Gå til innhold

styggeste musikk?


Chosiso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må si at øverst på min hat liste for tiden troner Sean Paul. Makan til elendig søppelmusikk skal man lete lenge etter. Får egentlig mest lyst til å sitte meg ned i et hjørne et sted å gråte hver gang han dukker opp på radio/tv... heh, ehhh ja. :(

 

Ellers så er det vel danse-band musikk, country og patetisk norsk techno (a la Dina/Tine) som ligger på min liste.

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

Trance/techno, rap/hip-hop (i stilen snoop dog og hardingkæmmisene hans), "dæænsebænd", bensinstasjon country.

 

Men aller verst er Jan Eggum! Hver gang jeg hører den forpestede manisk depressive stemmen hans, får jeg en ubeskrivelig trang til å løpe til nærmeste vask og drukne meg selv.

Lenke til kommentar

*danseband

*billig tekno (særlig aqua-stilen med en pipete lolita-stemme og en brautende mann i bakgrunnen)

*rap-hip-hop-greier, der 3 av 5 ord er fuck, mother og yo

*...og ikke minst boyband o.l (enten det er gruppe eller soloartister)

*mer enn 3 gospelsanger på rad

*også var det noe jeg fant som ventemusikk et sted jeg jobba. Sangen het noe á la Alien Arab Desert, og hørte slik ut også (jeg gjetta navna etter å hørt låta...)

*generelt country, selv om noe kan høres på i begrensede mengder

*mye punk, virker så fjortisgapende mye av det (Sex Pistols går mer an)

 

Dette er ikke en rekkefølgeliste; det er en lineær liste

Lenke til kommentar

*Det meste av nymotens country (Finnes bra ting der og...)

*Det meste av pop-techno (og alle andre sjangre innen elektronisk musikk med "pop-" foran heh). Liker ikke mye av techno osv, men skal ikke påstå at alt der er dårlig.

*Dårlig rap (Hører mye på rap og greier fint å skille heh)

*Dansband

*Punk laget etter 1995 og av folk under 25 år :p (mamma og pappa er teit osv)

 

Metal er selvfølgelig tingen! :thumbs:

Endret av SBS
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...