Gå til innhold

Omtale av Star Wars Galaxies: An Empire Divided


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jeg level 4 i pistol og level 3 i group tingen. Dette er gøy :)

 

btw. Ikke hør på folk som sier du kommer til å dø på dantooine. De sa det til meg og sendte med til corrosant. Da kom en annen og tok meg tilbake. Join en stor hunting gruppe og jakt fra nord for mining outposten. Du vil fyke opp i XP og pengene siler inn på kontoen din :)

Syntes ikke det er så galt å være lvl 4 i pistol, lvl 3 i group og ha vel 70k på konto, full armor, speeder, camp og kaduu etter 2 dagers spilling :)

Lenke til kommentar

Jeg vil legge ut en stor advarsel for dette spillet: Det er farlig vanedannende. Jeg har ødelagt totalt døgnrytmen etter jeg mottok spillet. Er nå lvl 4 pistol lvl 4 carabine og lvl 4 ranged support av marksman, og er trøtt :p

 

Jeg har begått en LITEN tabbe da :p Etter en liten hunt kjøpte jeg litt armor slik jeg kunne være litt mer beskyttet en den armoren jeg hadde. Kanskje jeg ikke skulle gjort det, for jeg får den ikke på :p Fikk buksene på, men hjelmen og støvlene får jeg ikke på :p *slå seg i hodet* Det var de 100K ut vinduet :cry:

Lenke til kommentar
Jeg vil legge ut en stor advarsel for dette spillet: Det er farlig vanedannende. Jeg har ødelagt totalt døgnrytmen etter jeg mottok spillet. Er nå lvl 4 pistol lvl 4 carabine og lvl 4 ranged support av marksman, og er trøtt :p

 

Jeg har begått en LITEN tabbe da :p Etter en liten hunt kjøpte jeg litt armor slik jeg kunne være litt mer beskyttet en den armoren jeg hadde. Kanskje jeg ikke skulle gjort det, for jeg får den ikke på :p Fikk buksene på, men hjelmen og støvlene får jeg ikke på :p *slå seg i hodet* Det var de 100K ut vinduet :cry:

bare stikk til en doc å be han buffe deg, så får du på deg alt.

Lenke til kommentar
bare stikk til en doc å be han buffe deg, så får du på deg alt.

Prøvde detta. Snakka med en master medic og han buffa meg, men jeg fikk det ikke på fordet. Mangler vel 20 stamine, 120 power og 120 willpower for hver del :blush:

 

Btw. Hilsninger fra Aumo Enoav :)

oki, bare finn en chef eller smuggler. eller så kan du kjøpe deg no muon gold(sjekk bazaar eller en smuggler) men bare husk at når du tar det av deg igjenn så må du buffes på nytt.

Lenke til kommentar
Må si at jeg synes det går ganske sakte fremover for min del. Dette har seff noe med at hver gang jeg spiller har jeg så dårlig tid at jeg ikke får teamet. Er lvl 1 på one og two hand brawler, men det er morsomt likevel ;)

Gi beskjed en gang så kan du bli med på jakt på dantooine. Får masser an $$$ og masser av xp (pleier å få en ca 30-50K pr jakt)

Lenke til kommentar
Må si at jeg synes det går ganske sakte fremover for min del. Dette har seff noe med at hver gang jeg spiller har jeg så dårlig tid at jeg ikke får teamet. Er lvl 1 på one og two hand brawler, men det er morsomt likevel ;)

Gi beskjed en gang så kan du bli med på jakt på dantooine. Får masser an $$$ og masser av xp (pleier å få en ca 30-50K pr jakt)

Okay, maybe i will do that ;)

 

Hva var ingame nick sa du?

 

edit: Må nok en gang nevne at omtalen var helmax, TST ;)

Endret av Mr. Crunch
Lenke til kommentar
Nå er det på tide å si fra at denne tråden omhandler omtalen. Dette er ingen chatte-tråd. Fint om dette opprettholdes. Takk for oppmerksomheten.

Uhm, betyr det at vi kun skal diskutere hvor bra anmeldelsen var skrevet og om vi var uenige i noe spesifikt fra den? Jeg har alltid trodd at man her da kan faktisk diskutere spillet også, og det inkluderer da å komme med tips og hints til andre spillere, samt dele noen opplevelser. Er det en fullstendig feil oppfating av meg da?

Lenke til kommentar
Nå er det på tide å si fra at denne tråden omhandler omtalen. Dette er ingen chatte-tråd. Fint om dette opprettholdes. Takk for oppmerksomheten.

Uhm, betyr det at vi kun skal diskutere hvor bra anmeldelsen var skrevet og om vi var uenige i noe spesifikt fra den? Jeg har alltid trodd at man her da kan faktisk diskutere spillet også, og det inkluderer da å komme med tips og hints til andre spillere, samt dele noen opplevelser. Er det en fullstendig feil oppfating av meg da?

Både ja og nei. Selvsagt er det ikke meningen dere utelukkende skal diskuterere om omtalen eller artiklene er bra eller dårlige i disse trådene. Dere skal selvsagt også få diskutere spillet og tekniske ting rundt produktene. Problemet kommer når det mer og mer går over til småsnakk rundt personlige hendelser og påfølgende 10 brukere skal komme med sine små tips. Jeg syns slikt hører hjemme i en egen tråd.

Lenke til kommentar

noen som vet om det kommer slike kort til norge, så man slipper å bruke visa eller mastercard, da jeg ikke har noen av delene, og jeg får ikke spille mer...

 

tjente min første mill 2 uker før kontoen gikk ut...

og hadde en inntekt på ca 500k pr uke hvis jeg stod på litt

 

har VELDIG lyst til å komme inn i spillet igjen...

Lenke til kommentar
noen som vet om det kommer slike kort til norge, så man slipper å bruke visa eller mastercard, da jeg ikke har noen av delene, og jeg får ikke spille mer...

 

tjente min første mill 2 uker før kontoen gikk ut...

og hadde en inntekt på ca 500k pr uke hvis jeg stod på litt

 

har VELDIG lyst til å komme inn i spillet igjen...

Kjøpte du spillet uten å ha VISA / Mastercard tilgjenglig? :laugh:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...