Gå til innhold

Popuphelvete,din løsning og mening?


Anbefalte innlegg

Jeg synes å oppleve at reklamen blir mer og mer aggresiv.Noen ganger kjenner jeg et hat når jeg midt i et spill så legger spillet seg ned slik at jeg kan se på deres reklame. :devil:

Har for min del innstallert spybot og adware,men det virker ikke som det monner.

Noen gratisprogrammer virker å lage problemmer med popups.Da tenker jeg på Msn,automatisk klokkejustering,kaza.

Kjenner du til andre programmer som lager problemer med popups?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker Ad-Aware til å fjerne adware\spyware og i Mozilla\Opera er det popup-blokking som du kan tilpasse.

 

Hvis du bruker Windows XP burde du vente til SP2 kommer ut (sommern en gang), i den nye IE der er det integrert popup-blokker også. (Vet ikke om den kommer ut til andre Windows OS også...)

Lenke til kommentar
...men i Opera "popper jo ikke popupsene frem i vilden sky", fordi Opera automatisk blokkerer dem. Neat, right? :yes:

ja, om du setter opera som standardleser så. slik jeg skjønte ham poppet de bare frem uten at han gjorde noe som helst, og om opera ikke helt har kontrollen da vil ie kjøre dem. selvfølgelig er det bare å standarisere opera, men greit å fikse ie også.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke du trenger plugin/extension engang for å få Tabbed browsing i Firefox (men jeg vet du kan utvide tabs funskjonaliteten via extensions). Eneste extension jeg har nå er All-In-One Gestures, men har allikevel tabs. Mulig jeg tar feil siden det er en stund siden jeg intallerte Firefox.

 

For tiden bruker jeg mest Opera, men også Firefox og IE. Det som er mest irriterende med Opera, er at man ikke kan dra bilder ut av browseren og inn i en mappe (kjekt ved nedlasting av CD cover og sånt).

 

For meg fungerer Opera forresten perfekt mhp popups.

 

Situasjonen trådstarter beskriver høres ut som et mareritt :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...