Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Attention all film lovers:

Go see Eternal Sunshine. NOW.

 

Thank you, that is all. Carry on.

Den var jo vbare fantastisk da :)

Charlie kaufman er en genial mann, dette må da være tidenes beste kjærlighetskomedie. Du tror det kommer til å bli noe dårlige dritt, fylt med masse klisjeer, men neida, her skjer nøyaktig det motsatte. Veldig bra :thumbup:

 

Jim Carrie spillte jo også utrolig bra da :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Attention all film lovers:

Go see Eternal Sunshine. NOW.

 

Thank you, that is all. Carry on.

Den var jo vbare fantastisk da :)

Charlie kaufman er en genial mann, dette må da være tidenes beste kjærlighetskomedie. Du tror det kommer til å bli noe dårlige dritt, fylt med masse klisjeer, men neida, her skjer nøyaktig det motsatte. Veldig bra :thumbup:

 

Jim Carrie spillte jo også utrolig bra da :)

Har aldri tenkt på det som en kjærlighetskomedie, men den er jo det!

Den er bare så suverent mye bedre enn alle andre kjærlighetskomedier som er sluppet, at man tror den er i sin egen sjanger.

 

Anbefaler alle med et hjerte å se den.. Jeg skal ikke nekte for at jeg var litt :cry: til tider..

Lenke til kommentar

Er det noen som har sett irrèversiable her? Så den i går, og tror det må være den filmen med de sterkeste scenene jeg har sett, og jeg har sett en del. Under den scenen på homsebaren måtte jeg snu meg bort, det tror jeg nesten aldri jeg har måttet før. Men filmen er utrolig bra! Har samme vri som memento, at filmen går baklengs...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Er det noen som har sett irrèversiable her? Så den i går, og tror det må være den filmen med de sterkeste scenene jeg har sett, og jeg har sett en del. Under den scenen på homsebaren måtte jeg snu meg bort, det tror jeg nesten aldri jeg har måttet før. Men filmen er utrolig bra! Har samme vri som memento, at filmen går baklengs...

Sett den. Helt grei. Beinhard regissør. Beinhard produksjon.

Lenke til kommentar
Er det noen som har sett irrèversiable her? Så den i går, og tror det må være den filmen med de sterkeste scenene jeg har sett, og jeg har sett en del. Under den scenen på homsebaren måtte jeg snu meg bort, det tror jeg nesten aldri jeg har måttet før. Men filmen er utrolig bra! Har samme vri som memento, at filmen går baklengs...

Helt ok film imho, ble dog mer disturbed under Ôdishon og Cannibal Holocaust (:p).

Lenke til kommentar

Cannibal Holocaust skal jeg være med på. Tok meg et par måneder å få noen av de bildene og den disgusting stemningen ut av hodet mitt. Alt og alle er så skittne etter den stygge sanden langs elven. Ekleste er skillpadde scenen. Men Audition gikk overraskene greit... Det var mer morsom vold i den. Har kanskje litt å gjøre med at CH var en av de første... 'skikkelig' ekstreme filmene jeg så. Når jeg så Audition hadde jeg allerede sett de to første Guinea Pig filmene, Nekromantik, Cannibal Ferox og Visitor Q, så har vel blitt litt mer vant med motbydelige filmer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...