Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Få vekk litt av flesket?


defzx

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge trent på trenings stuido og er sikkert sterkere enn de fleste av dere =) Men jeg har litt ekstra rundt magen som jeg har lyst å få vekk, slik at six packen kommer frem :)

 

Denne jogge taktikken her kalles Gerilja Kardio.

Les om den her.

 

Jeg skal teste nå i 8 uker, vær morgen, noen som har lyst å prøve?

Håper dette funker :D

 

I følge eksperter er det en av de beste måtene på å få vekk fett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
virket veldig intressant, går selv på en diett nå, og skal legge inn en kondisjonstrening.

 

Det som var deilig med denne var at den ikke tok så lang tid, får prøve den i ihvertfall 2 uker.

 

Takk for tipset!

Det er bra! Du må gjerne svare med hva slags resultater du får!

Lenke til kommentar
Jeg har lenge trent på trenings stuido og er sikkert sterkere enn de fleste av dere =) Men jeg har litt ekstra rundt magen som jeg har lyst å få vekk, slik at six packen kommer frem :)

 

Denne jogge taktikken her kalles Gerilja Kardio.

Les om den her.

 

Jeg skal teste nå i 8 uker, vær morgen, noen som har lyst å prøve?

Håper dette funker :D

 

I følge eksperter er det en av de beste måtene på å få vekk fett.

Rulleskøyter, og bruk staver.

Garantert fett fjerner, funka perfekt hos meg. Dette gir flotte muskler i overkroppen, og sikkelige mavemuskler.

 

Og det er enkelt morsomt og slitsomt. Og gir deg ønske om bare mer og mer.

 

Du trener hele kroppen.

 

H….

Lenke til kommentar
Sikkert bra det!

Men denne metoden er ekstrem, jeg løp for 2 timer siden. Det er sinnsykt tungt, er varm enda  :)  Begynte å blø masse nese blod og hosta opp blod. Hjelper å presse seg litt ja =)

Du kan'ke ha vært i spesiellt god form, nei. :D

Hehe, joda er vel rundt normalen for min alder, men bare prøv selv, vedder på samme kommer til å skje med deg. Det gjelder bare å ha viljen der, pressa meg max, derfor sånn skjer :D

Lenke til kommentar

En ting som kan være bra er å ha en treningspartner som hele tiden presser deg til det ytterste. Løft litt vekter og spis MASSE tunfisk - beste naturlige kilden til proteiner hvis man ser bort fra noen snodige versjoner av tørket fisk. ugh, det smaker værre enn værst. men, tunfisk = :thumbup:

Lenke til kommentar
En ting som kan være bra er å ha en treningspartner som hele tiden presser deg til det ytterste. Løft litt vekter og spis MASSE tunfisk - beste naturlige kilden til proteiner hvis man ser bort fra noen snodige versjoner av tørket fisk. ugh, det smaker værre enn værst. men, tunfisk = :thumbup:

Men tunfisk smaker piss! Drikker heller noen egg jeg.

Lenke til kommentar

Gerilija Kardio funker, jeg kjørte det forrige sommer. Orker ikke stresse med det nå, sitter inne å jobber på et kontor hele sommeren uansett :)

 

Det funker forutsatt at du har et fornuftig kosthold. Skal du ned i fettprosent må du spise mindre kcal enn kroppen forbrenner. De fleste mennesker med normal forbrenning trenger ca 33 kcal per kg kroppsvekt for å holde en uendret vekt. Skal du ned i vekt/fettprosent bør du ligge på mellom 22 og 30 kcal per kg kroppsvekt. 2,5 - 3 gram proteiner per kg kroppsvekt, mye esensielle fettsyrer; flerumettet og enumettet (ja, fett!) og trege karbohydrater.

Lenke til kommentar
Sikkert bra det!

