)

Eibach fjærer (40mm senking, ca 50% stivere enn orginal fjærer)

Eibach tårnstags stabilistator forran og bak.

Bur var under planlegging.

2.0e GT ble gjennom hele 90 tallet kåret til klassens beste kjøremaskin i sin klasse, og min bil var nok enda ett hakk hvassere enn en standard 2.0e GT.

 

Bremser;

2.0e GT Calipere og Skiver forran og bak.

Green stuff klosser forran og bak.

 

2.0e GT hadde forøvrig klassens korteste bremselengde. (ca 38 meter fra 100-0)

 

Så bremsene på bilen min var det ingenting i veien, og  kjøre egenskapene var faktisk meget bra.

 

Når det gjelder motoren så kan den nok ha gitt litt mer enn 75 hk, den gjorde 155 km/t på flat vei før jeg begynte på den, jeg satte i KN filter ,og fjerna resonans boksen. + justerte diesel pumpa. Da gjikk den ca 185 km/t på flat vei.

Kanskje 85 hk +. Motor oppgradering var under planlegging, det var to mulige utveier, den mest sannsynlige var å sette i en CD20ET (Primera 2.0 TD, 90hk)

og sette i chip, og intercooler med mer. Forventet effekt ca 120-130hk.

Plan 2 var en YD22DET (Primera P12 2,2 CDi, X-Trail 2,2CDi, 138 hk orginalt)

Denne skulle chippes, og tweakes litt, forventet effekt tett på 200hk.

Diesel var et must når jeg hadde denne bilen, studenter har ikke mer penger enn nødvendig, derfor gjikk det i grønn diesel til 3-4 kroner literen.

Så hvis jeg setter GSi foringer, å andre bremseklosser på 1.3 Kadett'en min så har jeg GSi da? Senkesett har jeg bytta allerede :!:

 

Hva med bærearmer å sånn da?

De er jo laga for å ha en hvis vinkling for å sitte på veien, dette blir jo tilnærmet vannrett når du begynner å senke de å kødde med viklingen...

Lenke til kommentar

om det absolutt er så langt unna hjemme og jobben kan du vel flytte dit?

sånn i stede for å sette livet til alle i mellom i fare.

 

men uansett, eg gir opp å overbevise deg, håper ikke alle andre gjør det.

verdensmestre har eg fått nok av. holdt på å få en audi a6 med oslo skilter

i siden på bilen i dag. eg kom fra høyre fra en vei, mens han kjørte på en

vanlig vei med vikeplikt. og han hadde nerver nok til å komme ut av bilen og

skjelle meg ut?!

 

som mange sier, hvor fort man kjører har litt med modenhet å gjøre.

du vil nok vokse det fra deg en dag, forhåpentligvis uten å ha drept noen.

inkludert deg selv.

 

og selv om straffen for å gjøre diverse verre ting er mindre,

kan ikke du bare bryte de lovene du synes er urettferdige.

 

og hva har veiavgiften med saken å gjøre? hva så om prisforskjellen

på bilen din er nesten 600 000 tusen kroner her og i et annet land?

 

for å komme med en siste ting før eg gir meg. hva er vitsen med en såpass

rask og god bil når du stort sett bare kjører på de dårlige veiene her i norge?

(selv om veistrekningen du var på anngivelig var veldig god)

for å trekke en parallell til noe de fleste her inne kan sammenligne seg med,

så vil det være som å kjøpte den råeste spillmaskinen som finnest for 30 000

(som du sikkert kunne fått til 10 000 i et annet land) for å sjekke mail med.

og ja, innimellom får du en kamerat på besøk som vil spille sims2.

 

men for all del. du er sta. du innser ikke hvor dumt det var/er. du kommer

nok til å fortsette slik, og ja, det har veldig mye med saken å gjøre.

 

:thumbdown:

Lenke til kommentar
om det absolutt er så langt unna hjemme og jobben kan du vel flytte dit?

sånn i stede for å sette livet til alle i mellom i fare.

