Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er ikke poenget, vil ha mere wu fra laget. Jeg driter i om du har i3,i5,i7 eller 5960x ++.

Er bedre enn ingenting. Kjører nå selv 6 gpu mindre. Mange hyggelige svar da jeg kom tilbake med 10mill ppd, får dem ikke nå da jeg snakker om wu?

Skal ikke så mye til for å slå 105,600 wu :nei:

 

Jeg får opp en 14c ganske snart, men har besøk så han må ha litt mer single core power i gaming-PCen :) har et 2P 2011-3-hk i tysjkland, men han som sender hit pleier å være treg... så tør ikke håpe på at det ankommer med det første. Men finner jeg ut hvordan jeg kan utnytte kjernene bedre han du sikkert legge på endel WU på meg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Er det denne du snakker om :)  Kan vel alltids hjelpe til med en i3 sandy bridge på NaCl :)

Jupp... Må bare finne en gammel VGA kabel av all ting.

 

Edit: har en som ligger og slenger på jobb av alle ting. -tror nemlig jeg har kastet alle jeg har hjemme. 

 

Dem har jeg nok av liggende+ mye annet etter over 10 år på folding.

Skal sende ett 980 i retur, viften, sier ikke mere.

Lenke til kommentar

 

 

Er det denne du snakker om :) Kan vel alltids hjelpe til med en i3 sandy bridge på NaCl :)

Jupp... Må bare finne en gammel VGA kabel av all ting.

 

Edit: har en som ligger og slenger på jobb av alle ting. -tror nemlig jeg har kastet alle jeg har hjemme.

Dem har jeg nok av liggende+ mye annet etter over 10 år på folding.

Skal sende ett 980 i retur, viften, sier ikke mere.

jeg tror jeg kastet de fleste når jeg ryddet for en stund tilbake.
Lenke til kommentar

 

Hva er målet på antall WU i mnd Kjetil?

 

Trenger noe å sikte mot.

Hæ? Leser du hva vi skiver. hehe. En side tilbake så har du svaret, eller her http://folding.extremeoverclocking.com/team_summary.php?s=&t=37651

:)

 

 

Hvis antall nacl wu er så mye viktigere enn ppd som du antyder Kjetil, hvorfor gidder noen i verden å folde med skjermkort i det hele tatt? Da kunne jo heller alle verdens foldere kun brukt penger på ren CPU kraft da og pumpa ut bare nacl wu. Og hvorfor har du da brukt så mange penger på å kjøpe deg GTX 1080 kort? Burde ikke de pengene heller vært brukt på Xeon maskiner?

 

Beklager men jeg ser ikke logikken eller hvorfor du er så besatt av nacl wu. Jeg er ikke besatt av ppd, men jeg fikk inntrykket ut av dere alle fra jeg starta å folde at GPU folding er det som lønner seg for laget og forskningen. Føler bare dette blir unødvendig mye mas fra din side, igjen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Umiddelbart ville jeg også tenkt at NaCl er mer egnet på servere (dog mer knot når du må ha flere Chrome-profiler kjørende samtidig). Jeg betalte vel ca 2000 for 2 ES-CPUer (10c/20t, 2.3GHz turbo), 3250 for HK og ca 1500 for minnebrikker. Disse har da en "papirytelse" på roughly en 6950x på 4.6GHz, som er ca 30% mer enn all-core turbo på 6950x. Effektmessig er TDP på mine chipper 2x105W=210W, mens 6950x har TDP på 140W. 6950x vinner på papiret der, men det skal sies at ifølge coretemp bruker mine bare 70W/stk (140W totalt) på å kverne NaCl til 90+% utnyttelse.

Lenke til kommentar

Logikken er ikke om jeg har 1 eller 100 1080 kort. Jeg vil at DERE skal produserer mere wu, ikke hva de andre gjør.

Poenget er at noen vil slå denne brukeren:

PS3EdOlkkola.

Fy flate så mye problemer jeg får fra Dere bare fordi jeg vil slå en annen rekord som ikke er PPD basert.

Og nei, klarer du 1000 wu på gpu/smp/nacl er samme for meg, bare vi slår rekorden er jeg fornøyd.

 

En wu er viktig enten det er gpu/smp/nacl. Har ikke du skjønt det enda at ppd er viktigere for lagene i toppen :hmm:

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Å gå fra 72500 WU til 105000W er ikke gjort i en fei. Men jeg syns det ser bra ut gitt bidragene de siste par dagene, og jeg kjører heller opp flere rigger enn å skru av noen. Med 3500 WU/dag kan det gå, og den siste uken er vi da over dette i snitt? Inkludert at jeg tross alt har 28 kjerner som støver (40 om man regner med en 12-kjerners CPU jeg er litt usikker på om er stabil), og disse vil jeg gjerne ha opp så mange som mulig av.

Lenke til kommentar

Jo det er det, en 3770k på 4200 er 22 wu på 3timer. Hadde 10 brukere gjort det ville vi klart det.

Og betros: mitt mas om wu er raskest om du kjører nacl. Skal du produsere 22 wu på gpu/smp må du sette opp maaaaange maskiner med gpu/smp.

 

Det er greit at du vil ha andre mål, men du behøver ikke være sur hvis vi ikke ønsker det selv. 

Du har et ønske om det og de som vil får bidra i den retning. 

Selv så bygger vi om bula og har hundrevis av millioner i nedetid ppd-messig for å fikse noen flere wu for deg. 

Det er klart ca på søndag. 

 

Vi gjør da begge deler, beholder ppd, men øker WU. Derav lenger tid / mer strøm / flere kurser ol. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...