Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jaja, dere har nå 10mill mere i ppd, hehe.

Velkommen tilbake Kjetil!  :fun:

 

Takker, men 113k wu vil jeg se på en md, hehe.

 

Jeg håper alt er ok, byttet lag i clienten. Men HFM.Net sier noe annet. Men laget er jo 37651?

PS: Sementblander, bruk clienten(7.4.4.Eller beta 7.4.15) til å overvåke maskinene deres(48 clienter) Hehe.

Da fikser du det meste der, så slipper du å gå til alle maskinene. Tok meg ca 1min å bytte lag nr på 8 maskiner med gpu, nacI ikke mulig der.

  Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Jeg har en NaCL på nesten 24/7. Har ikke holdt på så lenge, men har allerede begynt å snike meg innpå Topp 100 med WU på Hardware.no

Komplett har sendt meg en GTX 1080 nå så får snart foldet litt på den også.

1080 er 800-1000K ppd på ca 180w. Skal du ha mere ppd er ett titan x bedre. 2x1080 er ikke mye mere i ppd. Ca 1.400k vs 1,800k.

2x1080 er dyrere enn et titan x og mere strøm.

Lenke til kommentar

Begynner å lure om jeg ikke skulle byttet lag, hehe.

Skruer jeg av gpu og de øker, skruer jeg på gpu og de skruer av sine maskiner. Jaja, venter på svar hos dem, hehe.

Håper ikke dere hater meg fordi jeg byttet lag på grunn av nasI maset mitt, hehe.

 

Jeg plukker opp et 2P-kort om ikke så lenge, så du får litt WU-konkurranse ;) Men må som nevnt før greie å sette opp flere NaCl på samme maskin. Eventuelt bare prøve å kjøre SMP...

Lenke til kommentar

Forsøkte å sette i gang noe gammelt skrot her i dag, men fikk det ikke til. Hardisken ville ikke mere, så jeg har bestilt opp en ny ssd til denne maskinen. Den skal settes til NaCl folding 24/7. Det er en intel i7 4770 tror jeg, og jeg aner ikke hvor mange wu det blir av den.

 

Velkommen tilbake Kjetil. :fun:

 

Men i "gamle" dager hadde vi over 300 brukere, hvordan skal vi få tilbake dem?

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat klart å rote meg inn på topp 300 her på HW-laget nå :w00t: 

 

Er ganske ny på F@H. Har visst om det i mange år, men er først nå for ikke så lenge siden at jeg skaffet meg en PC med et GTX 970 kort som kan kose seg med tallknusing :D Nå som høsten setter inn fungerer hele PC'en pent som varmeovn.

Lenke til kommentar

 

 

Jaja, dere har nå 10mill mere i ppd, hehe.

Velkommen tilbake Kjetil!  :fun:

 

Takker, men 113k wu vil jeg se på en md, hehe.

 

Jeg håper alt er ok, byttet lag i clienten. Men HFM.Net sier noe annet. Men laget er jo 37651?

PS: Sementblander, bruk clienten(7.4.4.Eller beta 7.4.15) til å overvåke maskinene deres(48 clienter) Hehe.

Da fikser du det meste der, så slipper du å gå til alle maskinene. Tok meg ca 1min å bytte lag nr på 8 maskiner med gpu, nacI ikke mulig der.

 

 

War sin maskin  :ph34r: 

Jeg holder meg mest til å bygge servere :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...