Gå til innhold

AMD gir "førstehjelp" til Prescott


Anbefalte innlegg

Men drit i det,det var bare dumt av meg å nevne dette da det viser seg å bli en "big deal" hver gang .

Fordi dette er veldig provoserende og at du gir utrykk at det er de fleste AMD-fan som bruker dette som et hovedargument, men det er kanskje 1 eller 2 person som gauler rundt dette her. Jeg fatter heller ikke at du nevner dette hele tiden når det kommer opp en Intel v AMD diskusjon :hmm: det er bare så provoserende og unødvendig og spessielt når du ikke er noe likere selv.

 

"bare vent til A64 kommer" Hva er så galt med dette? Bruker du virkelig dette her mot AMD-fans? Denne var tynn du! Hvor mange ganger har jeg ikke hørt " Bare vent til prescott kommer".

 

Det du skriver her kan jeg også bruke mot deg! Du skjønner hvorfor det er så provoserende? Og jeg kan heller ikke se hva som er så galt med alt det du påstår.

 

Håper du slutter med å poste slike poster i fremtiden, for de fører ikke noen steder uansett!

 

Peace :)

Feil,jeg gir ikke utrykk for at dette gjelder alle, det gjelder noen akurat som det gjelder noen intelfans.

Problemet er bare at enkelte ikke klarer å holde seg og blir sure uansett .

 

Her er noen eks:

Sitat: Men men Intel er vel litt "kukforlenger" for enkelte som innbiller seg att man "kan få seg dame", med sin 3.0 Ghz P4 ,om ikke annet skryte til kompisen om sin glinsende nye P4/Pnis]

 

AMD er best sammenlignet med 533

 

Er enig med deg N*E*R*D. AMD er best! Intel er for nybegynnere, hehe.

 

Hvis bare athlon hadde hatt samme minnebåndbredde som p4, så hadde den nok vært raskere i alt...

 

Bare noen raske klipp, dette glir raskt gjennom uten nevneverdig diskusjon , men er det andre veien så koker havet .

For ordens skyld er alle disse klippene fra tråder der jeg ikke er med .

Men la nå dette dø hen, så skal jeg slutte å minne andre på dette, så får vi håpe på gjensidig forståelse .

 

Når det gjelder den krigen som var foreslått var det en dårlig ide,fordi den klart vil gå utover meg . Jeg liker jo begge og vil da bli sående i midten :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LOL!!! :laugh: Ser for meg hvordan de falt av kontorstolene borte hos AMD da de pønsket ut denne! hehe..skulle ønske alle mulige produsenter pepret hverandre med slike humor stunts jeg..skjønner ikke hvordan folk kan ta alt så jævli alvorlig hele tiden...det blir bare mer underholdning for oss publikumere. Har Northwood selv, så alt jeg trenger er de blå dropsene egentlig...

Lenke til kommentar
Tror du skal sjekke statestiker og slikt, samt skjerpe caps lock skriften din,

viste du at det tar 5 ganger så lang tid og lese Caps lock(Versalier) som Num Lock(minuskler)? :)

joda joda.. imponerende at du kan fagordene til store og små bokstaver.. men hva har num-lock med saken å gjøre?

 

så vidt jeg vet så betyr num-lock numerisk lock. Altså låsing av den nummerfylte delen av tastaturet slik at man kan aktivere og deaktivere knapper.. hakke så mye å gjøre med minuskler eller små bokstaver etter alt jeg vet.. men det er mulig jeg tar grundig feil også da..

 

angående reklamen.. genial.. hadde vært genialt om intel tar igjen.. utrolig moro med sånne ting :)

Lenke til kommentar
Er det mulig, AMD er såpass usikker på seg selv at de må ty til skittkasting. Ja ja, synd at det kommer til å gå så dårlig med AMD, som er konge i en gammel verden. Fatter ikke helt at det nå selges flere bærbaremaskiner en desktoper. Og Intel KNUSER AMD der. Men men dette er nesten som et trøstemål til AMD, det er liksom at et lag tror de vinner kampen grunnet at de fikk det siste målet selv om de ligger under 10-0.

 

Synes dette kunne AMD ha spart seg for, og de har ikke engang begynt på 90nm produksjon, de kommer til å bite seg selv i ræva om 10uker.

 

Fatter ikke at det er så mange som nyter at Intel har noen få barne problemer med en CPU.

 

Og hvis jeg ikke tar helt feil så er den kraftigste (klokkete) desktop CPUen i denne verden her en P4EE.

hufsa da!

 

Var det noken som prata stygt om Intel?

Det likte du ikkje det nei?

Tenk og axe seg så jævlig opp pga eit lite "førstehjelpsskrin"

 

Prøv og ta det med eit smil neste gang.

Lenke til kommentar
Kan jo slå feil vei, noen kan jo komme til å avgjøre kjøpet sitt i Intels favør siden det finnst førstehjelpsutstyr til den . :grin:

hehe.. den vakke dum ;) alltid kjekt å være på den sikre siden.. vet jo at det er mange godt voksne damer f.eks. som tenker på alt når de skal kjøpe pc.. bortsett fra hva de egentlig kjøper.. de tenker lissom: følger det med word? følger det med excel? følger det med Kabal? Førstehjelpsskrin sier du? wow! aldri hørt om.. tar`n med en gang!

 

 

hadde ikke forundra meg om intel markedsfører prosessorene sine med førstehjelpsskrin som ekstrautstyr heretter..

Lenke til kommentar

noen som nevnte P4 C vs Athlon 64 var feil pga AMD's 64bits-støtte?

 

Alle AMD 64 Cpu'er kjører jo med 32 bits kode pr dags dato... enda slår de jo intel i de fleste tester :wee:

Har noe med arkitektur, instruksjoner og cache (sikkert mer oxo) å gjøre vettu... husk d neste gang :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...