Gå til innhold

Hardware.no's nye strategi?


Anbefalte innlegg

Uhm, det der var vel bare en ev de mest ræva artiklene jeg har lest..? :roll:

 

På hvilke måter er det liksom at HW.no kopierer ITPro? Jeg så iallefall ikke noe bevis.

 

Uansett - det å måtte gi fra seg en del av kontrollen over nettstedet sitt synes jeg bar er OK for å kunne bli med i et såpass stort og kjent nettverk som dette. Jeg følte liksom at det manglet en heeel god del der ja :/

 

Edit: OIOIOI til skrivefeil! :blush:

Edit2: Mer skrivefeil jo! :nei:

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser proffere ut ? Tja, kommer an på hva proft er spør du meg.

Er det snakk om å ha mest "fancy" design eller ha noe som er funksjonelt ?

Synes HW.no er svært flinke til å linke opp ting bra, dvs at du lett får mer info om det du er ute etter etter å ha lest en sak. ITPro synes jeg er mest preget av tanken om "fancyhet".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

er det ikke på tide at noen av eierne av hw.no tar kontakt med itpro og får ordnet opp i dette tøvet ?

denne skittkastingen begynner å bli litt kjedelig.

Lenke til kommentar
Uhm, det der var vl bar en eav de mest ræva artiklene jeg har lest..?

 

På hvilke måter er det liksom at HW.no kopierer ITPro? Jeg så iallefall ikke noe bevis.

 

Uansett - det å måtte gi fra seg en del av kontrollen over nettstedet sitt synes jeg bar er OK for å kunne bli med i et såpass stort og kjent nettverk som dette. Jeg følkte liksom at det manglet en heeel god del der ja :/

Så du bekrefter at itpro må gi fra seg mer enn 50% til hw.no nettverket + at dere kan selv bestemme over deres nettsider?

 

Edit: Selv etter at du har rettet på skrivefeilene dine blib fikk du ikke med deg alle ;-)

Endret av Malvado
Lenke til kommentar
Uhm, det der var vl bar en eav de mest ræva artiklene jeg har lest..?

 

På hvilke måter er det liksom at HW.no kopierer ITPro? Jeg så iallefall ikke noe bevis.

 

Uansett - det å måtte gi fra seg en del av kontrollen over nettstedet sitt synes jeg bar er OK for å kunne bli med i et såpass stort og kjent nettverk som dette. Jeg følkte liksom at det manglet en heeel god del der ja :/

Så du bekrefter at itpro må gi fra seg mer enn 50% til hw.no nettverket + at dere kan selv bestemme over deres nettsider?

Hva i denne tråden fikk du det ut av da?

Lenke til kommentar
For å kunne delta i HW's nettverk må nettstedet gi fra seg 50% av eierskapet uten vederlag. I visse tilfeller krever de enda mer.

 

Det er sykt :roll:

Er det virkelig det?

 

Jeg synes det virker ganske logisk. Rent hypotetisk sett, si da at ITPro.no går med på dette.

De kan da slenge HW.no ganske langt ned i grøfta, ved å ødelegge alt, legge ut rykter og lign.

Siden disse er en del av nettverket kan det skadet ganske mye av ryktet.

Siden kan også bli ekstremt dårlig og igjen rakke ned på ryktet til HW.no nettverket.

 

Da er det ganske kjekt for HW.no ledelsen å ha muligheten til å legge siden død helt til problemet retter seg opp.

 

Var satt litt på spissen kanskje, men slik tenker jeg ang. akkurat dette med at dem skal eie 50%. Forstå det dems som kan.

 

Ellers så synes jeg at HW.no og ITPro kunne tatt dette i et stille og mørkt gatehjørne, enn å fyre av med masse fyrverkeri.

Ingen av partene vil tjene på dette uansett.

Dessuten har jeg mistet litt respekten for ITPro nå, selvom jeg synes flere av artikklene og guidene dems gode.

 

*tilbake til den grå hverdagen*

Endret av atticus
Lenke til kommentar

Vil tro at Blib utrykker sin mening, bare at han er moderator betyr ikke at han har noe å si i administrasjonssaker.

 

 

EDIT: hehe, så kategoriene på itpro, en av de var "Støydemping", det har jeg ikke sett andre steder enn overklokking.no sitt forum

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

Jeg er bare en brukermoderator og snakker ALDRI for hverken HW.no eller forumet. Jeg bare kontrollerer og flytter poster ;)

 

Jeg vet ikke om man faktisk må gi fra seg 50% av eierskapet, men jeg tipper det er noe ala dette. Tallet har jeg ingen anelse om stemmer. Men jeg vet at HW.no ledelsen *kan* sparke ut medlemmer fra medarbeidersidene og slike ting og da må dem jo iallefall "eie" litt av siden eller noe :)

Lenke til kommentar
Og hvorfor tror du jeg har formulert den settningen som et spørsmål?

 

Ønsket litt mere klarhet fra blib sin side, nettop for å få avklart om dette stemmer (at hw har gjort dette) eller ikke.

..men Blib er Moderator og ikke Admin. Mulig han vet noe om dette, vet ikke jeg.. :roll:

Nettop derfor er det veldig viktig at moderatorene som har en del inflytelse her på forumet er veldig forsiktig med det man skriver, husk di er en del av nettverket her og da er det lett å trekke konklusjoner ut ifra det dem sier.

 

Venter selvsagt på å få bekreftet dette fra administrasjonen av hw.

Lenke til kommentar

Har aldri hørt om ITpro jeg heller. Var nettop inne på siden deres og leste litt tester osv.

 

Siden deres ser jo helt ok ut. Designet er fint og alt det der, men når jeg går inn og leser på tester ser jeg at dette ikke er i nærheten av hardware.no f.eks se på spilltestene deres. De er jo laaaaaaaaaaaangt unna gamer.no sine.

 

Nei holder meg til hardware.no nettverket jeg. Hw.no er faktisk startsiden min. Føler meg liksom hjemme her :)

Endret av OterOter
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...