Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

 

 

Forstår ikke poenget med å ta av alle og heller bruke varmeovner? Skal du kvitte deg med all HW?

PPD hos meg er på feil lag, derfor sliter jeg med å få dem med på mitt ønske. Men ikke mye som mangler?

 

 

 

I følge ditt ønske skal jeg måtte kjøpe meg en maskin eller 2 til da? Du klandrer laget som inkluderer mange som ikke har mer å gi.

 

Hvem har sakt det? Laget kunne det om de ville. :)

 

Ja vet laget vil ha mest mulig ppd(ok det) men jeg vil ha det motsatte(mere wu)

Hvorfor skal jeg hjelpe dem med mere ppd(ca 10mill ppd) nå laget ikke kan hjelpe meg med mitt ønska :hmm:

 

 

I stedet for å klage hva laget leverer kan du da ikke starte eget wu lag? Det er du vel ikke så interessert i for da mister du vel mange wu. Ser du liker å true med den hw'en du har, men jeg kunne ikke gitt mer f... i hva du har. 

 

Husker du den ungen som truet de andre barna med at hvis du ikke gjør som jeg sier får ikke du/dere leke med lekene mine? Det er jo samme nivået. Men bare å ta det helt med ro, har ikke tenkt til å bidra med en wu mer. Ikke at det var all verden, men aller bekker små... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Du har fått ønsket ditt innvilget tidligere, sikkert i håp om at du skulle holde kjeft, resultatet var at du fant deg ett nytt mål istedet.

 

Slutt med dette gnålet ditt, folk er fed up med det.

Ok :)

 

Kan du vise meg det, er gammel og husker det ikke: Du har fått ønsket ditt innvilget tidligere.

 

Her:

 

Kjære Kjetil.

 

 

Nå er det nok.

 

Hvis du ikke hadde sluttet i februar, hadde vi bjelkepult WU-"rekorden" samme måned. Det er altså din feil, og ingen andres, at det ikke skjedde. Like mange WU som du produserte siste uka i januar har du heller aldri vært i nærheten av siden. Gratulerer.

 

[...]

Vel bekomme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skrevet 19. februar 2017 - 16:24

knopflerbruce, den 19 Feb 2017 - 03:00, sa:snapback.png

Februar er ikke rett måned å ta rekorder, bare 28 dager... vi får se an mars :)

Hadde gått om Dere ville. Jeg sa ikke noe, men Dere så hva jeg prøvde på :tease:

Edit:

Men nok nå, vil ha dere som venner, ikke fiende på grunn av mitt ønske.

Så er ferdig med å diskutere mitt ønske.

Happy folding :)

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Skal rekord tas får alle de store kjøre full pupp. Du forventet vel den gangen rekord uten at du selv bidro med maks. Det er vanskelig.

 

Jeg løfter ikke en finger for WU-rekord om ikke den som maser mest anstrenger seg, det er helt sikkert. Setter opp et GTX 1080 til, og om jeg får gjennomslag for en RMA request på komplett enda et derfra.

Lenke til kommentar

Sendte opp det som sto her nede + litt til.

 

*2x 14c Xeon V4 ES 2.6GHz Turbo(?) (krøplet til 2x12c for at NaCl skal kjøre)

*2x 10c Xeon V3 ES 2.3GHz Turbo

2x 12c Xeon V2 ES 2.6Ghz Turbo(?)

1x 12c Xeon V3 ES 2.7GHz Turbo

*1x 12c Xeon V2 ES 2.8GHz Turbo

 

Markert med * betyr at de sto på her nede en stund før de ble sendt oppover.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Prøver en resetting av en pc, misstenker psu. Prøver resetting først før jeg setter inn seasonic prime 750 titanium

 

Edit: Setter på mere wu hos dere.

 

Betroz: Hva med å prøver beta 7.4,16. Den vil jeg prøve nå. Kjører 100% nacl på den jeg installerte på nytt, så prøver i morgen.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Begynner å minne meg om XP tider disse folding clienter, makan til amatør-verk.

Reinstall hvergang man skal folde, ellers grayer hele jævla programmet ut, hva gjør jeg galt?

 

Jeg må "alltid" installere "fah-installer_7.4.4_x86" på nytt før det fungerer.

 

Er Seti noe bedre?

Lenke til kommentar

Funker her, så vil ikke si at det er amatør-verk. Foldet siden client 7 kom. Hatt mere problemer med nvidia og folding, om du skjønner hva jeg mener.

Seti fikk jeg spørsmål om å være med på i 04. Takket nei og fant foldinghome. Loggene du får kan de hjelpe deg med på forumet. https://foldingforum.org/

Så nei kan ikke svare deg på det, sorry.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...