Gå til innhold

Filmprat - vårt lille tilholdssted.


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg så 9/11 har fikk terningkast 6 i VG, kanskje filmen blir bra :hmm:

6698916[/snapback]

9/11 er en annen film, jeg tror du tenker på United 93. Den har fått strålende kritikker overalt, som er veldig godt å se. Jeg tolker det som at de har klart å være noenlunde respektfulle, og jeg vurderer å se den selv.

Ikke bare i VG den har fått 6, men også i Aftenposten, NRK og Side2. De andre gir stort sett 5, og på IMDb har den per nå 7,8. Gleder meg :)

Ser bra ut ja! :)

Lenke til kommentar
ARGH!! Begynner snart å grine  :cry:

Ringte til play.com nå for å høre med dem hva som er galt.

Han jeg snakka med førte inn og testa mange ting, men fikk opp feil hver gang.

Why me ??

Så i morra blir det en tur til banken min før å høre med dem..

6699448[/snapback]

 

Så da virket ikke hjelpen min heller, pokker :hmm:

 

Hvor har det blitt av berta?

Lenke til kommentar
Jeg så 9/11 har fikk terningkast 6 i VG, kanskje filmen blir bra :hmm:

6698916[/snapback]

9/11 er en annen film, jeg tror du tenker på United 93. Den har fått strålende kritikker overalt, som er veldig godt å se. Jeg tolker det som at de har klart å være noenlunde respektfulle, og jeg vurderer å se den selv.

6699159[/snapback]

 

Ja, det var den jeg mente. Tusen takk :)

Gleder meg til filmen jeg!

Lenke til kommentar
History of Violence var en stooor skuffelse. Har egentlig heller aldri likt Chronenberg.

6699338[/snapback]

Veldig uenig. A History of Violence er min favorittfilm hittil i år faktisk. Av andre filmer Cronenberg har gjort, så har jeg bare sett eXistenZ, og likte den i grunnen den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Hvilke andre Herzog/Kinski-filmer skal jeg fortsette med?

6693808[/snapback]

Tja, Aguirre: The Wrath of God (kanskje min favoritt så langt), Fitzcarraldo, Woyzeck, The Enigma of Kaspar Hauser og Stroszek (riktignok ikke Herzog/Kinski-samarbeid, men dog fantastisk gode). Må se mer Herzog selv.

 

Grizzly Man er også god, som nevnt (igjen, ingen Kinski, da).

6694363[/snapback]

 

Takk, som alltid njål! :thumbup: Fikk akkurat bestillt alle sammen, så nå er det bare å vente. Jeg har altid vært litt svak for originalnosferatu, så Phantom der Nacht falt spesielt godt i smak. Får håpe at jeg liker de overnevnte, like godt for Phantom der Nacht, var en opplevelse.

 

Hvordan er egentlig Tetsuo: The Iron Man sammenlignet med Tetsuo II: Body Hammer?

6681216[/snapback]

Sinnssyk den og.

 

Men er ikke like forstyrrende og fangende som enern.

6695684[/snapback]

 

Så Body Hammer i forigårs, og for å være helt ærlig likte jeg nesten den bedre enn Iron man. Body Hammer var på mange måter en "light-versjon" av iron man, den samme absurde, hypnotiserende sjarmen bare litt lettere fordøyelig. Elsker begge filmene, men Iron man blir litt mye på en slitsom dag.

Lenke til kommentar
Har vi en ny Robert Downey Jr. på gang? Eller det er vel mer riktig å sammenligne han med Macaulay Culkin...

 

Haley Joel Osment

6700049[/snapback]

 

Jeez, not another one. :no:

 

...Og jeg som trodde at Osment var blant de eneste barnestjernene som ikke holdt på å ødelegge livet sitt.

 

Jaja, Christian Bale spilte seg gjennom flere storfilmer da han var yngre, og han har ikke gjort noe faenskap, så det er fortsatt håp. :)

 

 

EDIT:

History of Violence var en stooor skuffelse. Har egentlig heller aldri likt Chronenberg.

6699338[/snapback]

 

Enig. For meg føltes filmen veldig mye ut som en wannabe storfilm eller noe slik. Plutselig skjedde ditt, så plutselig datt. Jeg fikk den samme følelsen som jeg fikk da jeg så Daredevil-filmen for noen år siden. En halvtime mer innhold ville hjulpet filmen mye.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...