Gå til innhold

Omtale av Star Wars Galaxies: An Empire Divided


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Djorgen, det er jeg fullt klar over. Det var egentlig bare for å ikke gjøre teksten mer kompleks enn nødvendig. Jeg får frem at spillet har ti planeter, og at du kan spille på disse. Jeg ville ikke gå inn i kjedsomme detaljer hvor jeg forklarer at du bare kan begynne på noen.

 

Men du har naturligvis helt rett.

Okai, okai.. Du har dine grunner. Hehe. ;)

Lenke til kommentar

Jeg har Collector's Edition. Den er verd hver krone. Med følger det en figur, patch til hull i klærne, men viktigst av alt -- en rimelig tykk bildebok med bilder fra alle planetene, og litt om hvordan de lagde spillet. Super bok.

 

I spillet får du spesielle briller som kun Collector's Edition-eiere får bruke. Ikke særlig mye, men mange som har lyst på dem har jeg merket :-)

Lenke til kommentar

Min mening:

 

Joa, boka er sikkert kul, men å betale 3-400 kr ekstra for egentlig ikkeno anna enn et par solbriller in-game samt den boka er litt VEL mye. Dessuten, bestiller man fra USA må man regne med moms og toll-avgifter. Blir *veldig* dyrt...

 

(Jeg betalte rundt 1000kr for min *standard* edition i juli '03 - fra usa)

Endret av djorgen
Lenke til kommentar
(Jeg betalte rundt 1000kr for min *standard* edition i juli '03 - fra usa)

Owned. Jeg betalte i overkant av 900 for Collector's Edition, juli 2003 fra GameStop.

Grattis... How in holymaloney did you do that?

Du fikk ikke lagt til moms og toll når du fikk pakka?

Owned begge to, kjøpte mitt fra gamezone i kr.sand til 500,- :p nå nettopp da..

Ellers får man det på www.gamezone.no til 438,- bare sånn til opplysning.

Lenke til kommentar
har en pentium 4 2.53ghz cpu, 512 ddr ram og gf4ti4200 128 ddr.

får jeg helt sykt lav fps i swg med det? evt. hvilken instillinger kan jeg kjøre for å få en grei fps uten at grafikken blir _dårlig_

Heisann.

 

Går greit i SWG med de specsa der, må bare skru ned til 30-40% av mulig grafikk..

 

Eller se hva som funker best.

Lenke til kommentar
(Jeg betalte rundt 1000kr for min *standard* edition i juli '03 - fra usa)

Owned. Jeg betalte i overkant av 900 for Collector's Edition, juli 2003 fra GameStop.

Grattis... How in holymaloney did you do that?

Du fikk ikke lagt til moms og toll når du fikk pakka?

Owned begge to, kjøpte mitt fra gamezone i kr.sand til 500,- :p nå nettopp da..

Ellers får man det på www.gamezone.no til 438,- bare sånn til opplysning.

Selger de COLLECTOR'S EDITION for den prisen? Den store, sorte boksen med bøker, figur, pins etc.

Lenke til kommentar
(Jeg betalte rundt 1000kr for min *standard* edition i juli '03 - fra usa)

Owned. Jeg betalte i overkant av 900 for Collector's Edition, juli 2003 fra GameStop.

Grattis... How in holymaloney did you do that?

Du fikk ikke lagt til moms og toll når du fikk pakka?

Owned begge to, kjøpte mitt fra gamezone i kr.sand til 500,- :p nå nettopp da..

Ellers får man det på www.gamezone.no til 438,- bare sånn til opplysning.

Selger de COLLECTOR'S EDITION for den prisen? Den store, sorte boksen med bøker, figur, pins etc.

Tviler.

For det første - Collectors Edition er mye dyrere.. 7-800 kr.

For det andre - hakke sett Collectors Edition til salgs noe sted i Norge.

Lenke til kommentar

Bruk Eclipse Trade Forums på www.starwarsgalaxies.com. Der vil man både kunne finne vendorer som selger billige kjøretøyer, man vil også kunne finne auksjoner på våpen som er laget av schematics som er looted av diverse NPC'er.

 

Mye fint i den collectors edition utgaven, om jeg skulle ha investert i denutgaven måtte det være for å få de brillene in-game :cool: Ser du en person med briller vet du at han har en collectors edition! :)

Lenke til kommentar
Bruk Eclipse Trade Forums på www.starwarsgalaxies.com. Der vil man både kunne finne vendorer som selger billige kjøretøyer, man vil også kunne finne auksjoner på våpen som er laget av schematics som er looted av diverse NPC'er.

 

Mye fint i den collectors edition utgaven, om jeg skulle ha investert i denutgaven måtte det være for å få de brillene in-game  :cool:  Ser du en person med briller vet du at han har en collectors edition! :)

Hey.

 

Stikk innom NiS sitt store handlesenter i Isbree - Rori.

Har også en bøs kantine, medical center, cloning, mission terms, bank, etc... :)

 

Og ja, vi selger også kjøretøy. :)

Endret av djorgen
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...