Gå til innhold

Anbefalte innlegg

setter på nacl og begge korta mine i helga da jeg er i trondheim i helga og i selbu slutten på neste uke :)

 

gjør det for deg kjetil i helga iallefall :) blir vel 18-24 WU per 3 time tenker jeg og er litt kaldt hjemme i hedmark så likeså greit å fyre litt mens man er borte :) 

 

egentlig stoppa med folding men gjør et unntak denne helga og torsdag neste uke til mandag uke etter :)

 

happy folding

 

Edit nå står 2 980Ti på plus 4790k på nacl for hardware teamet og for deg Kjetil_Lura

Endret av Exiztzor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som jeg trenger 22-24 min per WU... Har enabled native client i chrome. Vi får se hvor mye det hjelper. Vil vel knapt merke det på ppd, men WU bør stige dramatisk mye for min del.

 

Jeg tror 6 WU på en oppdatering er ny rekord for meg :p

 

Bør bli flere ved neste.

Endret av MrHorgen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Har vel lovet å bidra jeg også med wu så skal se på det i kveld.

Har kun en amd 9590 fx å en x980 i7.

Tot 20 tråder.

Alle maskiner hjelper, mitt mål er å(slå en wu rekord) Jeg vil hjelpe dere med å slå ppd rekord, men nå prioriterer jeg antall wu.

Så tar vi nye ppd rekord i november. Høres det bra ut, hehe.

 

 

WU-rek'en blir nok tatt nå, så du bør bli happy :) kan fort ligge på 5000 pr dag fremover.

Lenke til kommentar

AMD skal vel ikke gå over 50/60 og begynne å klokke seg ned ved 70'C mener jeg, hvorav Intel tåler opptil 105'C før de klokker seg ned. 

 

Annen CPU, arkitektur etc. Kan ikke sammenlignes direkte. 9590 trekker også 220 watt?

Hvor har du 105c info på intel? 5960x er 66,8c  Case Temperature is the maximum temperature allowed at the processor Integrated Heat Spreader (IHS).

 

http://www.overclock.net/t/1134229/amd-cpus-max-temps

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

 

 

Har vel lovet å bidra jeg også med wu så skal se på det i kveld.

Har kun en amd 9590 fx å en x980 i7.

Tot 20 tråder.

Alle maskiner hjelper, mitt mål er å(slå en wu rekord) Jeg vil hjelpe dere med å slå ppd rekord, men nå prioriterer jeg antall wu.

Så tar vi nye ppd rekord i november. Høres det bra ut, hehe.

 

 

WU-rek'en blir nok tatt nå, så du bør bli happy :) kan fort ligge på 5000 pr dag fremover.

 

Jeg har ikke vert sure jeg, bare skuffet. Men det gjør meg glad, ja. PS: ser det allerede at antall wu går opp :)

Lenke til kommentar

 

AMD skal vel ikke gå over 50/60 og begynne å klokke seg ned ved 70'C mener jeg, hvorav Intel tåler opptil 105'C før de klokker seg ned. 

 

Annen CPU, arkitektur etc. Kan ikke sammenlignes direkte. 9590 trekker også 220 watt?

Hvor har du 105c info på intel? 5960x er 66,8c  Case Temperature is the maximum temperature allowed at the processor Integrated Heat Spreader (IHS).

 

http://www.overclock.net/t/1134229/amd-cpus-max-temps

 

 

Det du leser av i f.eks. Core Temp er kjernetemperaturen, som IKKE er den samme som temperaturen på IHS. Dere snakker altså om to ulike temperaturer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...