Gå til innhold

Ny verdensrekord i 3dmark03 av nVidia!


TDK

Anbefalte innlegg

Et klassisk eksempel på "ATi-fanboy" eller?  :p  Det jeg sa var at alle tror nVidia er den store stygge ulven, mens ATi er en kanin i forhold, og at ikke alle er like opplyste over at ATi har gjort like mye ille..

 

 

EDIT 1: tweak.dk les litt på linkene der. Her er et eksempel.

 

2. eksempel: warp2search

Fint at du linker samme artikkelen to ganger slik at det ser ut som om flere nettsteder har tatt det opp :thumbup:

 

Og her er en link til ATi's svar på tiltale:

http://www.ati.com/online/chat/

 

edit:

Og jeg er ikke ATi-fanboy... Har et ATi kort nå, men det var fordi dette var det beste valget.

Endret av SBS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Et klassisk eksempel på "ATi-fanboy" eller?  :p  Det jeg sa var at alle tror nVidia er den store stygge ulven, mens ATi er en kanin i forhold, og at ikke alle er like opplyste over at ATi har gjort like mye ille..

 

 

EDIT 1: tweak.dk les litt på linkene der. Her er et eksempel.

 

2. eksempel: warp2search

Fint at du linker samme artikkelen to ganger slik at det ser ut som om flere nettsteder har tatt det opp :thumbup:

 

Og her er en link til ATi's svar på tiltale:

http://www.ati.com/online/chat/

 

edit:

Og jeg er ikke ATi-fanboy... Har et ATi kort nå, men det var fordi dette var det beste valget.

Altså det var du som spurte om link ikke jeg.. bare tok et søk på forumet her og fant 2 linker ;) Den ene mer utfyldende though.. Har også den der Gainward.de(tyske gainward) anklager ATi.. Men dette har lite med topic å gjøre og det ville vært fint om du kunne holde en mindre sarkastisk tone ;)

Lenke til kommentar
Raptor,03/06/2004 : 16:47] Jepp! Må gratulere nvidia med den!  :thumbup:

 

Alle er vel enig i at de har leget et bra kort!

Selvfølgelig, flott at de ligger ganske likt nå når det kommer til ytelse.

 

600MHz er faktisk ganske mange poeng når det kommer til 3dmark03 og 3dmark03 kommer til å bli mer og mer CPU-dependant etter hvert som tiden går.

 

Hvis det ikke har noe å si, hvorfor klokke til 4.6GHz da?

 

edit:

 

IwwY^^: ah så nå er saken ute av verden og du har ikke lyst til å komme med mer utfyllende infomarsjon om ATi-juks?

 

Og det er heller ikke Gainward som anklager ATi, men en ansatt der så vidt jeg husker.

Endret av SBS
Lenke til kommentar
Jeg har da kommet med akkurat det du spurte om. DROPP den utrolig barnslige tonen og kom med litt mere saklige innspill enn dette... Det var DU som ba om info jeg ga den til deg. Case closed

Ja, og hva beviste "infoen" din? ABSOLUTT INGENTING.

 

Kom med en skikkelig anklage, slik at vi kan ha en seriøs diskusjon, og ikke noe synsing fra en tysk webside. Når er mine innspill ikke saklige og hvorfor er de barnslige? Liker du ikke innholdet eller er jeg for krass i min kritikk av dine uttalelser?

Lenke til kommentar
Ati Vs Nvidia hele tida  :p  at dere gidder.. nvidia har the wold record - grattis

Driter i ATi vs nVidia, men usaklige kommentarer bare for å rakke ned på den ene eller den andre skal jeg ha meg frabedt.

Ikke noe bedre med Negative/sure svar heller kaller du det sakelig vet ikke jeg ;)

 

det er en diskusjon som aldri kommer til og ende alikevel!

Endret av Ne_On
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579
Raptor' date='03/06/2004 : 14:06']
De har sikkert jukset med driverne slik de har gjort tidligere.

:laugh:

 

De er uskyldige intill det motsatte er bevist vel?

fanATIkerene går i opposisjon...

