Gå til innhold

Hardware.no's nye strategi?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes ikke akkurat ITPro sin hjemmeside var så bra, jeg... Føler ikke akkurat at hw.no er en klone av ITPro Technett. ITPro har heller ikke på langt nær så stor testdatabase som her.

<OFFTOPIC>

Virker som om på ITPro er mest glad i Socket 478 hovedkort fra Abit når det kommer til tester. Ikke at det er negativt, men litt snevert, da.

</OFFTOPIC>

Lenke til kommentar

Synes nå det er ITpro som kommer dårligs ut av dette. Hardware gutta har bisnis de vil drive og har ambisjoner. At ITpro gutta ikke har sansen for den type bisnis er jo ikke noe problem, men å ta skittenvasken ut i det åpne fora slik synes jeg illustrerer en veldig barnslig holdning. Noe jeg synes også skrive stilen også fremhever. Særlig dette avsnitte her:

Så, hva er ITpros holdning til HW's arbeidsmetoder? Vi har ingen umiddelbare planer om å synke ned på deres nivå (både arbeidsmessig og rent tilbudsmessig).

Her yttrer ITpro seg om kvaliteten på artikklene til hardware.no, og uten fakta å bygge opp under dette havner dette helt på sidelinjen av hva tema er her.

 

For å sammenfatte.... ITpro driter seg ut her.

 

AKIRA

Lenke til kommentar

første gangen jeg har hørt om itpro jeg også, og etter å ha kikket innom siden deres ble jeg ikke så fristet til å bytte fra HW.no akkurat. synes konseptet med gamer, amobil, akam, hardware etc er kjempebra og har ihvertfall kommet meg til gode ved kjøp av nye ting og tang eller ideer til hvordan bygge pc osv de siste årene :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

personlig er jeg drittlei av alt dette sytet fra itpro.no

det dukket opp nok møl når de på sett og vis støttet kvalito da de klagde på hw.no og brukerne.

 

målet med hw.no nettverket er rett og slett å kunne tilby en lett måte for oss brukere å tilegne oss informasjon, personlig mener jeg at måten det har blitt gjort på hittil er veldig bra.

Endret av Slettet-80wCWpIM
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...