Komplett ubrukelig Skrevet 20. juni Forfatter Skrevet 20. juni vortex skrev (12 minutter siden): Du får 400 GB gjennom ICE til samme pris Nei, det er lokkepris.
vortex Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni (endret) 3 hours ago, Komplett ubrukelig said: Nei, det er lokkepris. Er det router. som er inkl mot tillegg du sikter til? Går det ikke å kjøpe bare sim med abonnement? Forøvrig anbefaler jeg ikke den routeren, de håner oss med prisen de forlanger Endret 20. juni av vortex
Komplett ubrukelig Skrevet 20. juni Forfatter Skrevet 20. juni vortex skrev (1 time siden): Er det router. som er inkl mot tillegg du sikter til? Går det ikke å kjøpe bare sim med abonnement? Forøvrig anbefaler jeg ikke den routeren, de håner oss med prisen de forlanger Nei: Pris etter kampanjeperioden 799 kr/mnd 1
Kynxx Skrevet 20. juni Skrevet 20. juni OneCall sitt MBB er kun et simkort man kan putte i hva som helst. Ice sitt mobilt bredbånd (simkort) virker kun i deres egne rutere. OneCall har et tilbud på 300GB til 599 som blir varig. Ice er de 12 første mnd. Det lønner seg å ha tunga rett i munn når man velger å gå for et produkt/tjeneste. Teknisk sett små forskjeller, men kan over tid gi forskjeller som går utover hverdagen. Spesielt når man befinner seg i dette sjiktet av mengde data/pris 1
vortex Skrevet 21. juni Skrevet 21. juni 5 hours ago, Komplett ubrukelig said: Nei: Pris etter kampanjeperioden 799 kr/mnd Aha! Ser det nå ja, da er det langt mindre attraktivt 5 hours ago, Kynxx said: OneCall sitt MBB er kun et simkort man kan putte i hva som helst. Ice sitt mobilt bredbånd (simkort) virker kun i deres egne rutere. OneCall har et tilbud på 300GB til 599 som blir varig. Ice er de 12 første mnd. Det lønner seg å ha tunga rett i munn når man velger å gå for et produkt/tjeneste. Teknisk sett små forskjeller, men kan over tid gi forskjeller som går utover hverdagen. Spesielt når man befinner seg i dette sjiktet av mengde data/pris Greit å vite
Trulss Skrevet 17. juli Skrevet 17. juli Ser oyatel.ai tilbyr fri bruk til kr. 499,- Vet ikke om det er struping på abonnementet etter 100GB.
Hedonism Skrevet 17. juli Skrevet 17. juli Trulss skrev (38 minutter siden): Ser oyatel.ai tilbyr fri bruk til kr. 499,- Vet ikke om det er struping på abonnementet etter 100GB. De leverer kun til bedrifter, så prisen er 499,- eks mva pluss du må ha en bedrift å registrere abonnementet på. Jeg leide meg nylig inn som CTO hos en større norsk industribedrift i en halvårig periode for å ikke falle helt ut av fagområdet mitt som ung pensjonist, og som en del av innleie-avtalen dekker de mobilabonnementet mitt i ett år via deres avtale med Telenor. Da får jeg 300 GB i måneden pluss roll-over av ubrukt data, og det fylles på med nye 300 GB opptil 5 ganger for 200 kroner per gang (dekket av bedriften). Så du kan få en del interessante avtaler som bedrift, særlig om du er av en viss størrelse. Som du kan se av skjermskuddet under har jeg 512 GB igjen å bruke denne måneden. Ut i fra fakturaen jeg kan se i Telenor-appen så betaler bedriften rett under 400 kr mnd eks mva for dealen jeg nettopp beskrev.
Trulss Skrevet 17. juli Skrevet 17. juli Hedonism skrev (9 minutter siden): De leverer kun til bedrifter, så prisen er 499,- eks mva pluss du må ha en bedrift å registrere abonnementet på. Jeg leide meg nylig inn som CTO hos en større norsk industribedrift i en halvårig periode for å ikke falle helt ut av fagområdet mitt som ung pensjonist, og som en del av innleie-avtalen dekker de mobilabonnementet mitt i ett år via deres avtale med Telenor. Da får jeg 300 GB i måneden pluss roll-over av ubrukt data, og det fylles på med nye 300 GB opptil 5 ganger for 200 kroner per gang (dekket av bedriften). Så du kan få en del interessante avtaler som bedrift, særlig om du er av en viss størrelse. Som du kan se av skjermskuddet under har jeg 512 GB igjen å bruke denne måneden. Ut i fra fakturaen jeg kan se i Telenor-appen så betaler bedriften rett under 400 kr mnd eks mva for dealen jeg nettopp beskrev. Ok, siden Telenor normalt er rådyre så kan man kanskje satse på at oyatel ikke går for struping?
Hedonism Skrevet 17. juli Skrevet 17. juli Trulss skrev (14 minutter siden): Ok, siden Telenor normalt er rådyre så kan man kanskje satse på at oyatel ikke går for struping? Det er svært tvilsomt, de har nok struping på 100 eller 300 GB som alle jeg kjenner til som leverer mobiltelefoni til bedrifter i sine såkalte "ubegrensede" abonnement. Men for et helt riktig svar på det så må du nesten kontakte dem siden de ikke skriver noe om dette på nettsiden sin så vidt jeg kan se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå