Gå til innhold

AMD gir "førstehjelp" til Prescott


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det mulig, AMD er såpass usikker på seg selv at de må ty til skittkasting. Ja ja, synd at det kommer til å gå så dårlig med AMD, som er konge i en gammel verden. Fatter ikke helt at det nå selges flere bærbaremaskiner en desktoper. Og Intel KNUSER AMD der. Men men dette er nesten som et trøstemål til AMD, det er liksom at et lag tror de vinner kampen grunnet at de fikk det siste målet selv om de ligger under 10-0.

 

Synes dette kunne AMD ha spart seg for, og de har ikke engang begynt på 90nm produksjon, de kommer til å bite seg selv i ræva om 10uker.

 

Fatter ikke at det er så mange som nyter at Intel har noen få barne problemer med en CPU.

 

Og hvis jeg ikke tar helt feil så er den kraftigste (klokkete) desktop CPUen i denne verden her en P4EE.

Ikke alt er skittkasting.. noen ganger er en spøk en spøk.

 

AMD usikkre på seg seg selv? Hadde jeg ikke vist bedre så hadde jeg trodd du prøvde deg på en psykoanalyse av AMD.

Amd er neppe "usikkre" på seg selv.. hadde de vært det så hadde de neppe fortsatt år etter år med kraftig underskudd.

 

Intel - AMD 10-0 ? "ok" det Freud.

 

Du fatter kanskje ikke hvorfor alle ler litt av prescott... men det betyr ikke at de fleste andre ikke gjør det. Bruk cella, så skjønner du det nok ;)

 

 

BTW: Tviler sterkt på at P4EE er raskest, når en hardt klokket A64 tar en hardt klokket P4EE i 3d-apps. Hardt klokket så er nok listen:

 

A64-FX

A64

P4EE

Lenke til kommentar
Synes dette kunne AMD ha spart seg for, og de har ikke engang begynt på 90nm produksjon, de kommer til å bite seg selv i ræva om 10uker.

Og du er innviet i AMDs top secret planer skjønner jeg? Det er jo ikke sikkert de går åpent ut med alt? Kan jo hende de har et ess i ermet når de først sender ut en slik boks!

Lenke til kommentar
Å herregud! Jeg kunne jo fritere pomfri på den gamle t-birden min så AMD SKAL HOLDE SAKSA HEEELT IGJEN!

 

FAENS AMD NERDER! DET ER JO INTEL SOM VINNER ALT AV TESTER!

Ble dakkars lille Intelfanboyen provosert? Dakkar liten. Har du satt fast en bolle i halsen? Her, ta en til, kanskje du kveles.

Lenke til kommentar
Å herregud! Jeg kunne jo fritere pomfri på den gamle t-birden min så AMD SKAL HOLDE SAKSA HEEELT IGJEN!

 

FAENS AMD NERDER! DET ER JO INTEL SOM VINNER ALT AV TESTER!

1. Dette er et lite humoristisk pr-stunt fra AMD si side, no hard feelings...

 

2. Din påstand er både feil og ubegrunna. Du er klar over at AMD FX gruser Intel på "alle" områder, right? ;)

 

3. Intel ligger litt etter AMD om dagen, men det skulle ikkje forundre meg om dei plutselig hopper inn igjen på bana og trykker AMD litt ned i grøfta igjen. Konkurranse skader ingen...

 

 

Lurer på korleis Intel reagerer på dette! :lol:

Lenke til kommentar
Personelig syntes jeg den var morsom og ser at det allerede er ca 3 sider med latter her (blir sikkert flere) Men samtidig er jeg overbevist om at hadde denne spøken vert motsatt vei hadde det vert 3 sider med harme/sinne . :roll:

Spørs hvor god spøken hadde vært det.

Hvis de hadde sagt:

"AMD er farlig! Du kan få kreft hvis du er i nærheten! Kjøp Intel og du er trygg!"

tror jeg nok det ja.

Men de kan værsgod få lov til å prøve.. men nå er det slik at det er vanskelig å få spøken til å bli god når giganten skal spøke med underdogs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...