Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hehe, det som jeg muligens kommer til å gjøre er å flytte over i Storm Trooperen (igjen). Menne kanskje jeg venter til en regnværsdag :p
Slik det er nå så lar jeg OC og wattsjekking ligge frem til jeg får temps ned (om jeg kan det).

 

Edit : Skjønner nå hvorfor MSI og de andre produsentene ikke har satt høyere custom OC på disse korta ut av esken.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke for å være vemmelig, men nå ser det ut som du har akkurat det som jeg hadde problemer med msi 980/Ti :hmm:

100% på viftene, varmt som fann.

Derfor valgte jeg evga 1080 sc, kaldere og mulighet for å få kortene kaldere om jeg vil.

 

Knoffeman: Det du snakker om er på sensor? Finner ikke total watt på maskinen, og kjører 5.50

Lenke til kommentar

 

Catching up, be aware!  :ninja: 

 

cert.nagina.50.jpg

 

Win10 Creator Edition krevde tydeligvis nvidia + f@h client reinstall.

Ikke rart det var så kaldt på PC rommet nu, ingen workload ^^

Hvordan får du tak i et slikt seritifikat?

 

 

F@h web controll, så står det et plass "see stats" så kommer det et profil om deg og der står det "certificate".

Lenke til kommentar

 

Catching up, be aware!  :ninja: 

 

cert.nagina.50.jpg

 

Win10 Creator Edition krevde tydeligvis nvidia + f@h client reinstall.

Ikke rart det var så kaldt på PC rommet nu, ingen workload ^^

Hvordan får du tak i et slikt seritifikat?

 

På ditt bruker navn.

 

 

Vi har gjort det samme på de 2 andre store win update, må installere nvidia på nytt. Men ikke nødvendig med h@h clienten.

Lenke til kommentar

Ikke for å være vemmelig, men nå ser det ut som du har akkurat det som jeg hadde problemer med msi 980/Ti :hmm:

100% på viftene, varmt som fann.

Derfor valgte jeg evga 1080 sc, kaldere og mulighet for å få kortene kaldere om jeg vil.

 

Knoffeman: Det du snakker om er på sensor? Finner ikke total watt på maskinen, og kjører 5.50

Det er begravet i sensorlisten et sted. Så har du current - min - max - avg bortover, om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar

Ikke for å være vemmelig, men nå ser det ut som du har akkurat det som jeg hadde problemer med msi 980/Ti :hmm:

100% på viftene, varmt som fann.

Derfor valgte jeg evga 1080 sc, kaldere og mulighet for å få kortene kaldere om jeg vil.

 

Viftene ligger på 63% her nå. Nå har jo de fleste korta blitt testet av flere forskjellige review sider på nettet da Kjetil, og ingenting som tyder at EVGA sin kjøleløsning er på noen måte overlegen. Så da har det skjedd noe annet... Hender jo man får mandagskort.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Kjører ikke mange review sider uten kabinett :hmm:

Men ja ikke missforstå meg, jeg vil at du skal ha bra kort uansett hvem som har laget dem.

 

Dette blir veldig off topic menne, men hvis du og dere andre ser på oppsettet mitt her, så bør jeg ha bra nok airflow, men kanskje jeg kan gjøre det litt annerledes. Ene vifta i toppen der, den som sitter til høyre, holder jeg handa over kabinettet kommer det kald luft ut der. Det kan vel tyde på at den bare suger den kalde lufta ut som kommer inn i front?

 

post-10067-0-25957100-1491595327_thumb.jpg post-10067-0-50020500-1491595336_thumb.jpg

Lenke til kommentar

 

Kjører ikke mange review sider uten kabinett :hmm:

Men ja ikke missforstå meg, jeg vil at du skal ha bra kort uansett hvem som har laget dem.

 

Dette blir veldig off topic menne, men hvis du og dere andre ser på oppsettet mitt her, så bør jeg ha bra nok airflow, men kanskje jeg kan gjøre det litt annerledes. Ene vifta i toppen der, den som sitter til høyre, holder jeg handa over kabinettet kommer det kald luft ut der. Det kan vel tyde på at den bare suger den kalde lufta ut som kommer inn i front?

 

attachicon.gifPC1.jpg attachicon.gifPC2.jpg

 

Trist det finnes så få kabinett med vifte på sidedøra originalt, for det fungerer gull

 

:dremel:

Lenke til kommentar

 

 

Kjører ikke mange review sider uten kabinett :hmm:

Men ja ikke missforstå meg, jeg vil at du skal ha bra kort uansett hvem som har laget dem.

 

Dette blir veldig off topic menne, men hvis du og dere andre ser på oppsettet mitt her, så bør jeg ha bra nok airflow, men kanskje jeg kan gjøre det litt annerledes. Ene vifta i toppen der, den som sitter til høyre, holder jeg handa over kabinettet kommer det kald luft ut der. Det kan vel tyde på at den bare suger den kalde lufta ut som kommer inn i front?

 

attachicon.gifPC1.jpg attachicon.gifPC2.jpg

 

Trist det finnes så få kabinett med vifte på sidedøra originalt, for det fungerer gull

 

:dremel:

 

Jepp, men på kort som betroz har må du da sette dem til blåse luft ut. Det hjelper med å få ut varmen fra 1080ti kortet.

 

Betroz: Prøvd uten døra på :hmm:

Lenke til kommentar

 

Trist det finnes så få kabinett med vifte på sidedøra originalt, for det fungerer gull

:dremel:

Jepp, men på kort som betroz har må du da sette dem til blåse luft ut. Det hjelper med å få ut varmen fra 1080ti kortet.

 

Betroz: Prøvd uten døra på :hmm:

 

Ta av sidedøra hjalp ikke stort ~3 grader lavere. Fant en bedre løsning. Koblet ut ene vifta i toppen, den til høyre i bildet. Så tok jeg ut de PCI brakettene bak i kabinettet, og satt en vifte inn slik dere kan se av bildet. Spilte litt Ghost Recon Wildlands istad med 1936 Mhz core - holdt seg under 70 grader.

 

post-10067-0-87488100-1491762707_thumb.jpg

Endret av Betroz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...