Gå til innhold

AMD gir "førstehjelp" til Prescott


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan godt inrømme at jeg er litt pro amd, men sier ikke at de knuser intel på alle områder som visse andre gjør. Det er en påstand som ikke stemmer. Men A 64 slår intel i nesten alt. Tror fortsatt at de ikke er så gode til å for eksempel videoredigere med som intel. AMD ligger bra ann nå, men det er ingen tvil om hvem som er prossesorkjempen. Intel kan knuse amd, men de gjør det ikke grunnet konkuransetilsynet.

 

Synes Påfunnet til amd var morsomt. Men selfølgelig ender tråden opp i hvem som er best. amd vs. intel tråder er kjedelige og mange poster usaklige ting.

Lenke til kommentar
Å herregud! Jeg kunne jo fritere pomfri på den gamle t-birden min så AMD SKAL HOLDE SAKSA HEEELT IGJEN!

 

FAENS AMD NERDER! DET ER JO INTEL SOM VINNER ALT AV TESTER!

Hvilken stein har du ligget under det siste året? :evil:

 

Folk uten sans for humor er patetiske, rett og slett patetiske :thumbdown:

Lenke til kommentar
Å herregud! Jeg kunne jo fritere pomfri på den gamle t-birden min så AMD SKAL HOLDE SAKSA HEEELT IGJEN!

 

FAENS AMD NERDER! DET ER JO INTEL SOM VINNER ALT AV TESTER!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sry for caps! Men jeg blir så inni helvettes sinna :realmad:

Tror du skal sjekke statestiker og slikt, samt skjerpe caps lock skriften din,

viste du at det tar 5 ganger så lang tid og lese Caps lock(Versalier) som Num Lock(minuskler)? :)

 

 

---------

 

 

Ang. reklamen:

Dette liker jeg, reklame med god spirit!

Jeg håper og tror dette kommer til og bli en mer brukt markedsførings metode i fremtiden, studerer media selv og ser ikke noe så alt for galt i dette, greit at det skal fokuseres litt på kvalitet også, men brukeren får heller ta initativet til og finne ut av sakene litt mer før de kjøper produktet, for jeg tror dette er fremtiden.

Lenke til kommentar
Personelig syntes jeg den var morsom og ser at det allerede er ca 3 sider med latter her (blir sikkert flere) Men samtidig er jeg overbevist om at hadde denne spøken vert motsatt vei hadde det vert 3 sider med harme/sinne . :roll:

Evig sant. Og ingen av de som vanligvis skriker høyest når de kan kritisere Intel har turt å kommentere påstanden din heller. Tvertimot skryter de over dette. Jeg har ingenting imot denne spøken, men jeg har noe imot hyklere....

Lenke til kommentar
FAENS AMD NERDER! DET ER JO INTEL SOM VINNER ALT AV TESTER!

Ehh AMD vinner alt av tester!!!!!!!!!!!!

 

 

:ermm:

 

 

 

Det her går mot en skikkelig AMD vs Intel diskusjon :yes:

 

 

 

Å herregud! Jeg kunne jo fritere pomfri på den gamle t-birden min så AMD SKAL HOLDE SAKSA HEEELT IGJEN!

 

Min Pentium 100mhz er skikkelig treig!!

Endret av Same-
Lenke til kommentar
Hvorfor driver alle sammen å rifter opp i AMD's fortid? Det er nuet som gjelder, og AMD er desidert best nå for tiden, på alle måter :yes:

:nei:

Enig med eXZire :yes::yes:

Nja Intelprosessorn slår da vitterlig A 64 i div ting feks videoredigering .

Å det å rippe opp og at nuet gjelder, har dere glemt da P4 kom med 800 mhz da var det urettferdig å sammenligne xp med denne , pussig det var jo også i "nuet" . Men det var da det :hmm::hmm::hmm:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...