Gå til innhold

styggeste musikk?


Chosiso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
rapping der de roper teksten, det høres så forbanna dumt ut. Høres ut som noen tapere (seriøst).

da har du garantert ikke hørt Zack de la Rocha (Rage Against The Machine)

 

Rosa Helikopter og en del annet lav-kvalitets tekno/trance/dance er litt forferdelig... (men for all del, det finnes masse bra tekno...)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Ettersom dance, trance, rave, techno og gudene vet hvilke jalla navn alt plastikkdillet har faktisk ikke sorterer under musikk, så er det ikke det jeg vil trekke frem som hatobjekt numero uno her. (Men tro meg; hadde det kunnet sortere under musikk, så hadde det stått helt, helt øverst på lista mi over ting jeg skulle avskaffe med en gang jeg fikk stillingen som verdenshersker....)

 

Det jeg da velger å bruke energi på å mislike er radbrekking av gamle klassikere av den typen Rap-artister gjør. Jeg underviser en del ungdommer, og disse hører mye på artister av typen Snoop Dogg og gutta i kollektivet rundt ham. Det man imidlertid ser ut til å glemme er at det er andre som har skrevet musikken for disse jålebukkene. Alt de har gjort er å legge på litt "bompetibomp", samt å sminke trynene sine nusselige + hive inn et halvt dusin halvnakne damer til en videoshoot. Rart at pubertale fjortiser liker det der, du?

 

Ergo: Rap havner høyt oppe. Eneste unntaket er Eminem som har originale ting. Morsom er han også.

 

En annen ting som irriterer meg grenseløst er intetsigende coverlåter av typen Idol. Hvis du ikke kan tilføre låta noe som helst, hva er da vitsen med å synge den? Artister som prøver å låte som originalartisten har svært lite cred hos meg. I denne kategorien kan man også smekke inn "PanPipe Moods og SymfRock." Instrumentalversjoner av gamle klassikere fremført på en så lite tiltalende måte som overhodet mulig.

 

Det er i det heletatt en god del ting jeg ikke ser poenget med å lide meg gjennom, men samtidig har jeg også en hel del ting som jeg liker. Fint dette med å kunne ha egne meninger. :)

 

-KJ

 

Edit: Ord deling er en vanskelig ting.... ;)

Endret av jevel
Lenke til kommentar
Mye av det som er på VG lista kunne verden klart seg uten.

Det kan jeg forsåvidt være enig i, men det er vel en grunn til at det er på den forbanna lista :p

For den som ikke har innsett dette enda:

 

VG-Lista er en "Vær Varsom" plakat. Her finner du veldig mye du bør unngå for en hver pris.

 

Jeg bruker den aktivt, og har unngått mye lidelse på grunn av denne. :)

 

-KJ

Endret av jevel
Lenke til kommentar
Trance .. Dance ,, osv .. hyperaktiv faenskap ..

Dø.

 

Du kan ikke basere deg (nå snakker jeg egentlig generelt, fordi det er flere som deg her) at en sjanger er dårlig. Du har neppe hørt all trance, troligvis tror du trance er Dina eller sangene på plater som Bodywork og alt det crappet...

 

Jeg vet jo ikke dette sikkert, bare antydninger. Men blir så utrolig provosert når folk som ikke sier at de hater noe når de ikke har noe peil på d et egentlig. Sier ikke at du ikke har peil.

 

Det finnes utrolig mye forskjellig Trance, som frks uplifting trance, dreamtrance, hardtrance osv. Men skal si meg enig i at det jeg har hørt av Dance suger.

 

95% av de som ikke liker elektronisk musikk i norge tror trance er dance.

 

 

Fragle^ OUT!

når du dømmer Dance under et kan vel andre få lov til å dømme trance under et ;)

Nei det kan man IKKE.

 

Dance er en type musikk, mens trance er mange forskjellige. Du har frks dreamtrance, uplifting trance, psytrance, hardtrance, og mange flere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...