Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så dodgeball i går.

 

Helt grei, ikke noe stor. Men her kommer et spørsmål. Så en utrolig vakker skuespillerinne der.

 

Christine Taylor

 

http://imdb.com/name/nm0852132/

 

Noen som vet hvordan de andre filmene hun har rolle i er? (bortsett fra zoolander) ?

Takk Øyvind!

 

Nå fant jeg endelig en film jeg har lett lenge etter. Christine Taylor var med i den. Den heter overnight delivery (1998), jeg husker bare at jeg lo mye når jeg så den sammen med en del andre. Kan hende den ikke er så bra, at det bare var stemningen som var bra. Men nå skal jeg få tak i den, for å finne ut...

Lenke til kommentar
får skaffe den jeg og da...

 

Vet noen hvordan de andre filmene er?

 

edit: fant ut at hun er gift med Ben Stiller :no:

 

Etter min mening en av verdens dårligste skuespillere. Så og si alle filmene han er med i suger bigtime. Kanskje derfor hun her ikke får noen bra roller i gode filmer.

Nei! Ben Stiller er konge!

 

Har du f.eks sett Meet the Parents?

Lenke til kommentar

hei ;)

 

i dag skal jeg og en kammerat leie tre filmer som vi skal se sammen med en del venner, d.v.s jenter og gutter, og vi liker litt av hvert.

 

noen gode tips som kan passe for de fleste ?

forige gang så vi the butterfly effect, og vi likte den, så det er ikke nødvendig å foreslå den. men thrillere og actionkomedier/komedier, spenningsfilmer er fint. skrekk er greit nok så lenge det er BRA, er lei av lavbusjetts-skrekkfilmer. en god krigsfilm er heller ikke umulig.

 

altså, vi vil ha mye film for pengene, og vi vil slippe å se amatørmessig skuespillerkunst, som f.eks i Hatchetman elns, husker ikke.

 

forslag trengs :thumbup:

 

EDIT: hva med The Ladykillers ?

 

skriveleif

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar

50 First Dates syns jeg var helt grusom, men kvinnfolk er noen rare folk, så mange av dem vil nok like den (+ tydeligvis Øivind Dahle :p )

 

 

-School of Rock

-Runaway Jury

-Zatoichi

-Paycheck - Den første timen er skikkelig god, utenom en teit scene hvor Ben Affleck trener med en bo (slik som Donatello har i Turtles). Men etter første timen så blir den bare et elendig action helvete.

 

-21 Grams og Lost in Translation har jeg ikke sett, men de har fått veldig god kritikk. Så kanskje dere er interessert i en av dem.

Lenke til kommentar
Kvalmt dårlig film fylt til randen med klisjéer. At så mye galt skulle skje med fyren ble bare så teit! Rett og slett ikke morsom.

Personlig ler jeg godt hver gang jeg ser den, men så syns jeg at Ringenes Herre filmene er bra også da ( ;) )

Godt poeng, du har tydeligvis helt utrolig dårlig smak på filmer.

 

 

 

 

:tease: Tuller selvfølgelig med deg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...