Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sjekk i eventloggen først og fremst og se om det faktisk har vært en restart;

https://www.howtogeek.com/72420/how-to-use-event-viewer-to-find-your-pcs-boot-time/

 

Der burde du også kunne se om det har vært en kræsj som forårsaket det.

 

post-147792-0-94701300-1493364736_thumb.jpg

 

Kan dette være riktig hendelse?

Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg bruker den saken,

men tidspunktet virker å stemme sånn noenlunde.

Hvordan kan jeg finne ut hvorfor/hvordan det skjer?

 

Dette skjer jo kun når jeg ikke bruker pc'en, så må jo være et eller annet

"idle" problem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke klokket noen av kortene. Begge ligger på 70 tallet (en på 70 grader og en på 78grader).

Det skjer aldri når jeg bruker pc'en (med eller uten f@h i bakgrunnen) ser youtube, streamer, spiller, jobber, osv osv..

Hadde det vært PSU'en (eller noe annen HW) ville vel dette også skjedd når jeg spilte/brukte pc'en og ikke bare når den står der idle og jobber selv uten at jeg er forran skjermen?

Endret av wampster
Lenke til kommentar

Hei folkens, har ett spørsmål til dere her inne :)

Hvorfor skal jeg hjelpe med mere ppd når Dere ikke kan/gidder/skuer av nacl? Dette er begge veier, husker selv da jeg fikk spørsmål om å øke ppd, jeg ga gass. Kjøpte flere maskiner for å øke ppd :) Var i den tiden vi ikke hadde gpu, kjøpte amd xp 3400. :tease: 

En bruker sa skulle flytte til en annen plass, greit det. Men ser ikke mere fra den bruker. :) 

Lenke til kommentar

Folk folder nå med det de har. Laget produserer dobbelt så mange WU i mnd fra oktober i fjor og har holdt seg stabilt rundt 160K.

 

Jeg måtte bytte fra nacl til smp på min 8150 da chrome etter noen dager ikke fikk kontakt med serveren, uansett hva jeg gjorde av feilsøking.

Lenke til kommentar

Hei folkens, har ett spørsmål til dere her inne :)

Hvorfor skal jeg hjelpe med mere ppd når Dere ikke kan/gidder/skuer av nacl? Dette er begge veier, husker selv da jeg fikk spørsmål om å øke ppd, jeg ga gass. Kjøpte flere maskiner for å øke ppd :) Var i den tiden vi ikke hadde gpu, kjøpte amd xp 3400. :tease:

En bruker sa skulle flytte til en annen plass, greit det. Men ser ikke mere fra den bruker. :)

Hvis det er meg du sikter til så er folk for busy til å sette ihop 4-5 maskiner (eller hva det var jeg sendte avgårde). Sånn er det bare. Skulle gjerne hatt alt oppe, men det er vrient å få til når andre må ta av fritiden sin for å "jobbe" for meg. Jeg er forøvrig et 2P 2011-3-kort i manko (trodde det lå i en pakke jeg fikk fra Tyskland, men nei), så om noen føler for å sponse meg med et kort er det mulig for meg å sette opp en kasse til :p 2x 65W skal jeg nok takle.

 

Hadde jeg hatt kåken din hadde jeg sprengt hovedsikringen til folding, men sånt er vrient når man bor i kollektiv og folk rynker på nesen over strømregningen - for ikke å snakke om at jeg ikke kan okkupere fellesarealene noe mer enn tilfellet er pder idag. Om du har anledning ville jeg satt opp vannkjøling på CPU, og fått varmen ut av vinduet, fremfor å gå i dvale halve sommeren.

Lenke til kommentar

Ja, det er 25% av det jeg leverte sist. På den annen side er du på 1/6 av PPD-nivået ditt, så jeg skjønner ikke hva du klager over. Du kan i det minste fyre opp det du har stående selv (for rett lag) før du kritiserer meg for å ta ned mitt.

 

Forklaringen på nedetiden har du alt fått, og den er den samme som før - jeg er 550km unna hardwaren, og får ikke gjort noe med dette selv før jeg evt. tar turen oppover (noe som lettest lar seg gjøre etter jeg er ferdig med jobb og eksamen en gang i juni - i verste fall må jeg ta en helgetur i mai).

 

I motsetning til deg gjør jeg mitt beste, mens du flytter rundt på lag på pur trass. Men vannkjøling, så du slipper å skru av på sommeren? *døve ører*

Endret av knopflerbruce
Lenke til kommentar

Ja, det er 25% av det jeg leverte sist. På den annen side er du på 1/6 av PPD-nivået ditt, så jeg skjønner ikke hva du klager over. Du kan i det minste fyre opp det du har stående selv (for rett lag) før du kritiserer meg for å ta ned mitt.

 

Forklaringen på nedetiden har du alt fått, og den er den samme som før - jeg er 550km unna hardwaren, og får ikke gjort noe med dette selv før jeg evt. tar turen oppover (noe som lettest lar seg gjøre etter jeg er ferdig med jobb og eksamen en gang i juni - i verste fall må jeg ta en helgetur i mai).

 

I motsetning til deg gjør jeg mitt beste, mens du flytter rundt på lag på pur trass. Men vannkjøling, så du slipper å skru av på sommeren? *døve ører*

Hadde ikke tenkt å svare deg på denne, men må?

Så feil lag altså? Er det ikke forskning vi holder på med, er det bedre på dette laget. Hva er feil med de andre :hmm:

Lenke til kommentar

Ja kanskje er det jeg som er problemet. Men om jeg ikke husker feil spurte jeg om noen ville være med på nye wu rekord i starten av april.

Jeg ga gass, men lite respons.

Hva er problemet med å hjelpe andre lag som har lite ppd i forhold til hw.no Er forskningen som betyr noe,

Så ppd er det som er viktigst, siden du sier jeg bør folde for ett lag?

Mitt bruker navn har 5367xxxxxx poeng :) . Og snart 1 mill wu, som jeg er opptatt av :)

 

Treger for jeg tok opp dette temaet, ett ømt tema/inntresse konflikt, jeg vil ha mest mulig wu, dere ppd.

 

Og nei, skruer ikke av nacl hos dere nå i kveld. Er ikke ferdig med denne md enda.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...