Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det hevdes for øvrig at Broccoli-familien, som står bak filmene, føler at James Bond har gått litt ut på dato, og at de derfor vil gjøre en del endringer i den 21. filmen. Ifølge London-avisen Evening Standard sier Colin Salmon at han kan bli den første «hip hop»-Bond.

Hvis de begynner med hip-hop Bond vet jeg ikke hva jeg gjør.... :nei:

Lenke til kommentar
Hip-hop-bond, ja. Blir sikkert bra det, men da må vi endre på mye! Han vil behøve store muskler, stå på snowboard, ha masse tatoveringer og forandre navnet til noe sinnsykt 1337, f eks noe med X'er eller Z'er.

Jeg har til og med funnet et bilde av den perfekte nye bond:

x11664.jpg

Jepp, denne filmen blir nok stilfull...

Vin Diesel er en skuespiller jeg putter i klasse med Ronald Reagan og The Rock.

Skuespillertalentet er vel større hos gråstein. Har ennå til gode å se en bra film fra denne skuespilleren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Seriøst, det er bare tåpelig å hetse Vin Diesel. God skuespiller, men oisann, han har muskler. Da kan han ikke være spesielt flink. Blir det samme som å si at Halle Berry + Silikon = elendig skuespill. Vin Diesel er bra i Boiler Room, som Scarface nevnte.

Lenke til kommentar

Vin Diesel er faktisk en habil skuespiller ja, men de rollene han har valgt seg ut de siste årene er nok ikke de dypeste jeg har sett. Vil se mer av Vin som i Boiler Room, Multi-Facial og Strays. Han spiller i en ny film som heter The Pacifier og allerede på screeningene blir den og Vins prestasjoner slaktet. Men vi får se hvordan det lovende mafiadramaet Find Me Guilty blir :)

Lenke til kommentar

Vil anbefale deg å se Multi-Facial og Strays. Han både skrev og regisserte de filmene samtidig som han spiller i dem. Ble ganske overrasket selv over kvalitetene hans...men skjønner at du syns han suger om du bare har sett de tynne actionfilmene han har spilt i de siste årene da. Ikke så mye å skryte av de...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...