 

For å si det sånn... nVidia er ikke alene om å ha jukset med drivere i 3DMark

Er ikke fanatiker, men husker hva de har gjort tidligere :)

Lenke til kommentar
Jeg har da kommet med akkurat det du spurte om. DROPP den utrolig barnslige tonen og kom med litt mere saklige innspill enn dette... Det var DU som ba om info jeg ga den til deg. Case closed

Ja, og hva beviste "infoen" din? ABSOLUTT INGENTING.

 

Kom med en skikkelig anklage, slik at vi kan ha en seriøs diskusjon, og ikke noe synsing fra en tysk webside. Når er mine innspill ikke saklige og hvorfor er de barnslige? Liker du ikke innholdet eller er jeg for krass i min kritikk av dine uttalelser?

Du gjør så mye ut av en så liten sak.. Du spurte om info jeg ga deg info.. ble det vanskelig?..

Som jeg sa : CASE CLOSED.. dette kan du sende meg mail om istedet for resten av forumbrukerne kunne ikke brydd seg mindre!

 

Unnskyld hvis jeg har ødelagt noe som helst i denne tråden :blush:

Lenke til kommentar
http://www6.tomshardware.com/graphic/20040...00-32.html#fsaa

 

Vil ikke si at

bildekvalitet er noe ATi-kortene her, på denne testen viser seg frempå med.

 

 

Kan ATi fikse opp dette, og stille med skikkelig kvalitet her, ved justeringer i driverne? eller må det ny arkitektur osv. til?

Det er super-sampling AA som gjør at nVidia ser bedre ut her, men legg da også merke til ytelsen. For eldre spill kan SSAA være nyttig, men det er ikke et bra argument for å velge GF6800 hvis man har tenkt å kjøre nyere spill.

 

Jeg tviler på ATi vil legge til støtte for SSAA i driverene sine.

EDIT: For PC that is.. mac driverene for R9500-9800 har støtte for SSAA.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar
Ati Vs Nvidia hele tida  :p  at dere gidder.. nvidia har the wold record - grattis

Driter i ATi vs nVidia, men usaklige kommentarer bare for å rakke ned på den ene eller den andre skal jeg ha meg frabedt.

Kan da ikke huske å ha sett deg stille opp mot noen av de mange totalt bunnløse, ubrukelige påstande ATI fanboy-hærskaren har kommet med de siste ukene... Og tro meg, det har vært mange av de. Forsåvidt har jeg heller ikke sett deg stille opp mot de mange påtryne nvidia-fanboy påstandene heller... (iallefall ikke på denne måten)

Tror enkelt og greit du tok det litt personlig. :p

 

edit:

Skjønte ikke helt  Først sier du at han ikke har stillt opp MOT ATi og heller ikke for nVidia.. det betyr jo at han er for ATi?  Du mente sikkert at han ikke har stillt opp i noen for ATi og ingen for nVidia ?

Oooh... Major typo. Fikset, sikkert litt mer forståelig. :blush:

Endret av Vo0do0
Lenke til kommentar

Tar skråsikkerhet og usaklighet personlig ja. Hvis jeg ikke har svart på noe annet er det fordi jeg har vært dritt lei og ikke giddet å svare, men det gjorde jeg altså nå... Big deal verden går videre (og forhåpentligvis tråden, skal ta dette på PM neste gang).

 

Har også forsvart nVidia før.

 

edit: ser at jeg har forsvart mye ATi i det siste, men men... de fortjente det vel ;)

Endret av SBS
Lenke til kommentar
Ati Vs Nvidia hele tida  :p  at dere gidder.. nvidia har the wold record - grattis

Driter i ATi vs nVidia, men usaklige kommentarer bare for å rakke ned på den ene eller den andre skal jeg ha meg frabedt.

Kan da ikke huske å ha sett deg stille opp mot noen av de mange totalt bunnløse, ubrukelige påstande ATI fanboy-hærskaren har kommet med de siste ukene... Og tro meg, det har vært mange av de. Forsåvidt har jeg heller ikke sett deg stille opp på de mange påtryne nvidia-fanboy påstandene heller... (iallefall ikke på denne måten)

Tror enkelt og greit du tok det litt personlig. :p

Skjønte ikke helt :p Først sier du at han ikke har stillt opp MOT ATi og heller ikke for nVidia.. det betyr jo at han er for ATi? :p Du mente sikkert at han ikke har stillt opp i noen for ATi og ingen for nVidia ? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...