Gå til innhold

Kuleste våpen på et spill ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

egentlig ikke.. "greatst military clashes" eller hva programmet heter er bare elendig. AK47 er btw et genialt våpen ;) (andre AK'er og forresten)

Når det gjelder i spill, må jeg si bensinkanne og fyrstikker i postal 2 :devil:

Flaregun i Blood var og ganske morsomt

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så på Discoery Channel : Ak47 vs. m16. Det var digg! :D

pokker at jeg gikk glipp av den da!!!

AK47 originale var forøvrig ikke såå bra...tror alle mener AKM når de snakker om "ak47"

Skrevet

leste bare halve posten...der så jeg en kar som nevnte MGS...

men han droppa den feteste gønnærn i MSG...

chaingun'n til Raven....DÆNG den er schvær!h an knerter nikita og stinger missiler me'n!

eller kan ma nevne redeemer og BFG. BFG er jo kjent i mange spill blant annet doom og quake.

også plasmagun Q3. å ha skills med den er døden.

eier du meg på -=plasma_master=- i defrag? prove it!

• 2 måneder senere...
Skrevet (endret)
Så på Discoery Channel : Ak47 vs. m16. Det var digg! :D

pokker at jeg gikk glipp av den da!!!

AK47 originale var forøvrig ikke såå bra...tror alle mener AKM når de snakker om "ak47"

så den i går...sinnsyk forskjell på penetrasjonsegenskaper på de to da...fytti...bare synd de ikke viste en full strength 7.62 Nato for å sammenlikne ;)

Endret av MrLee
Skrevet

Pissefunksjonen på Postal 2 var dritbra :thumbup: Gå rundt omkring i videosjappa og pisse ned hele stedet. Mange gode minner der ja :yes:

Må også nevne Redeemer i UT og balltre i GTA:VC

Skrevet

indiana jones, pisk. Spillet er helt teit men pisken er stilig. Kan piske motstanderen så den fester seg rundt halsen og trekke dem mot deg og så slå dem hardt i trynet med den andre hånda :p

Skrevet
leste bare halve posten...der så jeg en kar som nevnte MGS...

men han droppa den feteste gønnærn i MSG...

chaingun'n til Raven....DÆNG den er schvær!h an knerter nikita og stinger missiler me'n!

Yup, støtter den, eller FAMASen i MGS :love:

Skrevet (endret)
Sauen og hallelujah-bomben i Worms-spillene. :yes:

Word :D;)

Beklager hvis dette har blitt quotet mange ganger, jeg gadd bare å lese den første siden :p

Jeg må si at jeg likte bedre sauen i 1'eren enn 2'eren. Når jeg nå tenker tilbake på 1'eren kommer den herlige nostalgiske følelsen... :love: Hvis man var heldig, fikk man også the "Banana Bomb" :evil: Det var liksom høydepunktet i enhvær match... :love:

Ellers skal jeg si at jeg gleder meg vilt til Gravity Gun (er det det den heter?) i HL2... Har forresten Pre-Loadet det, så nå spiller jeg det på sekundet det kommer ut! :D:D:w00t:

Endret av ProZaC

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...