Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

så har vel blitt litt mer vant med motbydelige filmer.

Samme her dessverre.(?) Savner på en måte kicket en skikkelig ekkel film gav meg.

Kan jeg da anbefale Tetsuo (1988)?

 

Ypperlig til slanking; en blir så kvalm en ikke greier å spise på en stund. Andre igjen kaller dette en kultklassiker, usikker av hvilken grunn.

 

Forøvrig regnes denne også som japansk cyberpunk-film.

Denne finnes i dobbelpack med

Tetsou: The Iron Man - som du linket til

og

Tetsuo: Body Hammer - som er litt i samme stil, men ikke så indie og litt mer lettfattelig.

 

Jeg ville anbefalt begge hvis man liker cyberpunk :thumbup: (og: nei, man trenger ikke nødvendigvis ta filmen så alvorlig som de folkene på imdb har gjort. Snakk om å misforstå.)

Endret av tigerdip
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Han bøyer og vrir på alt så mye at det blir nesten litt tåpelig. Og den var ikke underholdene som jeg hadde håpet på. Men det siste klippet er hysterisk:

 

George W. Bush : There's an old saying in Tennessee. I know it's in Texas, probably in Tennessee, that says: "Fool me once..."

George W. Bush : [pause]

George W. Bush : "... shame on...".

George W. Bush : [pause]

George W. Bush : "Shame on you..."

George W. Bush : [pause]

George W. Bush : "If fooled, you can't get fooled again."

Narrator : For once, we agreed.

Lenke til kommentar
Hepp.

Har hørt rykter om at BAND OF BROTHERS 2 skal lages.

Vissnok Stillehavskrigen. Noen som har hørt noe om dette eller har noe mer info?

(denne serien slutter sikkert med et kjempesmell)

 

"Pacific War, The" (2006) (mini),

A 10-part mini-series from the creators of "Band of Brothers" telling stories of America's battle with the Japanese in the Pacific during World War II. :D gleder meg.

Endret av steffe
Lenke til kommentar

Takker steffe!!

 

Det var fryktelig lenge til, men den som venter på noe godt......

 

Beistet:

 

Band of Brothers er den desidert beste tv serien osm er lagd. Det eneste MINUSET med denne serien var at de lot den enormt rompe skuespillern fra friends ha en rolle i denne serien. Det var enormt synd. Ellers gir jeg serien terningkast 6. Absolutt et must i hylla :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...