Spillredaksjonen Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Sniktitt: Gothic 1 Remake Her får vi en nådeløs verden, spennende omgivelser og tekniske fallgruver om hverandre. Les hele saken på Gamer.no» 1 1
Runis Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Her var det mye rart.. Sniktitt når spillet har vært til salgs ei stund? Artikkelen nevner også at spillet er i early access men det stemmer heller ikke hverken på Steam eller Playstation iallefall. 1 1
Efagimo Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Runis skrev: Her var det mye rart.. Sniktitt når spillet har vært til salgs ei stund? Artikkelen nevner også at spillet er i early access men det stemmer heller ikke hverken på Steam eller Playstation iallefall. Sommer ølene skulle nok vært utsatt.. Hva har skjedd her egentlig? 1 1
...... Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Hvorfor kommer denne nå? Noe sier meg at denne artikkelen skulle vært publisert for en måned siden. 1 1
Olsenhower Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Det lukter litt LLM av deler av teksten. 1 1
Andreas Bjørnbekk @Gamer Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Olsenhower skrev: Det lukter litt LLM av deler av teksten. Det tar jeg umenneskellig sterk avstand fra og krever en formell beklagelse via post. 4
Olsenhower Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Andreas Bjørnbekk @Gamer skrev (Akkurat nå): Olsenhower skrev (5 minutter siden): Det lukter litt LLM av deler av teksten. Det tar jeg umenneskellig sterk avstand fra og krever en formell beklagelse via post. Skal beklage her også 🙏
Andreas Bjørnbekk @Gamer Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Runis skrev: Her var det mye rart.. Sniktitt når spillet har vært til salgs ei stund? Artikkelen nevner også at spillet er i early access men det stemmer heller ikke hverken på Steam eller Playstation iallefall. Det var en ærlig teknisk feil. Rettet opp nå.
...... Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Olsenhower skrev: Det lukter litt LLM av deler av teksten. Definitivt. Spesielt denne setningen: Viktig er det at Gothic ikke opererer med de samme veivisesystemene som de fleste rollespill har benyttet de siste 15 årene. Til og med ChatGPT mener dette mest sannsynlig er skrevet av AI. Man starter nærmest aldri setninger med "Viktig er det.." på norsk. 3 1
avtrekkeren Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Bortsett fra de første sekundene av introen har spillet flytt knirkefritt hos meg, heldigvis. over 30 timer inn, og er fortsatt på chapter 2. Ser at folk runder spillet (6 chapters!) på 20-25 timer... De går glipp av mye 1
svenka Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Olsenhower skrev (5 timer siden): Det lukter litt LLM av deler av teksten. Hva menes med «LLM»??
Anfieldtheplacetobe Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden svenka skrev: Olsenhower skrev (5 timer siden): Det lukter litt LLM av deler av teksten. Hva menes med «LLM»?? Sikkert AI relatert, ønsker dog ikke spørre gpt om det stemmer
GrinderX9 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Lurer på hvordan hardware som ble brukt til å teste spillet. Selv har jeg rtx 5070 å spillet går silkemykt 60 fps uten dropp. Unntatt i Old camp hvor det dropper ned til 50. Men på steam forum har jeg lest at mange sliter med ytelsen på eldre og dårligere kort, derfor jeg spør. Så kritikken av optimalisering er på sin plass, men 15 fps hører voldsomt ut å kanskje et eldre kort man ikke burde bruke til å anmelde nye krevende spill? Er selv 30 timer inn, for meg vil jeg si det er en sterk 9/10. Men det kommer fra en som har spilt G1-3 og har et stort hjerte for denne serien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå