Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, Exorsisten skuffet hvertfall ikke. :D

 

Det går en på kanal Z i kveld som heter Final Destination som ser interessant ut.

Eller er Galaxy Quest på Nrk 2 bedre..?

 

Har ikke pipling på noen av dem :blush:

Final Destination var faktisk veldig kul, ellers så jeg nettopp Exorsisten The Beginning igår og den skuffet heller ikke :yes:

Lenke til kommentar
Final Destination 2 var faktisk som tre happy hour-episoder på rad.

Hahehhahaheh. Du kan få sagt det. To scener i den filmen fikk meg til krepere av latter. "glassplate-scenen" og "flygende piggtrådgjerde-scenen". Genialt! :D

 

Steffyboy: Unspeakable Horrors From Outer Space Paralyze The Living And Resurrect The Dead!

Lenke til kommentar
så har vel blitt litt mer vant med motbydelige filmer.

Samme her dessverre.(?) Savner på en måte kicket en skikkelig ekkel film gav meg.

Kan jeg da anbefale Tetsuo (1988)?

 

Ypperlig til slanking; en blir så kvalm en ikke greier å spise på en stund. Andre igjen kaller dette en kultklassiker, usikker av hvilken grunn.

 

Forøvrig regnes denne også som japansk cyberpunk-film.

Lenke til kommentar

Hva synes egentlig folk om Pianisten her?

Den har jo vunnet drøssevis av priser osv, men er det bare meg som synes filmen er alt for klisje-fyllt og kjedelig? Vet ikke om klisjè er helt riktige ordet, men jeg synes liksom jeg har sett det før. Hvordan en jødisk familie mister alt, og vi ser hvordan Vladek må klare seg under holocaust. Filmen falt i hvertfall ikke veldig i smak hos meg, kanskje terningkast 3 eller 4.

Lenke til kommentar

anngående pianisten. Kjøpte den på dvd på grunn av skrytet den har fått i media. Ok det var en god film, en slik film er jo ikke beregnet for å være underholdende, men i stedet er den vel ment for "å gripe deg". ble litt skuffet, syntes filmen ble litt for lang og litt for kjedlig. God men ikke så god som media ville ha den til

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
anngående pianisten. Kjøpte den på dvd på grunn av skrytet den har fått i media. Ok det var en god film, en slik film er jo ikke beregnet for å være underholdende, men i stedet er den vel ment for "å gripe deg". ble litt skuffet, syntes filmen ble litt for lang og litt for kjedlig. God men ikke så god som media ville ha den til

vet.. du mener vel da han gjømte seg at den ble veldig lang?

faktisk.. det er meningen, så skjønner folk bedre hvor lang tid han møtte ligge gjemt i deg huset..

 

men er enig med deg jeg da.. unødvendig lang!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...