Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva har gått galt?

 

Av fire singelprosessorklienter har en fått problem med å kjøre kjerna: den stenges og påstanden "unk_err" og kjernestatus "79" presenteres. Har forsøkt restart, tømming av foldere, og byttet ut "fah6".

 

Hva mer kan jeg gjøre?

Lenke til kommentar

Du kan se midt ned på sida i linken, der står det litt om CoreStatus=79.

 

http://fahwiki.net/index.php/CoreStatus_codes.

 

Litt uklart hva du mener med tømming av foldere, men en fullstendig rens av en WU omfatter sletting av work-katalogen, pluss sletting av FAHlog.txt, queue.dat og unitinfo.txt. Du skal da normalt få en annen WU og problemet er sannsynligvis løst. Det går også an å slette FahCore_xx.exe, slik at de lastes ned på nytt (etterhvert som behovet melder seg).

Lenke til kommentar

Hei - takk for raskt svar.

 

"Deleting current work unit & continuing..." nei det gjør den ikke, men:

"This is a sign of more serious problems, shutting down." og stopper helt uten noen nye forsøk. Når jeg restarter FAH6 skjer det samme omigjen.

 

Og ja, jeg har tømt mappene, slettet innhold fullstendig og satt inn ny FAH6. Samme resultat når jeg starter opp igjen.

 

Har fått forskjellige versjoner av P6316 med samme resultat. Er det hw-feil?

Lenke til kommentar

Hei fint du er der!

 

Jeg stirrer på skjermen og håper på svar, men glemmer å klikke på oppdater (F5), beklager!

 

Har slettet filer igjen, men må vente på servertilgang. (Ja, og har nå halvert CPU.)

 

Fikk igjen en ny WU, og nå går det bra. :D

Endret av enno12
Lenke til kommentar

Hallais.

 

ligger nå på 31 å jakter på 12 plass. om ca 2000 dager.

men som mange andre må jeg nok redusere ppd når tempen nå kryper opp på kvikksølvet.

 

tengte jeg skulle gå over til ren smp folding. hva kan jeg få på en PH2 965 stock og en C2D Q9650?

 

blir vel en thuban x6 å når den kommer.

 

Hallais.

 

ligger nå på 31 å jakter på 12 plass. om ca 2000 dager.

men som mange andre må jeg nok redusere ppd når tempen nå kryper opp på kvikksølvet.

 

tengte jeg skulle gå over til ren smp folding. hva kan jeg få på en PH2 965 stock og en C2D Q9650?

 

blir vel en thuban x6 å når den kommer.

Lenke til kommentar

_Tror_ jeg får +/- 5000 med min PII 955 stock, vel og merke hvis jeg kun får A3 core WUer (den klarer som regel litt over 2 av disse i døgnet) og er bonus-berettiget. Men, altså, dette er hva jeg tror siden jeg ikke bruker noe "PDD-monitor program".

 

De to siste WUene jeg har fått har derimot vært for A1, og det er definitivt ikke like artig PPD-messig...

Lenke til kommentar

Ganske mye siden hovedkortet tok kvelden under folding. Det er nok derfor av almenn interesse for oss foldere å vite hvor man skal handle hardware. Jeg kjøper inn for ganske mye hvert år og vil sette pris på å få vite slike erfaringer.

 

Folding på PS3 ftw. Eneste som er dumt, er at tar litt mye av nettverket, men jeg kan iallefall bruke PC aktivt, og merker snaut at PS3 er nå.

Lenke til kommentar

Har akkurat installert Ubuntu 10.04 (beta) på en ny maskin jeg satte sammen i dag. Dette har jeg gjort mest for å teste ut om Linux generelt er noe for meg, men også relatert til folding. Installasjonen var en 100% positiv opplevelse.

 

I Linux så er det vel CPU folding som gjelder har jeg forstått. CPU i denne maskinen er Intel Core 2 Quad Q8200 som ikke er all verden, men det var det jeg hadde liggende for hånden. Så mitt spørsmål til de som kjenner Linux bedre enn meg er enkelt.

 

Hvilken type kilent bør jeg velge å folde med med?

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...