Gå til innhold

Står mellom disse telefonene!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har tenkt å kjøpe ny telefon med Abbonoment fra tele2.no siden jeg synes de har best priser.

 

Here goes:

 

Siemens C65

 

Siemens ST55 Silver + Handsfree

 

SonyEricsson T630

 

SonyEricsson Z600 Silver

 

Samsung X600

 

eller

 

Samsung X450

 

Blir glad vis noen hjelper meg her :yes:

Vil ha en telefon som er god på meldinger, bilder , spill. Har ikke fulgt med mye på mobil i det siste, men kan dere hjelpe meg å finne ut hvem som er best av disse?

 

takker for svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Har tenkt å kjøpe ny telefon med Abbonoment fra tele2.no siden jeg synes de har best priser.

 

Here goes:

 

Siemens C65

 

Siemens ST55 Silver + Handsfree

 

SonyEricsson T630

 

SonyEricsson Z600 Silver

 

Samsung X600

 

eller

 

Samsung X450

 

Blir glad vis noen hjelper meg her :yes:

Vil ha en telefon som er god på meldinger, bilder , spill. Har ikke fulgt med mye på mobil i det siste, men kan dere hjelpe meg å finne ut hvem som er best av disse?

 

takker for svar :thumbup:

Hvis du skal ha en av de mobilene med god meldingsfunksjon bør du utelukke Sony Ericsson telefonene du nevnte... (Selvom de har en god meldingsfunksjon (t9 ordliste etc.) så er de veldig dårlige/trege å skrive med)).

 

De andre mobilene kjenner jeg ikke til.. Men du får sikkert noen erfaringer av andre her på forumet... :yes:

 

Lykke til =)

Lenke til kommentar

Samsung har etter min mening alltid hatt en rotete måte å navigere på under skriving av tekstmeldinger. Prøv å skriv en melding på en lik modell før du kjøper.

 

Siemens C65 har et CIF-kamera med 352x288 pikslers oppløsning. Kameraet er med andre ord ikke bra, men telefonen er billig.

 

Siemens ST55 har ikke Java, merkelig nok. Hvis du trenger å installere spill og programmer i tillegg, styr unna.

 

SonyEricsson T630 er riktignok trege på tekstmeldinger. Problemet er bare at det går litt tregt før det vises på skjermen, alle bokstavene kommer altså. Var verre med eldre telefoner der telefonen ikke reagerte på tastingen halvparten av gangene. Z600 er jo så og si samme telefonen.

 

Jeg tror Siemens ST55 eller ST60 kunne vært noe for deg. Videre tror jeg tekstmeldings-tregheten i SE sine telefoner nevnt ovenfor ikke blir så stort problem, med mindre du skriver fort og er kresen på at bokstavene skal være der idet du trykker. T610 er for tiden billig. T630 er en oppdatering.

Blant annet har telefonen bedre taster, skarpere skjerm, forbedret talekvalitet, raskere respons og høyere Java-ytelse.

 

Du har ikke vurdert Nokia i det hele tatt? Hva med 6230? Her har du også litt lagringsplass for bilder også :). Ta en titt på denne produsenten også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...