Gå til innhold

Mob abb ubegrenset data

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har en kamerat med ulike «problemer/preferanser» med overvåkning. Skal prøve å gjøre det kort.

Det er jeg som må stå som eier. Dette også pga kredittverdigheten. Vi hadde inntil nylig ice-abb med fri data og en pakke på 1000gb men det har utgått. Han vil ikke ha wi-fi / mobilt bredbånd dvs en egen boks, kun over tlf i form av 5G. 

prøvd å lete etter ubegrenset data, men hastigheten strupes etter 100/108 gb. Finnes det noen alternativer hvor man har mer? Han har brukt 200-800gb i mnd pga streaming.. mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har fortsatt dette ice abonnementet og ser at jeg fortsatt kan skru av/på i appen deres.

edit: jeg vet faktisk ikke om det kan slås på, men data frihet er fortsatt fungerende både for meg og fruen.

Endret av Rusty
Skrevet

Litt dyrere faktisk. Men mye høyere fart på SL da. Så spørs det hvor lenge fri data abonnementer eksisterer og til hvilken pris. "Fri" er som regel ikke fri heller. 

Skrevet
5 minutes ago, kremt said:

Litt dyrere faktisk. Men mye høyere fart på SL da. Så spørs det hvor lenge fri data abonnementer eksisterer og til hvilken pris. "Fri" er som regel ikke fri heller. 

Starlink har lavere hastighet i mange tilfeller, og høgare latency. Har i mange tilfeller sett godt over 1Gb/s over 5G, og 20ms latency. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...