Gå til innhold

Ny verdensrekord i 3dmark03 av nVidia!


TDK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Core Clock    5 MHz

Memory Clock 11 MHz

 

Noe feil med siden til Futuremark?

 

Selv om Nvidia har jukset en gang (som man fortsatt er litt usikre på), så vil jeg si at jeg synes Nvidia er best. Har selv et ATI kort nå, men det yter ikke særlig bra. Jeg valgte ATI siden jeg ville prøve noe nytt, og de fleste sa at ATI var best. Men mitt Nvidia

TNT2 ultra ytte utrolig bra intil nylig. Selv om det var gammelt og dårlig, så kunne jeg kjøre mange av de krevende 32/64 mbs spillene. Tror nvidia er undervurdert

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

men når man snakker om rekord, jeg synes ikke det er så utrolig imponerende når alt som skiller de to er noen hundre poeng.

scoren i seg selv er imponerende, men jeg hadde håpt på større sprang

Lenke til kommentar

.....................

 

Han har lagt ut en ny en. Han bruker ikke den registrerte utgaven av 3DMark, så han kan bare poste en score av gangen.

 

http://service.futuremark.com/compare?2k3=2603719

JESSES! Han kjører en FSB på 324MHz :wow:

 

Hadde vært glad hadde jeg kommet over 200 ;)

Offtopic

 

Er ikke P4 sine nye CPUer på 4x200mhz ( 800mhz)?

 

Hvis du ikke klarer å få den over 200 har du et problem. Da yter den ikke det den skal engang.

 

Dette er vist du har den 800Mzh FSB til vanlig.

Lenke til kommentar
Offtopic

 

Er ikke P4 sine nye CPUer på 4x200mhz ( 800mhz)?

 

Hvis du ikke klarer å få den over 200 har du et problem. Da yter den ikke det den skal engang.

 

Dette er vist du har den 800Mzh FSB til vanlig

 

Han har nok en gammel 533mhz prosessor (133mhz bus).

 

Jau... Blir vel 30k marks neste år.

 

Ati kortet hadde mykje større cpu enn nvidia...

 

Prescott vs. Extreme Edition.....

 

Nei.

Begge hadde en P4EE

 

Fra han med nVidia:

P4 3.4EE @ 325 x 14 -> 4550

Endret av TDK
Lenke til kommentar
Men det er nå da ikke sikkert at ATi yter dårlig i PS 3.

Den nye 3Dc kan kanskje gjøre sussen

 

PS3 er bare en form av PS2 som gjør det mer effektivt.

ATI har ikke implementert dette dermed kan ikke ATI kjøre dette.

Så ATI yter ikke i det hele tatt i ps3.

 

Men jeg tviler sterkt på at de vil bruke ps3 i 3dmark04.

X800 bruker ikke px20, den bruker den "enchanced" px20, med enkelte utvidelser og px30 funksjoner... dessuten så er det bare helt åndssvakt fra nvidia sin side, og ta i bruk en teknologi på et kort som egentlig ikke er klart for å takle så mye data på en gang.. Noe ATI har tenkt på... resultatetet er 3dc... :thumbup: Feks når u3 kommer, er det noen som faktisk tror på at dagens gf6800 modell klarer å kjøre dette med fin grafikk i fin oppløsning..? For ikke snakke om AA og AF, noe ati EIER nvidia på...

*kverulere* :p (måtte bare melde meg på den her... blir som amd7intel er best diskusjon :laugh:

 

Juksing med drivere, er ikke det hvis driverene har spesifikke settings de tweaker/disabler for de forskjellige benchmark programmene da? Var det jeg trodde det egentlig dreidde seg om forrige gang den diskusjonen kom opp...

Endret av MetiCx
Lenke til kommentar

.....................

 

Han har lagt ut en ny en. Han bruker ikke den registrerte utgaven av 3DMark, så han kan bare poste en score av gangen.

 

http://service.futuremark.com/compare?2k3=2603719

JESSES! Han kjører en FSB på 324MHz :wow:

 

Hadde vært glad hadde jeg kommet over 200 ;)

Offtopic

 

Er ikke P4 sine nye CPUer på 4x200mhz ( 800mhz)?

 

Hvis du ikke klarer å få den over 200 har du et problem. Da yter den ikke det den skal engang.

 

Dette er vist du har den 800Mzh FSB til vanlig.

Har ikke en slik cpu nei. Har "kun" en 2500 barton. Håpet jo selfølgelig å få presset den over 200 med vannkjøling og det hele, men har slått meg til ro med at den ihvertfall går stabilt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...