Gå til innhold

styggeste musikk?


Chosiso

Anbefalte innlegg

Sånn deathmetal musikk er det verste... de synger jo ikke, bare brøler...

 

også HATER jeg nightwish, med denn derre operasyngende burugla, bra bakgrunnsmusikk, men fjern vokalisten.. :wallbash:

Nightwish er jo konge proft da, men er enig i at dethmetal er sugent. Det er jo vokalisten som gjør musikken bra, bakgrunds musikken er også bra da. Jeg syntes all musikk skal ha en vokalist, bare melodi musikk er dårlig som regel.

 

Det verste jeg vet er nokk tekno og tranc. Den slaks "musikk" er bare no drit. Du liker vel den driten du?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
altså, finnes jo mye bra country da! Men sjangeren er ødelagt av bensinstasjon damer og Garth Brooks :(

nei nei,må ikke gi skylden til bensinstasjondamene nei :ermm: vi er bare kule vi :w00t:

 

 

las ketchup er den største plagen hittil synes jeg da......etter der igjen kommer vel, tja nesten vondt å si det ,men she so high :ermm:

Lenke til kommentar

ikke rart du blir hissig når du ser ett band som en person :wow:

 

EDIT: BTW, tenk på hvordan jeg har det! Hver gang en gansta-blingbling-niggah-in-the-hood.with-extremly-nice-car-og-ca-12-skjønnhetsideal-damer-per-negersnute låt dukker opp på skjermen, og det er ****** meg ganske ofte i forhold til svart metall eller noe form for metall over hodet, så blir jeg sur og grinete :angry:

Endret av olsen
Lenke til kommentar
Men Dimmu Borgir høres for meg ut som bare brpk. Og jeg er ikke så veldig kresen. Selv hører jeg jo en god del på Slipknot og Opeth, men Dimmu Borgir er for j*vlig.

nææh. De har endel rævva bråk, men også mye grisebra. f.eks. Puritania og The Maelstrom mephisto ;)

Lenke til kommentar
Trance .. Dance ,, osv .. hyperaktiv faenskap ..

:wow: Dum i hode eller??? :wallbash::realmad:

Det er du som har nick etter et narkotisk stoff. Vet ikke hvem som er "dum i hodet", jeg... :roll:

:laugh: Ikke sånn crack jeg tenker på :p Holder meg til crack på pcen jeg...

 

Hva har du imot trance? Ingenting slår trance :p

Lenke til kommentar
ikke rart du blir hissig når du ser ett band som en person :wow:

 

EDIT: BTW, tenk på hvordan jeg har det! Hver gang en gansta-blingbling-niggah-in-the-hood.with-extremly-nice-car-og-ca-12-skjønnhetsideal-damer-per-negersnute låt dukker opp på skjermen, og det er ****** meg ganske ofte i forhold til svart metall eller noe form for metall over hodet, så blir jeg sur og grinete :angry:

Ja må har vi noe tilfelles da olsen mann....vi begge hater hverandres musikk "smak"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...