Men denne metoden er ekstrem, jeg løp for 2 timer siden. Det er sinnsykt tungt, er varm enda  :)  Begynte å blø masse nese blod og hosta opp blod. Hjelper å presse seg litt ja =)

Du kan'ke ha vært i spesiellt god form, nei. :D

Hehe, jeg har kun brukt denne treningen som laternativ kondisjonstrening og gjør du det riktig kjenner du blodsmaken lenge før du er halvveis :yes: . Må også legge til at jeg er i god form. Litt trening av denne sorten innimellom all andre treningen gir et godt grunnlag før konkurranser på sommeren for min del. Denne treningen fungerer.. er ikke mer å si om det :thumbup:

Lenke til kommentar
Gerilija Kardio funker, jeg kjørte det forrige sommer. Orker ikke stresse med det nå, sitter inne å jobber på et kontor hele sommeren uansett :)

 

Det funker forutsatt at du har et fornuftig kosthold. Skal du ned i fettprosent må du spise mindre kcal enn kroppen forbrenner. De fleste mennesker med normal forbrenning trenger ca 33 kcal per kg kroppsvekt for å holde en uendret vekt. Skal du ned i vekt/fettprosent bør du ligge på mellom 22 og 30 kcal per kg kroppsvekt. 2,5 - 3 gram proteiner per kg kroppsvekt, mye esensielle fettsyrer; flerumettet og enumettet (ja, fett!) og trege karbohydrater.

noe mer utfyllende info om hvordan du gjennomførte det, og resultatene?

måltider osv?

Lenke til kommentar
Gerilija Kardio funker, jeg kjørte det forrige sommer. Orker ikke stresse med det nå, sitter inne å jobber på et kontor hele sommeren uansett :)

 

Det funker forutsatt at du har et fornuftig kosthold. Skal du ned i fettprosent må du spise mindre kcal enn kroppen forbrenner. De fleste mennesker med normal forbrenning trenger ca 33 kcal per kg kroppsvekt for å holde en uendret vekt. Skal du ned i vekt/fettprosent bør du ligge på mellom 22 og 30 kcal per kg kroppsvekt. 2,5 - 3 gram proteiner per kg kroppsvekt, mye esensielle fettsyrer; flerumettet og enumettet (ja, fett!) og trege karbohydrater.

noe mer utfyllende info om hvordan du gjennomførte det, og resultatene?

måltider osv?

Hvis du leser på den første linken min, så ser du hvordan du utfører det. Jeg vill anbefale at du ikke spiser før du gjør det, og at du gjør det med en gang du står opp. Det er bare å teste så ser du jo resultatene.. Men for at man skal få resultater må man gjøre det, ikke bare si at man skal gjøre det. Og det som egentlig er viktigst er jo at du spiser ordentlig mat.

Lenke til kommentar
Gerilija Kardio funker, jeg kjørte det forrige sommer. Orker ikke stresse med det nå, sitter inne å jobber på et kontor hele sommeren uansett :)

 

Det funker forutsatt at du har et fornuftig kosthold. Skal du ned i fettprosent må du spise mindre kcal enn kroppen forbrenner. De fleste mennesker med normal forbrenning trenger ca 33 kcal per kg kroppsvekt for å holde en uendret vekt. Skal du ned i vekt/fettprosent bør du ligge på mellom 22 og 30 kcal per kg kroppsvekt. 2,5 - 3 gram proteiner per kg kroppsvekt, mye esensielle fettsyrer; flerumettet og enumettet (ja, fett!) og trege karbohydrater.

noe mer utfyllende info om hvordan du gjennomførte det, og resultatene?

måltider osv?

Jeg fulgte egentlig programmet defzx linker til slavisk. Opp av senga, en kopp kaffe og så ut å løpe.

 

Spiste seks måltider om dagen, ca 28kcal per kg kroppsvekt. La vekt på å innta måltider med mye karbohydrater tidlig på dagen og lite/ingen karbohydrater på kvelden. Mye gunstig fett som fet fisk, nøtter, rapsolje osv.. 3kg proteiner per kg kroppsvekt.

 

Resultatet ble ikke overraskende en lavere fettprosent, mer definerte muskler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...