 

Eller bruke tråsykkel?!

 

 

og hva har veiavgiften med saken å gjøre? hva så om prisforskjellen

på bilen din er nesten 600 000 tusen kroner her og i et annet land?

 

Han ror seg nok en gang vekk fra temaet...

 

 

Det var et bra innlegg nomore :yes:

 

 

Edit: Ikke dreven på quoting i flere deler enda..

Edit2: ----------------II------------------

Edit3: ----------------II------------------

Endret av Pluggen
Lenke til kommentar
Har ikke hørt noe enda nei, 8 mnd`er til og saken er foreldet.

Da blir det 82 Laurel 2,8 DLX, med 4,2 Turbo Diesel(Patrol Safari Rekke 6`er)

 

Når du skal sette i den 4,2 liter motoren, har du da tenkt å bruke den originale girkassa, mallomakselen og bakaslingen fra laurellen eller tar du dette fra en 280Z?

 

Den originale bakaslingen fra 2,8 dieselen er ikke så godt diemensjonert som f.eks den fra 2,4 bensinutgaven + at den er stiv og da blir det feil med mellomakselen også.

Lenke til kommentar
Flere dumme scenario?

 

Når det gjelder bilen,

Understell;

Komplett sett med 2.0 e GT foringer,

TEIN justerbare støtdempere (kortere enn standard dempere, beregnet på senkefjærer)

Eibach fjærer (40mm senking, ca 50% stivere enn orginal fjærer)

Eibach tårnstags stabilistator forran og bak.

Bur var under planlegging.

2.0e GT ble gjennom hele 90 tallet kåret til klassens beste kjøremaskin i sin klasse, og min bil var nok enda ett hakk hvassere enn en standard 2.0e GT.

 

Bremser;

2.0e GT Calipere og Skiver forran og bak.

Green stuff klosser forran og bak.

 

2.0e GT hadde forøvrig klassens korteste bremselengde. (ca 38 meter fra 100-0)

 

Så bremsene på bilen min var det ingenting i veien, og  kjøre egenskapene var faktisk meget bra.

 

Når det gjelder motoren så kan den nok ha gitt litt mer enn 75 hk, den gjorde 155 km/t på flat vei før jeg begynte på den, jeg satte i KN filter ,og fjerna resonans boksen. + justerte diesel pumpa. Da gjikk den ca 185 km/t på flat vei.

Kanskje 85 hk +. Motor oppgradering var under planlegging, det var to mulige utveier, den mest sannsynlige var å sette i en CD20ET (Primera 2.0 TD, 90hk)

og sette i chip, og intercooler med mer. Forventet effekt ca 120-130hk.

Plan 2 var en YD22DET (Primera P12 2,2 CDi, X-Trail 2,2CDi, 138 hk orginalt)

Denne skulle chippes, og tweakes litt, forventet effekt tett på 200hk.

Diesel var et must når jeg hadde denne bilen, studenter har ikke mer penger enn nødvendig, derfor gjikk det i grønn diesel til 3-4 kroner literen.

Så hvis jeg setter GSi foringer, å andre bremseklosser på 1.3 Kadett'en min så har jeg GSi da? Senkesett har jeg bytta allerede :!:

 

Hva med bærearmer å sånn da?

De er jo laga for å ha en hvis vinkling for å sitte på veien, dette blir jo tilnærmet vannrett når du begynner å senke de å kødde med viklingen...

Når jeg sa komplett sett GT foringer, så er alle bæramer med her, fordi det sitter foringer i disse også, alle bæramer er byttet, og disse er beregnet på 35 mm lavere høyde på bilen, hvilket min var. Alle bærearmer, opphengs kuler, stabilisatorer var byttet. Alle understells deler som finnes i GT utgave var byttet. For eks. bakre stabilistator, er 25mm i diameter på standard Primera, men GT ha en på 35mm diameter + at selve stabilistatoren har tykkere vegger. Her er et ikke bare bremse klosser, men ABS enheten, calipere forran og bak, og skiver fra GT.

