Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nokon som har peiling på når Dead Man's Chest kjem på DVD, eventuelte i ei utgåve med DTS (alà Lost Disc til Curse Of The Black Pearl)

 

I Norge kommer den på DVD den 22. november. I USA antakelig 5. desember så vidt jeg vet. Om de får DTS er det ingen som vet enda, men det er sikkert ikke usannsynlig.

Lenke til kommentar
Om du har kjøpt HHGTTG, så må du love meg at du kaster den så fort som mulig, det er en skikkelig, skikkelig, skikkelig elendig filmatisering av noe som kunne blitt veldig bra, men det ble desverre skivebom.

6802801[/snapback]

 

Her må vi huske på at vi befinner oss på et offentlig forum med delte meninger. Understrek alltid at det du ytrer er din personlige mening, som ikke nødvendigvis er den "etablerte sannhet".

 

I dette tilfellet suger din mening hardt, HHGTTG ROCKET.

Lenke til kommentar
Hvorfor finnes det ikke en egen tråd om kun Marvel filmer?

6804740[/snapback]

 

Hvorfor skulle det?

Marvel-filmene er vel ikke så hysterisk mye å diskutere (annet enn "god" og "dårlig"). Marvel-universet kan diskuteres masse, men egentlig ikke filmene. De kan vel ikke sammenlignes med filmer som 2001, Mulholland Drive, Donnie Darko, Butterfly Effect, Pi, osv - som kan diskuteres opp og ned i tide og utide. Marvel-filmene er vel ikke så alt for mye mer enn relativt hjernedød underholdning (god underholdning, men ikke noe mye å diskutere, da de er ganske rett frem).

 

EDIT: IMhooOo liZzm plix lewl 13e7.

 

EDIT2: Mala, du tar feil angående Street Fighter. Den er GENIAL! Jeg så den også da jeg var yngre. Da var den genial, men nå er den enda genialere (kult ord, "genialere")!

Må absolutt sees (igjen). Definisjonen på "realisme" ble endret etter at Street Fighter kom ut!

 

Mortal Kombat er også en spill-til-film-genialitet, som også er genial, men ikke like genial som Street Fighter.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...