Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, min venn. Ville prøve med wu rekord, men vanskelig nå dere gjør det motsette :)

Jeg prøver med å få dere med på nye wu rekord, men ikke enkel det gitt. Men ppd det er ok :)  

Prøvd før, samme som sist. Hvorfor skal jeg da kjøre ppd hos dere når dere ikke kan hjelpe meg med mitt mål.

Lurer på hva som ble sakt da jeg prøvde sist?

Sist jeg prøvde, fikk jeg at vent til en hel md.

 

Februar er ikke rett måned å ta rekorder, bare 28 dager... vi får se an mars. :hmm:

Hva skjedde i mars :hmm:

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

 

Forstår ikke poenget med å ta av alle og heller bruke varmeovner? Skal du kvitte deg med all HW?

 

Han prøver vel å erte oss for at vi ikke er flinke nok til å nå hans wu rekord... Så på trass.

 

 

Hjelper jo ikke å skru av alt? Er jo bare å folde for annet lag? Synes det er litt drøyt. Selv hadde jeg klart meg med ett 1050 kort. Gikk langt over budsjett ved å kjøpte ett 1070 kort, det gir jo både mer ppd og wu.. Det er tross alt det jeg har å bidra med da jeg kun har en maskin og cpuen brukes til andre ting. Blir hverken med på å slå det ene eller andre. Hverken ppd eller wu. Skjermkortet går det det klarer og bidrar med det jeg har disponibelt. Det en får tilbake er at en ikke er god nok for laget... Det er ingen som har sagt det rett ut men indirekte er det jo det som blir sagt.

 

Når det er sagt nevnes også økonomi. Er sikker på at jeg er en av de med lavest inntekt her og brødfør 3 unger oppå det hele. Godtar en ikke at ungene får mat i magen fremfor mer wu for laget må det være noe galt ett sted. Er en ikke god nok for laget får en pakke sammen å finne seg ett annet lag å bidra på da.

Lenke til kommentar

 

Forstår ikke poenget med å ta av alle og heller bruke varmeovner? Skal du kvitte deg med all HW?

PPD hos meg er på feil lag, derfor sliter jeg med å få dem med på mitt ønske. Men ikke mye som mangler?

 

 

 

I følge ditt ønske skal jeg måtte kjøpe meg en maskin eller 2 til da? Du klandrer laget som inkluderer mange som ikke har mer å gi.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Forstår ikke poenget med å ta av alle og heller bruke varmeovner? Skal du kvitte deg med all HW?

 

Han prøver vel å erte oss for at vi ikke er flinke nok til å nå hans wu rekord... Så på trass.

 

 

Hjelper jo ikke å skru av alt? Er jo bare å folde for annet lag? Synes det er litt drøyt. Selv hadde jeg klart meg med ett 1050 kort. Gikk langt over budsjett ved å kjøpte ett 1070 kort, det gir jo både mer ppd og wu.. Det er tross alt det jeg har å bidra med da jeg kun har en maskin og cpuen brukes til andre ting. Blir hverken med på å slå det ene eller andre. Hverken ppd eller wu. Skjermkortet går det det klarer og bidrar med det jeg har disponibelt. Det en får tilbake er at en ikke er god nok for laget... Det er ingen som har sagt det rett ut men indirekte er det jo det som blir sagt.

 

Når det er sagt nevnes også økonomi. Er sikker på at jeg er en av de med lavest inntekt her og brødfør 3 unger oppå det hele. Godtar en ikke at ungene får mat i magen fremfor mer wu for laget må det være noe galt ett sted. Er en ikke god nok for laget får en pakke sammen å finne seg ett annet lag å bidra på da.

 

Jepp. Men alle mine cpu(10) er på nacl. For å få mest mulig wu de siste timene i april.

Har 12 1080(av nå) som er på feil lag(sier ikke mere om det)

Lenke til kommentar

 

 

Forstår ikke poenget med å ta av alle og heller bruke varmeovner? Skal du kvitte deg med all HW?

PPD hos meg er på feil lag, derfor sliter jeg med å få dem med på mitt ønske. Men ikke mye som mangler?

 

 

 

I følge ditt ønske skal jeg måtte kjøpe meg en maskin eller 2 til da? Du klandrer laget som inkluderer mange som ikke har mer å gi.

 

Hvem har sakt det? Laget kunne det om de ville. :)

 

Ja vet laget vil ha mest mulig ppd(ok det) men jeg vil ha det motsatte(mere wu)

Hvorfor skal jeg hjelpe dem med mere ppd(ca 10mill ppd) nå laget ikke kan hjelpe meg med mitt ønska :hmm:

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Du har fått ønsket ditt innvilget tidligere, sikkert i håp om at du skulle holde kjeft, resultatet var at du fant deg ett nytt mål istedet.

 

Slutt med dette gnålet ditt, folk er fed up med det.

Ok :)

 

Kan du vise meg det, er gammel og husker det ikke: Du har fått ønsket ditt innvilget tidligere.

 

Edit: Du kommer inn, kjefter og går ut. :hmm: Hva har jeg feil nå da :)

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Skal man først gå for rekord må det være en felles enighet om det på forhånd. I tillegg er det nødt til å passe med de største bidragsyterne, og det er ikke tilfelle pr nå. Og neppe i mai, heller.

 

Hvor mange som bryr seg om det ene eller det andre vet jeg ikke, men på en måte frister det å legge dette rekord-gnålet dødt en gang for alle ved å sette alt mitt til å kjøre WCG fremfor NaCl. Da får ingen noen rekord uansett hva de ber om.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

WCG vs NaCl. Det er ditt valg. Jeg velger nacL og gpu.

:hmm:

 

Du sier: Skal man først gå for rekord må det være en felles enighet om det på forhånd : bra sist jeg fikk det spørmålet, var i ?

 

Poenget, prøvd før. Samme kjeft, er ikke ppd.

Når de andre våkner og ser hva jeg skriver, hva skjer da :tease:

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Neppe allverden. Men er det å forvente? De fleste som har en slags gamermaskin (jeg vil tro det gjelder mange av bidragsyterne her) har relativt sett kraftigere GPU enn CPU, og å be folk folde på en 6600k når de har et GTX 1070 er totalt bortkastet. Det blir som å ofre WU på en 5960x for å istedet kjøre GPU-folding på et GTX 750 ti.

 

I utgangspunktet var faktisk tanken å kjøre WCG på dem, selv om jeg knapt har gjort det.

Lenke til kommentar

Med tanke på at jeg har mye budsjettprosessorer for å drive skjermkortene mine så blir det lite logisk å kjøre på med nacl for å få mest mulig WU. Antallet WU har uansett gått opp ettersom skjermkortene tar mer unna etter som de blir raskere.

 

Så her fortsetter jeg å folde på skjermkort så jeg får noe igjen for å investeringene over de siste 5 årene.

Endret av mer-hw
Lenke til kommentar

Hvorfor skal jeg da kjøre ppd hos dere når dere ikke kan hjelpe meg med mitt mål.

 

 

Ja vet laget vil ha mest mulig ppd(ok det) men jeg vil ha det motsatte(mere wu)

Hvorfor skal jeg hjelpe dem med mere ppd(ca 10mill ppd) nå laget ikke kan hjelpe meg med mitt ønska :hmm:

 

Oss vs deg eller? Ditt ønske vs vårt...? Herregud Kjetil, som jeg skrev for litt siden, det er du som lager drama her. Jeg har en sterk følelse av Déjà vu her. Jeg tror war og Sn1ken er smarte som holder seg unna denne diskusjonen :p

Endret av Betroz
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...