Hvis du bytter alle understells deler på bilen din til GSi utgave, så kan du jo si at du har GSi understell, det stemmer jo da.

 

perpyro;

Jeg har vurdert både 280Z/ZX Turbo girkasse, men lurer også på NEW-MAN Skyline R30 RS-TURBO girkasse, mellom aksel og bakaksel. Har ikke fått kjøpt inn bil eller motor enda, men det blir innkjøp på vårparten. Leker med tanken på å bruke en Skyline R30 RS-Turbo, og bare bytte motor(Sette i en 4,2 diesel med turbo i den) Bilen selges for en slik og ingenting i Japan)

MEn de orginale Laurel 2,8d kassene tåler en del de også da. En kammerat av meg kjører ca 1,1 bar ladetrykk, og tar ut ca 170 hk og kassa har takkla det til nå.(ca. 2år, kmstand 500`000km +/-) Men de tåler nok ikke en 4,2 turbo diesel, leker med tanken på twin turbo også, må vel lage egen eksos manifold isåfall. dette ska jo bare være en rimelig herjebil, som går på diesel og som går litt.

Skylinen er solgt, (blir overlevert iløpet av noen uker.Driver med import av biler, og har derfor bare kjørt i den i forbindelse med prøvekjøring osv.)

Lenke til kommentar

Gierkassa på 2,8 diesel er vel den samme som på 2,4 bensin mens bakaslingen ikke er det.

Jeg har nemlig sistnevnte som i likhet med 280Z og ZX har delt bakasling mens 2,8 diesel og 2,0 bensineren har stiv bakasling.

 

Går forresten en laurel i Norge med 412 hester med 2,8 liters turbomotor fra en 280Z

Lenke til kommentar
derfor har jeg to valg, gå på aetat og mota dagpenger, eller å jobbe og betale skatt, men å samtidig kjøre ulovlig.

Hvis du fra dag en hadde holdt deg til alternativ 3, nemlig å kjøre lovlig med bil, så hadde du kanskje hatt tre alternativer fortsatt. Du vet godt hva slags straffer du risikerer for å kjøre for fort. Greit å ta litt ansvar for seg selv, og ikke bare skylde på staten.

 

AtW

Lenke til kommentar
Ja, straffen for for vold/voldtekt/drap er for lav, men det betyr ikke at de skal senke straffene for UAKTSOM kjøring (noe jeg ser på dette eksempelet som) drastisk...

Sette ned bøter så ikke du må ut med en månedslønn for å kjøre litt for fort, men å kjøre uaktsomt, burde straffes, HARDT...

Amen.

 

men for all del. du er sta. du innser ikke hvor dumt det var/er. du kommer nok til å fortsette slik, og ja, det har veldig mye med saken å gjøre.

Veldig sant, veldig sant. Problemet er at noen ikke forstår hvilken fare de setter ANDRE ENN SEG SELV i når de råkjører på denne måten. Du burde tenke på andre enn bare deg selv når du er ute og kjører.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har du sett bildet eller? Hvis ikke MÅ du se det.

 

Kommer det helt klart frem, med 100% sikkerhet, at det var DU som kjørte?

 

Les mitt innlegg i trafikkforumet: "Fotobokser til besvær"

 

Er ansiktet ditt tydelig og bilen er registrert på deg selv er det ingenting å gjøre....

Lenke til kommentar
Rettsvesenet i Norge gir utrykk for at det er mer alvorlig å kjøre 200 km/t i 80 sone enn å voldta ett menneske, er det slik vi vil ha det?

