Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sitter her og lurer på om jeg skal kjøpe "Clint Eastwood collection" på elkjøp. Noen erfaringer eller meninger?

 

Link

6717755[/snapback]

 

Tja, for det første så er det jo en veldig ekkel turkisfarge på den, hadde vært bedre med rødt eller svart. Og hva gjelder filmene, så er det noen veldig gode der, samt noen litt mindre gode.

Om du har "Dollars-trilogien", så syns jeg dette var et godt kjøp. Men jeg ville supplert med "Kelly's Heroes", "City Heat", "White Hunter, Black Heart" og "Million Dollar Baby". Eventuelt droppe denne boksen, og kjøpe Dirty Harry-boksen i stedet. Men da snakker vi plutselig litt flere hundrelapper.

 

Som en oppsummering, jeg ville først kjøpt "Dollars"-filmene, men har du de så er det et helt greit kjøp;)

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvorfor Playx.no sin Band of Brothers boks plutselig har forsvunnet sporløst? Jeg hadde tenkt å bestille boksen i går, da den bare kostet 199kr, men fikk bakoversveis da jeg fant ut at jeg måtte punge ut med latterlige 70kr frakt. I dag fikk jeg mail fra Playx om at minførste bestilling går fraktfritt. Selvsagt er det jo så typisk at BoB boksen nå plutselig ikke er å finne på siden lenger. Visste at det var for godt til å være sant. :hrm:

Lenke til kommentar
Neppe, nyare filmar i butikk er svindyrt, derfor eg utelukkande handlar frå nett, med mindre det er gode tilbod i butikken.

6718241[/snapback]

 

På de nyeste filmene og collector's/DC ja er prisene langt bedre på nett, + ting som er spesial importert pga lite marked for filmen i Norge.

 

Men på de aller fleste helt ordinære/SE osv er prisene omtrent det samme på nett.

Lenke til kommentar
Stygt å si det, men jeg gleder meg til November nå. Rettere sagt 2 November. Da begynner The OC igjen :):love:

6718777[/snapback]

 

You me both.

6718907[/snapback]

 

Jeg gruer meg. Tror aldri at de greier og dra i land denne sessongen, enten kjører de det hele rett i dass. Ellers blir det bedre enn sessong 3.

 

Selv håper jeg på det første, men tror det blir den andre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...