Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Får bare håpe at Dakota Fanning klarer å holde seg rein og ikke ender opp som Drew Barrymore...

6700192[/snapback]

 

Etter jeg så henne i War of the Worlds håpet jeg en periode at hun ville falle foran toget. Jeg takler bare ikke "skuespillet" hennes. Synd med Osment forsåvidt :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Tror ikke vi skal overdramatisere episoden med Osment. Nesten alle jeg kjenner har vært drita og høy på hasj, og mange av dem har fyllekjørt. I USA er det enda mer normalt med marihuana (over 90% av alle ungdom tester det) og man kan også ta seg et par pils før man setter seg bak rattet, lovlig, noe som åpner for at folk tøyer grensene.

 

Jeg elsker forøvrig Dakota Fanning og hun kommer til å bli stor.

Lenke til kommentar
Jeg elsker forøvrig Dakota Fanning og hun kommer til å bli stor.

6700244[/snapback]

 

Da er vi to...

 

Og når det kommer til HJO så kan det jo hende at det stemmer, men vi får se. Det er jo ikke første gangen det skjer og det kommer til å skje igjen med andre barnestjerner. Men det er ennå langt igjen til nivået til Downey Jr. og takk for det :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det er enormt mange i Hollywood som har blitt domfelt for alkohol, dop og vold, og de får ikke mindre tilbud av den grunn. Mel Gibson, Russel Crowe, Quentin Tarantino, Robert Downey Jr., Nicholas Cage, Tom Sizemore, Mickey Rourke osv.

Lenke til kommentar
Hvis det er dopet som har gjort Robert Downey Jr. til en så talentfull skuespiller så sier jeg "kjør på!".

6700343[/snapback]

 

Tviler jeg på, jeg ser det heller på denne måten: Hvor mange gode roller har han gått glipp av på grunn av det tullet og når han har hvert en liten tur i buret?

Lenke til kommentar
Om dette er begynnelsen på noe som ender som en personlig tragedie i livet til OJH, så er jo det selvsagt dumt, men er jeg den eneste som tror karrieren hans toppet seg med "the sixth sense"? Har en mistanke om at senere roller fra fyren bare kommer til å skuffe meg...

6700334[/snapback]

 

Tja, du sier jo noe der. Osment var jo en flink barneskuespiller, og folk likte jo han fordi han omtrent alltid spilte denne "bortgjemte" lille gutten som publikum synes synd på. Fyren ser jo ikke akkurat like liten, stakkarslig og sjarmerende ut noe lenger nå.

 

En annen sak: Hvor kan jeg få kjøpt Donnie Darko tin-box? Jeg snakker om kinoversjonen, ikke DC-versjonen (den har jeg). Jeg visste det før, la til og med linken ut i en post her på forumet, men nå husker jeg ikke på det, og posten finner jeg fanken ikke. :hm:

Lenke til kommentar
Hvis det er dopet som har gjort Robert Downey Jr. til en så talentfull skuespiller så sier jeg "kjør på!".

6700343[/snapback]

 

Tviler jeg på, jeg ser det heller på denne måten: Hvor mange gode roller har han gått glipp av på grunn av det tullet og når han har hvert en liten tur i buret?

6700364[/snapback]

Litt av det som gjør Downey er attituden, han gir faen i alt. Hvis du har lest intervjuer med ham, så er det en intelligent mann som tenker gjennom alt han sier, og gir totalt faen i absolutt alt. En slik karakter trenger lovbrudd på samvittigheten.

 

Robert Downey Jr. gjør å være en alkoholiker kult, å være et narkovrak til noe å strebe etter å være.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Man on the Moon, Superman Returns og The Thin Red Line hadde nok tapt stort på Nick Cage, spesielt de to første. Kan du forestille deg Cage som Supermann?

6700579[/snapback]

Cage som Superman ja :!: . *Ser det for meg*.

 

Noen som er god i Photoshop?-->Cage+Superman.

 

Neimen, se hva jeg fant når jeg søkte på Nicholas Cage i Google.

nicholas_cage.jpg

Endret av quakie
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...