Gå til innhold

styggeste musikk?


Chosiso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mye av det som er på VG lista kunne verden klart seg uten.

Det kan jeg forsåvidt være enig i, men det er vel en grunn til at det er på den forbanna lista :p

Jepp. 14 år gamle jenter og gutter som enda ikke har klart å definere sin egen smak enda... ;)

Men det er farlig kor ofte en får nettopp desse sangane på hjernen enten en vil eller ikkje... :nei: skumle greier

Lenke til kommentar

Personlig så synes jeg den verste (men også den råeste musikken) er laget av den tyske alpetrubaduren Heino! Det var han de brukte som musikk for totalt psykisk forfall i "Forfall" som gikk på NRK med Christopher Schau... Det er musikk som tar av, men er egentlgi helt forferdelig... Sjekk ut www.heino.de og hvis dere har muighet så høre på heino - hitmix hans største hits mixet sammen, det tar av!!!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Trance .. Dance ,, osv .. hyperaktiv faenskap ..

Dø.

 

Du kan ikke basere deg (nå snakker jeg egentlig generelt, fordi det er flere som deg her) at en sjanger er dårlig. Du har neppe hørt all trance, troligvis tror du trance er Dina eller sangene på plater som Bodywork og alt det crappet...

 

Jeg vet jo ikke dette sikkert, bare antydninger. Men blir så utrolig provosert når folk som ikke sier at de hater noe når de ikke har noe peil på d et egentlig. Sier ikke at du ikke har peil.

 

Det finnes utrolig mye forskjellig Trance, som frks uplifting trance, dreamtrance, hardtrance osv. Men skal si meg enig i at det jeg har hørt av Dance suger.

 

95% av de som ikke liker elektronisk musikk i norge tror trance er dance.

 

 

Fragle^ OUT!

Endret av Fragletrollet
Lenke til kommentar

Fragletrollet:

 

Hvorfor kan ikke folk få lov til å dømme en hel sjanger?

 

Jeg har hørt en del techno/trance/acid/house/garage/osv og jeg synes så godt som alt sammen har vært dårlig... Ikke fordi det nødvendigvis er dårlig musikk, men fordi jeg ikke liker det.

 

Akkurat på samme måte som jeg dømmer en sjanger når jeg sier at jeg hater danseband musikk og samtids klassisk.

Lenke til kommentar
Trance .. Dance ,, osv .. hyperaktiv faenskap ..

Dø.

 

Du kan ikke basere deg (nå snakker jeg egentlig generelt, fordi det er flere som deg her) at en sjanger er dårlig. Du har neppe hørt all trance, troligvis tror du trance er Dina eller sangene på plater som Bodywork og alt det crappet...

 

Jeg vet jo ikke dette sikkert, bare antydninger. Men blir så utrolig provosert når folk som ikke sier at de hater noe når de ikke har noe peil på d et egentlig. Sier ikke at du ikke har peil.

 

Det finnes utrolig mye forskjellig Trance, som frks uplifting trance, dreamtrance, hardtrance osv. Men skal si meg enig i at det jeg har hørt av Dance suger.

 

95% av de som ikke liker elektronisk musikk i norge tror trance er dance.

 

 

Fragle^ OUT!

når du dømmer Dance under et kan vel andre få lov til å dømme trance under et ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...