Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Har nå kjørt uten NaCl og ppd er igjen oppe på 1.050.000 ppd.

Min konklusjon, NaCl sammen med GPUfolding skal jeg ikke gjøre da jeg er en "ppd-hore".

 

Hysj det kan hende du skremmer noen ut av laget igjen med slik info...  :wee:

 

Neida ikke enda, hehe.

Men klarer vi 105000 wu på en md(mitt mål) så slipper dere maset mitt om det, men jeg slipper nok ikke maset deres om ppd.

Lenke til kommentar

NaCl update fra meg.

(Igjen, mest for oss intetvitende som lurer på slikt.)

 

Frem til jeg begynte å kjøre NaCl lå 1070+970 veldig stabilt på 1million estimated ppd i klienten, med en CPU load på 27%.

(ingen CPU folding)

 

Når jeg begynte med NaCl (CPUfolding) falt ppd fra 1million til ca 600.000. (CPU load 100% med NaCl)

 

Jeg tenkte da at om jeg satte NaCl til Medium foldingpower, slik at CPU load lå på totalt rundt 80%, så ville ikke NaCl trottle GPUenes ppd, likevell produserte maskinen 600.000 poeng på GPUene, et fall på 40%.

 

Har nå kjørt uten NaCl og ppd er igjen oppe på 1.050.000 ppd.

Min konklusjon, NaCl sammen med GPUfolding skal jeg ikke gjøre da jeg er en "ppd-hore".

NaCl er suverent for maskiner som ikke har kraftig GPU, eller står uten GPU.

 

Kjører nå 1070+970 uten NaCl.

Kjører NaCl på en annen pc med 6år gammel CPU, tar 17min pr WU.

17min = ca 80 WU's pr døgn, noe som er 7 ganger så mange som jeg leverer med kun GPU folding. (~13 til ~80 wu)

Du kjører det du har på nacl, jeg har skrudd av 4x1080 kort på grunn av nacl.

Har selv testet med nacl og gpu på 970/980, det går fint. På 10xx serien gå klokk ned fra 2061 til 1807.

Sist md hadde (09.16) hadde laget 72,509 wu, målet mitt er denne, 02.16, 105,600 wu.

Skal ikke mye til før vi slå den, men jeg selv klarer det ikke :) Ligger på ca 900 wu pr 24T.

Lenke til kommentar

Det er jo sant, forsåvidt. Unntatt om du greier låse GPU-folding til enkelte kjerner, og lar NaCl kjøre på resten. Jeg vil tro det er mulig. Selv har jeg et 8600gt i 2P-serveren, fordi jeg ikke vil folde GPU i den.

Hehe, du kan ikke folde med så gammel gpu uansett. Men fra 460 kan du :tease:

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Hvorfor går det halvveis greit. Beste er win 10 eller linux.

Du skriver du er en "ppd-hore" . Det kan også jeg bli, hehe.

 

Får ikke VM-ene til å kjøre med alle kjernene jeg har gitt dem, av en eller annen grunn. Om det går med NaCl i linux er det verdt et forsøk... Forøvrig er det win 7 jeg bruker.

Endret av knopflerbruce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...