Gå til innhold

styggeste musikk?


Chosiso

Anbefalte innlegg

Til Julenissen....

Jeg har hørt fra sikre kilder at Mayoo89 har kontakter i det kriminelle miljøet, og jeg vet at de har røde sko.

5121986[/snapback]

Så du er mayoos aurgjelme eller?

5123913[/snapback]

 

nei.. han er bare en som forstår hva jeg snakker om...han forstår at det bare er J*vla tullinger som lager og hører på Rock...Rock er noe dritt som ikke burde vært en sjanger...det er tullinger som liker rock...det er helt ærlig en ovveraskelse for meg...for meg så kan jeg bo i en dass, bare for å ikke høre på denne DÅrlige sjangeren!! :mad:

Endret av mayoo89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nei.. han er bare en som forstår hva jeg snakker om...han forstår at det bare er J*vla tullinger som lager og hører på Rock...Rock er noe dritt som ikke burde vært en sjanger...det er tullinger som liker rock...det er helt ærlig en ovveraskelse for meg...for meg så kan jeg bo i en dass, bare for å ikke høre på denne DÅrlige sjangeren!! :mad:

5126774[/snapback]

Arguments are to be avoided; they are always vulgar and often convincing.

 

 

Fra meg til deg:

medaljestor.gif

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Arguments are to be avoided; they are always vulgar and often convincing.

 

 

Fra meg til deg:

medaljestor.gif

5127438[/snapback]

 

I second that! Enda godt vi har noen som Mayoo her! Keep it up! :ermm:

Lenke til kommentar
mayoo89: Rock strekker lenger enn du tror. Det er faktisk grunnstenen for nesten alt av popularitetsmusikk.

5131609[/snapback]

 

kunnskapen din strekker seg ikke like langt...tror du trenger bedre hørsel og syn tror jeg...Rocken har øddelagt ørene dine...

 

http://www.brilleland.no/syn/no/

 

her får du litt hjelp...sucke :dribble: r!!

Endret av mayoo89
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...