Selvfølgelig ikke, det burde vært langt strengere straff for voldtekt/drap/ vold o.l. enn det er idag. Men du ser vel helst at man reduserer bilstraffene istedet for å øke de andre antar jeg ;)

 

Jeg kommer sannsynligvis til å flytte til ett land med litt mer liberale veitrafikk lover etterhvert

God tur, jeg ser helst at du kjører deg og eventuelt uskyldige som kommer i din vei ihjel et annet sted enn på norske veier der min familie og venner ferdes hvis du absolutt skal benytte offentlig vei som din egen racerbane.

 

Voksne folk derimot tar seg heller en tur til Nürburgring en gang iblant og kjører fra seg der hvis de har uoppfylte fartsbehov. Men det er vel kanskje ikke spennende nok når man mangler random-elementet som andre trafikanter tilfører på veien?

Endret av Shimano
Lenke til kommentar
Rettsvesenet i Norge gir utrykk for at det er mer alvorlig å kjøre 200 km/t i 80 sone enn å voldta ett menneske, er det slik vi vil ha det?

Selvfølgelig ikke, det burde vært langt strengere straff for voldtekt/drap/ vold o.l. enn det er idag. Men du ser vel helst at man reduserer bilstraffene istedet for å øke de andre antar jeg ;)

Merkelig at bøtenivået er lavere i resten av verden....

Joda, vi har lav dødlighet i trafikken men en ganske spredt trafikk. 4000 for å ligge litt over er for drøyt, hva er værst ligge 15 over grensa eller slå ned naboen? En ting er at straffen for fart er høy ,men hadde den vært høyere for vold osv. ville den vært lettere å svelge for du vet at det er noe logikk i systemet noe det ikke akkurat er nå..idag føler man seg og er bare en melkeku uten at det har noe med sikkerhet å gjøre.

 

Jeg kommer sannsynligvis til å flytte til ett land med litt mer liberale veitrafikk lover etterhvert

God tur, jeg ser helst at du kjører deg og eventuelt uskyldige som kommer i din vei ihjel et annet sted enn på norske veier der min familie og venner ferdes hvis du absolutt skal benytte offentlig vei som din egen racerbane.

 

Voksne folk derimot tar seg heller en tur til Nürburgring en gang iblant og kjører fra seg der hvis de har uoppfylte fartsbehov. Men det er vel kanskje ikke spennende nok når man mangler random-elementet som andre trafikanter tilfører på veien?

 

Hvor mange "råkjørere" er det som dreper andre i løpet av ett år? Hvor mange "autofile" som elsker å kjøre bil er det som sovner bak rattet? Kjører i fylla? Sagt det før og sier det igjen, skulle likt å sett statistikk på noe slikt, men det finnes ikke. Dette blir det samme som at man hører om den ene pudderkjørern som ble tatt av skred, basehopper som krasjer osv, mens de hundrevis av leteaksjoner man har for sofagriser i løpet av ett år hører vi aldri om!

 

Joda, "voksne" har både råd og tid til å dra til Nürburgring når det passer dem, resten av oss som ikke har for mye tid eller penger må klare osss med en og annen rettstrekke. Det bringer meg over til en ting jeg syns virker merkelig. SKal det være barn ute å leke midt i en hovedvei kl 2 om natta? Skal det rave folk rundt midt på en 4felter om natta? NEI!

 

Det er ikke farten som dreper/skader! Hva jeg legger i det bør alle som kan åpne en bildør klare å finne ut ;)

Lenke til kommentar
Voksne folk derimot tar seg heller en tur til Nürburgring en gang iblant og kjører fra seg der hvis de har uoppfylte fartsbehov. Men det er vel kanskje ikke spennende nok når man mangler random-elementet som andre trafikanter tilfører på veien?

Tror jeg dør av latter snart...

 

men uansett.. alt for mange dør i trafikken idag..

 

bøtene i norge er ikke for høye.. men enig i at strafferammen for voldtekt o.l. er alt for liten og at vi har bæsjepå-avgifter...

 

vil helst unngå å møte sånne som skyline på veien med mindre de sitter bak et gitter på vei til fengsel eller ligger i ei trekiste på vei til siste stopp før de evige jaktmarker..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...