Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, skriver, se på mitt bruker navn. Hehe

Håper andre kan kjøre nacl. Skruer jeg mine 2 av ikke mange wu.

Har mere wu enn war har, han har 48 clienter, jeg har 12+2 nacl og ca 10mill i ppd.

 

Var ikke det jeg spurte om. Jeg har kjørt nacl lenge nå jeg Kjetil på min 5960X. Hva andre gjør får være opp til dem :)

Lenke til kommentar

Ikke hvor mye WU.

 

Følg med nå: Hvor mye -> MER <- WU.

 

Med så mange klienter bør du kunne få et ganske representativt tall ved å kjøre f.eks. 24 timer med og 24 timer uten, og så sammenligne.

Følg med nå, Se på min statistikk, jeg vet ikke hvor mange mere jeg får selv? Jeg henter min info der? Så jeg kan ikke vite det før jeg/dere ser det selv.

Vet du hvor mange wu du for før du starter opp 2xtitan x?

Lenke til kommentar

Jeg fikk ikke noe bedre resultat av å slå på NaCL i Chrome. Den bruker fortsatt rundt 6 minutter per WU, akkurat som før.

 

Edit: Tok en ny restart av chrome og kanskje det er en liten forbedring. Ved ny WU så startet den på 6 minutter, mens nå starter den å 5 minutter.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Sant, Men hvorfor funket mine ute å enable nacl? Jaja, nå håper jeg at lag 37651 kan og produsere mere wu, ikke bare mere ppd.

Vurdert å skrue av gpu og bare nacl for å teste. Men da må jeg skrue på varme på en annen måte. :tease:

 

Edit: Har kun 2 gpuer av og en nacl på. Så nå 3 nacl kjørende.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

VIiker som det er en dårlig ide å kjøre NaCl og GPU samtidig, hvertfall med slideren på medium og full. Halvert PPD på GPU, hvertfall. Nå er jeg på vei til å sette opp en 2P dedikert til NaCl, så Kjetil tilgir meg sikkert. Blir med 2x 10c som kjører 2.3GHz turbo, da mine 14c ikke greier 2P-config av en eller annen grunn. De får stå i hvert sitt kabinett, og NaCl-e alene.

Føler meg som en idiot som kjører AX1200 på noe som trekker 200w toppen... hva er det folket bruker av 600-800W-enheter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...