Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det har jeg også tenkt. The Pianist virker på mange måter så kjedelig. Kan bare informere om at Uro overrasket meg noe. Positivt. Ganske bra film egentlig. Cleve Borch var en flink fyr vertfall!

 

Lurer på å se Azumi i dag, hatt den liggende i hylla veldig lenge og på en måte glemt den i alle filmene jeg har planlagt å se! :)

Lenke til kommentar

Snakes on a Plane får god kritikk. Men den presterer ikke slik som mange forventet i sin første helg på kinoen. Endte opp som nr. 2, bak Talladega Nights: The Ballad of Ricky Bobby. Med hele 10 millioner dollar mindre enn det blandt annet BOM anslo så er det nok en litt skuffendes åpning.

Lenke til kommentar

Nettopp kommet hjem fra kino. Filmen jeg så var "United 93".

Hva skal jeg si? - Herregud for en film. Den ga meg en filmopplevelse jeg sjelden har hatt. Hjertet dunket, kroppen min ble varm. Og jeg kjente at tårene satt løst. Samtidig var jeg 110% opptatt av filmen. Og jeg var ikke alene, hele kinosalen satt helt rolig å så på denne filmen...

Dette er virkelig en film som bare MÅ sees. Og gjør dere selv en tjeneste å ikke last ned en crappy versjon (eller god versjon for den saks skyld) fra nettet. Denne filmen fortjener å bli sett på kino! Filmen er virkelig realistisk, og er heldigvis totalt fri for kjente klisjeer.

Endret av Menkromsen
Lenke til kommentar
Snakes on a Plane får god kritikk. Men den presterer ikke slik som mange forventet i sin første helg på kinoen. Endte opp som nr. 2, bak Talladega Nights: The Ballad of Ricky Bobby. Med hele 10 millioner dollar mindre enn det blandt annet BOM anslo så er det nok en litt skuffendes åpning.

6713405[/snapback]

Nok et skritt mot å bli en kultfilm. Å ende som nummer en ville gjort den for kommersiell :p

Lenke til kommentar
Nettopp kommet hjem fra kino. Filmen jeg så var "United 93".

Hva skal jeg si? - Herregud for en film. Den ga meg en filmopplevelse jeg sjelden har hatt. Hjertet dunket, kroppen min ble varm. Og jeg kjente at tårene satt løst. Samtidig var jeg 110% opptatt av filmen. Og jeg var ikke alene, hele kinosalen satt helt rolig å så på denne filmen...

Dette er virkelig en film som bare MÅ sees. Og gjør dere selv en tjeneste å ikke last ned en crappy versjon (eller god versjon for den saks skyld) fra nettet. Denne filmen fortjener å bli sett på kino! Filmen er virkelig realistisk, og er heldigvis totalt fri for kjente klisjeer.

 

Den er ute på DVD i USA om 2 uker. Har bestilt 2-disc utgaven, blir sendt i neste uke en gang.

Lenke til kommentar

Noen som har Jason Bourne filmene som favoritter da? The Bourne Identity og The Bourne Supremacy.

 

Bedre story finnes ikke. Pluss at det er mye detaljer og andre ting som bare gjør disse filmene til EKSTREMT bra.

 

Har bortimot 200 dvd filmer ca. og av en eller annen grunn, de gangene jeg bestemmer meg for å se film og ikke har en bestemt jeg skal se på, ender det opp med Bourne.

 

Liksom bare........hvilken film skal jeg se nå? Hmmm tja det får bli en Bourne da

Lenke til kommentar
Snakes on a Plane får god kritikk. Men den presterer ikke slik som mange forventet i sin første helg på kinoen. Endte opp som nr. 2, bak Talladega Nights: The Ballad of Ricky Bobby. Med hele 10 millioner dollar mindre enn det blandt annet BOM anslo så er det nok en litt skuffendes åpning.

6713405[/snapback]

Nok et skritt mot å bli en kultfilm. Å ende som nummer en ville gjort den for kommersiell :p

6713668[/snapback]

 

Jeg klarer fortsatt ikke å forstå hvordan noen kan, tydeligvis med vilje skrive en rompedårlig historie (ja, jeg synes den virker rompedårlig), gjøre den om til en film, putte inn et veldig kjent fjes, for så å toppe listene, og tjene inn millioner/milliarder! At mange er som LarsP, altså at de kan bli veldig underholdt av drittfilmer, er jo forståelig (smaken er jo som baken), men at slike filmer, som før ble ansett som den største dritten noen sinne (som f.eks. Wood sine "klassikere"), faktisk topper listene... Hjernen min har ikke nok kapasitet til å forstå det... :huh:

Lenke til kommentar
Snakes on a Plane får god kritikk. Men den presterer ikke slik som mange forventet i sin første helg på kinoen. Endte opp som nr. 2, bak Talladega Nights: The Ballad of Ricky Bobby. Med hele 10 millioner dollar mindre enn det blandt annet BOM anslo så er det nok en litt skuffendes åpning.

6713405[/snapback]

 

Ja, men man må tenke på at filmen faktisk bare hadde et budsjett på 35 million dollar, som er ganske lite for tiden. Den er på veldig god vei til å tjene opp det.

Lenke til kommentar
Hjernen min har ikke nok kapasitet til å forstå det... :huh:

Nope. :)

Hah, du og den ironien din.

 

Jeg klarer faktisk ikke å skjønne at det ikke går an å elske filmen og konseptet i filler. Det er jo en av få typer filmer man egentlig bare trenger å høre tittelen, samt vite at Samuel Jackson spiller hovedrollen, så vet man ALT om filmen. :)

 

Om du ikke visste det så er hele filmen en spin-off av et drikkelag med Hollywood-produsenter som satt å utfordret hverandre med det mest grusomme konseptet de klarte å finne. Snakes On A Plane vant som du sikkert skjønner.

Mest sannsynligvis er den litt inspirert av denne. Den var dog seriøst ment, tro det eller ei. CGI-slanger er jo herlig, uansett.

 

S,

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...