Gå til innhold

Omtale av Star Wars Galaxies: An Empire Divided


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hey, J&R Music and Computer World er en grei sjappe. Bestilte Collector's Edition etter at jeg kansellerte ordren hos EBGames (Prima's offisielle strategi guide var visst et feilkjøp? Uansett...)

 

Pris: 74.88 + 14.99 S&H = 89.78.

 

BONUS: De sender som gave, innpakket med en melding du selv velger. Denne gang valgte jeg "Happy Birthday, [Navn] (¨,)". I tillegg tar de vekk priser på det som er inni, og skriver kun innhold.

 

Tidligere når jeg har bestilt ting fra statene og de pakker det inn i gavepapir, og det ikke står pris utenpå, har det sklidd rett gjennom tollen :-)

 

*krysse fingrer og håpe på det beste :laugh:

 

Oh well... skulle vel ta en uke til før jeg får begynt å spille, jah...

Lenke til kommentar
Seriøst, oddsen for å bli jedi er like liten som sjansen for å vinne i lotto. I shit you not. Trur det er ca. en måned siden én kar hadde blitt jedi. Og han hadde spillt siden US release. Det er -lenge-. Jedistatus er en slags gullrot for spillere, som de har liten realistisk sjanse for å nå.

 

Nå roter du litt... er vel 4-5 som åpner Force Sensetive hver dag delt på de forskjellige serverene. Og det har folk gjort siden før jul... Det er derfor de forandrer måten man blir jedi på.. så ikke det skal ende opp i JediWars: Galaxies.

 

EDIT: Eneste det tar for å blir jedi i dag er tid og/eller flaks...

Endret av Obi-Wan
Lenke til kommentar

Da har du gjort dårlig research.

 

I utgangspunktet var det et tonn av ukjente variabler som måtte tilfredstilles før man kunne få et force-sensitive slot (FS-slot). Om du hadde giddi å titte på hjemmesida til SWG kan du se i news-arkivet tittelen: It's Happened: The First Jedi!

Dessverre har dem ikke ført opp noen dato, men det er nok ikke mer enn overkanten av en måned siden. Før dette så kom utviklerne med en melding om at det ennå ikke var noen jedi's, men en del av folk begynte å nærme seg. Releasen i Statene var i 26. juni 2003 og disse var folk som hadde så godt som ofra livet for å spille SWG nok til å bli FS. Da kan du sjøl regne ut antall måneder sånn cirka.

 

Ta det ikke som at jeg prøver å fornærme deg, blir bare litt oppgitt når folk er påståelige uten grunnlag.

 

Videre har det seg sånn at fordi å låse opp et FS-slot var så vanskelig så har systemet blitt forenklet. Derfor er det blitt flere som låser det opp nå den siste måneden.

[EDIT]Sjøl når jeg logga inn på den gratis promoen deres så hadde jeg en Holocron (melding) i inventoriet mitt og den sa rett og slett, nå master creature handler for å følge lyset (eller noe i den duren). Stort mer opplagt blir det ikke da, får det jo servert med bokstav-kjeks ;)

 

Capische?

 

[Mucho edit] Ok ok, jeg mista oversikta over sammenhengen. Poenget var at NÅ var det lett å bli jedi, ikke lottosjanser som jeg sa. Bah. Sitat Turd Ferguson: "Yeah, well, who gives a damn?"

Endret av Monsoon
Lenke til kommentar

Bare et lite innlegg i prisdiskusjonen..

 

Elkjøp selger nok en gang (begynner å oppleve dette oftere og oftere synes jeg) spillet billigere enn noen andre jeg har sett -- 399,- betalte jeg for en ukes tid siden. Expert skulle ha 499,- og de fleste webbutikkene lå sånn omtrent midt imellom (men her kommer som oftest porto i tillegg). Derfor anbefaler jeg folk å ta en tur innom sin lokale elkjøp først -- og har de den ikke på lager, kan de garantert bestille den opp (men sjekk prisen først). Da slipper du porto og du får etter all sannsynlighet spillet like raskt som om en nettbutikk skulle ha sendt det.

Lenke til kommentar
Da har du gjort dårlig research.

 

I utgangspunktet var det et tonn av ukjente variabler som måtte tilfredstilles før man kunne få et force-sensitive slot (FS-slot).  Om du hadde giddi å titte på hjemmesida til SWG kan du se i news-arkivet tittelen: It's Happened: The First Jedi!

Dessverre  har dem ikke ført opp noen dato, men det er nok ikke mer enn overkanten av en måned siden.

Der tar du feil, den første Jedien kom rundtom samtidig som spillet ble lansert i europa, noe som var tidlig i november. Husker det var flere som spekulerte i om dette var noe strategisk av SOE siden spillet ble lansert i europa. Etter det er det mange mange som har unlocka FS.

 

Videre har det seg sånn at fordi å låse opp et FS-slot var så vanskelig så har systemet blitt forenklet. Derfor er det blitt flere som låser det opp nå den siste måneden.

Nei, systemet ble ikke forenklet, men de la inn tips. Holocronene som avslører hvilken yrker man skal mestre for å åpne FS. Avslører jo ikke alle yrkene, men etter du har brukt ca 4 holocrons så er det bare å tippe i vei på hvilken som er det siste. Og uansett så er det du sier feil. Du sa det var ca en måned siden sistemann åpnet FS, men det er det ikke (Noe som beviser at du ikke har fulgt helt med i dte siste). Hvis du leser på det offisielle Jedi forumet så finner du flere poster om folk som har åpnet FS hver eneste dag...

 

[EDIT]Sjøl når jeg logga inn på den gratis promoen deres så hadde jeg en Holocron (melding) i inventoriet mitt og den sa rett og slett, nå master creature handler for å følge lyset (eller noe i den duren). Stort mer opplagt blir det ikke da, får det jo servert med bokstav-kjeks ;)

 

Capische?

Tydligvis spiller du ikke SWG fast, så irettesette meg som har spilt det omtrent siden launch i USA med overflate informasjon er ikke helt vellykket. Og igjen, det er ikke nok med en holocron, og uansett når du er ferdig med 4 holocroner, og den femte er silent, det er da arbeidet begynner. På dette stadiet er det folk er enten heldig og treffer på første yrket det prøver, eller bruker meeeget lang tid og kanskje ikke treffer det siste yrket engang etter at de har tatt 20 yrker.

Lenke til kommentar

Dør du så kan du oppleve midlertidig nedsatt stats (doktorer og musikere/dansere kan heale det), om du har "lagra" (dvs betalt masse spenn i et klonecenter) så får du ikke den straffen. Men du må på Corpse Run. Hente utstyret fra liket ditt.. da du spawner i undertøy ved nærmeste klone center.

 

Ikke for og være ekkel eller no Monsoon men Corpse Run har vi ikke hatt siden launch av SWG :D

 

 

hvor mye støv var det du sa lå på den SWG platen din ? :laugh:

Endret av Gribuz
Lenke til kommentar

Ja, da var Star Wars Galaxies handlet inn (fra Bonus Expert for 499,- (billigste jeg fant i Drammen :scared: )).

 

Tusler rundt et eller annet sted på Tatooine(?) på Eclipse. Satser på å lære meg litt mer om spillet de neste dagene.

 

edit: Kaller meg forresten Complexion McDowell - Håper det bare er Complexion som vises :blush:

Endret av Mr. Crunch
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...