Gå til innhold

styggeste musikk?


Chosiso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Verste musikk tekno! Billig musikk som er lagd på noen minutter. Skikkelig musikk er ROCK!  :thumbup:

Hei du der, hold an.. Jeg er profesjonell "techno" produser, eller hardstyle er rettere, men har en utfordring til deg. Lager du en utrolig kul techno sang på noen minutter, eller kan drøye det litt, på EN dag, 24 timer, skal du få min maskin og min pengesumm investert i plateselkapet (en god del, men summen holder vi hemmelig nå)

 

I tillegg skal jeg skaffe deg kontrakt på ett av det hotteste plateselskapene nå for tiden, Tidy.

 

Deal ?

 

 

 

For en ******* forbanna tåpelig kommentar av deg. Hadde jeg vært mod hadde jeg gitt deg ferie, men vær glad jeg ikke regjerer :mad::wallbash::realmad:

Endret av VeXx
Lenke til kommentar
For en ******* forbanna tåpelig kommentar av deg. Hadde jeg vært mod hadde jeg gitt deg ferie, men vær glad jeg ikke regjerer :mad::wallbash::realmad:

la oss være glad du ikke er mod da :D

Tror du har fått pes for å stenge ut en fyr som bare forteller sine personlige meninger :thumbup:

 

Men ellers er jeg enig med deg, en god Techno låt er selvfølgelig ikke mye enklere å lage en andre sanger

Lenke til kommentar
Du høres ut som en som har sett mye på idol. Der har de voldatt mye musikk som vil aldri låte bra igjen...

Uansett om jeg har sett mye på idol eller ikke, så har jeg aldri likt Killing me softly. Jeg for min del mener fortsatt at det er ille musikk, som heller aldri vil låte bra.

Men er det ikke greit at smaken er forskjellig. :)

Lenke til kommentar
Fjortiss tråder som handler om hva det beste eller verste man syns om musikk eller film. Det finnes ikke noe mål på hva som er "best" eller "verst".

 

Til idioten som snakker dritt om Beatles: Kjøp deg en stålbørste og sett deg på den.

Noe som er enda mer fjortiss er å poste i en sånn tråd bare for å si hvor fjortiss den var...

 

Denne tråden var jo ganske bra i forhold. De fleste bare utrykte sin mening uten å krangle og komme med ukonstruktive kommetær om person selv om de kanskje var uenige med andres meninger...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...