Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er jeg oppe igjen etter en hel dag uten - våknet i dag til en hel haug med werfault.exe feilmeldinger, og en restart ledet til en 0xC000021A feilmelding som ikke gikk å fikse med sfc scannow eller dism check health.

Så ble visst clean install dag.

 - Good times.

 

Snøen har ikke så stor innvirkning, vi har hatt blå himmel som gjør at loftet - med sort tak - blir i overkant varmt uansett.

Lenke til kommentar

Fikk meg enda et 980 for SLI i går, og begynte å folde. Fikk da 650-700 ppd.

Så tok Windows en update og restartet, og etter restart ligger jeg nå kun på 380ish.
Noen som vet hva problemet kan være?

 

Fjern nVidia driveren, kjør en DDU, og legg inn nyeste driver på nytt.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Se på nvidia drivere, kommet en del av dem. Har for øyeblikket avsluttet folding til nvidia slutter å komme med drivere, må ALLTID reinstallere jævla foldeprogrammet når hele interface blir grayed out (folding programmet interface)... Vente til det blir mer stabil med mindre det er fiks på dette.

Lenke til kommentar

Se på nvidia drivere, kommet en del av dem. Har for øyeblikket avsluttet folding til nvidia slutter å komme med drivere, må ALLTID reinstallere jævla foldeprogrammet når hele interface blir grayed out (folding programmet interface)... Vente til det blir mer stabil med mindre det er fiks på dette.

 

Da kan du måtte vente lenge :p

 

I Win7 maskina med et 980Ti bruker jeg 378.92 uten problemer. I Win10 maskina med 1080Ti bruker jeg 381.65 også uten problemer. Prøv en av disse du, men først kjør DDU. Har du fortsatt problemer, så kan du kanskje måtte formatere og legge inn Windows på nytt ellerno.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

 

Fikk meg enda et 980 for SLI i går, og begynte å folde. Fikk da 650-700 ppd.

Så tok Windows en update og restartet, og etter restart ligger jeg nå kun på 380ish.
Noen som vet hva problemet kan være?

 

Fjern nVidia driveren, kjør en DDU, og legg inn nyeste driver på nytt.

 

 

DDU?

 

Hvor er det anbefalt at jeg får nyeste nvidia drivere fra?

Lenke til kommentar

Dette er snodig.

PC'en restarter tydeligvis mens jeg er på jobb.

Når jeg kommer tilbake står den på login skjermen på win10.

Skriver inn passord og den starter så opp alle programmer som står til å "auto-starte".

Dette har skjedd de siste 3 dagene på rad nå.

Ingen aning hva som kan være årsaken, men det kan jo ikke være windows update -

den oppdaterer jo ikke daglig.

Har også sjekket at det ikke er strøm alternativene da jeg har skrudd alt slikt av,

bortsett fra at skjermen skal skru seg av etter 20 min.

 

Er helt blank. Noen som har en ide hva det kan være?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...