Gå til innhold

styggeste musikk?


Chosiso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*danseband

*billig tekno (særlig aqua-stilen med en pipete lolita-stemme og en brautende mann i bakgrunnen)

*rap-hip-hop-greier, der 3 av 5 ord er fuck, mother og yo

*...og ikke minst boyband o.l (enten det er gruppe eller soloartister)

*mer enn 3 gospelsanger på rad

*også var det noe jeg fant som ventemusikk et sted jeg jobba. Sangen het noe á la Alien Arab Desert, og hørte slik ut også (jeg gjetta navna etter å hørt låta...)

*generelt country, selv om noe kan høres på i begrensede mengder

*mye punk, virker så fjortisgapende mye av det (Sex Pistols går mer an)

 

Dette er ikke en rekkefølgeliste; det er en lineær liste

Ganske enig med deg.

Men jeg vil også legge til musikk fra 1900-1950, slik gamle kjerringer som gnåler *grøss* og Frank Sinatra

 

EDIT: Noen norsklærer killers ;)

Endret av AimAr
Lenke til kommentar
Opera er nok det værste man kan høre på ellers så finner man

alltid noe man liker i en sjanger.

Opera er da vitterlig ganske tøft! Samme gjelder klassisk, ingenting slår å våkne opp skikkelig bakfull første nyttårsdag, slå på NRK og se på nyttårskonserten :D Skulle utsatt nyttårshopprennet noen timer og kjørt på med en opera etter konserten :D

Lenke til kommentar
Opera er nok det værste man kan høre på ellers så finner man

alltid noe man liker i en sjanger.

Opera er da vitterlig ganske tøft! Samme gjelder klassisk, ingenting slår å våkne opp skikkelig bakfull første nyttårsdag, slå på NRK og se på nyttårskonserten :D Skulle utsatt nyttårshopprennet noen timer og kjørt på med en opera etter konserten :D

Den eneste begrensningen jeg har er diskant , myikk med for mye diskant

gjør så vondt , ellers er alt greit .

Lenke til kommentar
HVa er det med dere?? hav har dere imot trance?? altså hvis du sitter 24/7 og spiller trance, ja da hard u jaggu en høy paracet regning! men sånn i små doser... :w00t:

Har ingenting imot Trance/Techno/Dance sjangerene jeg...Det er de sjangerene jeg liker aller best. Men må innrømme at jeg ikke klarer å høre på Trance/Techno/Dance i headsettet mitt 24/7 nei...det må bli pauser av og til med noe musikk der de synger litt o.l.

Lenke til kommentar

helt klart arch enemy live. oppvarmingsband for maiden når de var i oslo i sommer.

Tror aldri jeg har vært nærmere homo en da hu stod der og skrek med den groveste stemmen jeg tror jeg har hørt, mixinga var helt elendig, hørte bare trommer og stemmen, en skjelden gang gitar og aldri bassen.

 

Har en noe bra på cder thoug.

 

ellers Trance, tecno, osv

Lenke til kommentar

Av dere som ikke liker danseband musikk, skyldes det

 

a) At dere ikke kan danse og derfor bare har kjedelige minner med dansebandmusikk

b) At dere ikke har skjønt at man skal danse til musikken eller

c) At dama dere har dansa med var bestemor

 

:p

 

Er egentlig ikke så veldig glad i dansebandmusikk, men 90% av dem som ikke liker dansebandmusikk sitter jo å HØRER på på det. Du skal danse til dansebandmusikk, ikke høre på det.

Endret av Anders Leipsland
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...