Gå til innhold

Hardware.no's nye strategi?


Anbefalte innlegg

EDIT: får jeg lov å gjette hvilken del av ITpro de ønsker implementert i HW?  :)

Hm, den var jammen ikke dum! :) Mulig at den er vel verdt alt oppstusset. :D

Det er en slik side jeg har lurt på hvorfor HW-nettverket ikke allerede har, det er bakgrunnen for min gjetning.

http://www.audiovisuelt.no

Den var jeg ikke klar over :blush:

 

Står ikke oppført som søsterside på HW-siden(høyre marg), heller ingen referanser til den noe sted så vidt jeg kan se. Hvordan kan det ha seg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som bruker av hardware.no m/søster sider og skribent & moderator hos ITpro så må jeg med en gang si at jeg respekterer begge sider. Dessverre viser det seg at brukerene i de ulike forumene (tenker da spesielt på yngre brukere) ikke klarer å legge stridsøksen fra seg. Dette er synd for begge de nevnte nettverkene. Nå har vi vel egentlig alle fått svar på spørsmålet som hardware.no skulle svare på. Av den grunn er det egentlig liten grunn til å holde denne tråden gående lenger da det dessverre sannsynligvis bare vil komme mange usaklige kommentarer frem fra begge sider. Jeg vil påpeke at jeg ikke har noen ting med redaksjonen i ITpro å gjøre og kan derfor heller ikke besvare spørsmål ikke jeg kjenner til.

 

Personlig tror jeg stridsøksene hadde blitt lettere begravd dersom det hadde vært flere seriøse, fornuftige og eldre brukere i de to forumene. Begge nettverkene har sine fordeler og ulemper.

 

Jeg håper til syvende og sist at en moderator vil vurdere hvorvidt denne tråden burde stenges eller ikke.

 

PS! Grunne til at enkelte artikler hos ITpro er såpass dårlig formulert og skrevet er fordi ITpro lar brukerene komme med innspill i form av artikler, nyheter, guider osv. Enkelte ganger kan de som ser i gjennom disse artiklene være såpass sløve at de rett og slett aksepterer artikler uten å tenke seg om. Dette er forresten tatt opp under en egen tråd i forumet til ITpro. Dette er selvfølgelig synd for de av oss som ønsker å være med på å bygge opp ITpro for den fremtidige generasjonen.

Endret av azone
Lenke til kommentar

Skal si denne posten har tatt rimelig av. Ikke i innhold i postene men i kvantitet. Masse svar å en stor gjeng lesere.

 

Har vært inom itpro en gang og det var i forbindelse med kvalito saken hvor _JEG_ synes itpro opptredde svært uproffesjonelt. Siden har jeg aldri besøkt siden.

 

Men nå er de tilbake igjen. Ikke at det gjør meg så veldig mye, god underholdning dette synes nå jeg.

 

Har egentlig svært lite konstruktivt å si utenom at et tilbud er bare et tilbud. Hvis du tilbyr deg å kjøpe vennen din sin mercedes for 5 tusen spenn så er det fremdeles bare et tilbud som han kan takke nei til.

 

Synes itpro burde ta en liten rettings på artikkelen ettersom det kommer frem at sakens kjerne blir skjult av en haug bed BS.

Lenke til kommentar

noen som kan si hvor mye penger det egentlig er snakk om??

 

hører 50/50 sak ifra begge. men hva vil/kan dette utgjøre/utgjør i verkligheten.

 

vi (brukere) ser at begge har en del reklame, som de sikker får en del penger for. bare den her på fremsiden til hw.no er det 2 stk ifra komplett.no en ifra pcutstyr og hp og psdata +++

 

 

 

men itpro er det mange forskjellige som poster nyheter ser jeg. mens her på hw.no så er det bare et par stykker som sikker får litt penger for å gjøre dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...